پایین ترین قیمت لوله سیاه درزدار سپاهان را از ما بخواهید

  • 0

پایین ترین قیمت لوله سیاه درزدار سپاهان را از ما بخواهید

قیمت لوله سیاه درزدار سپاهان

این نوشته به بررسی قیمت لوله سیاه درزدار سپاهان و نکات مهم برای خرید آن خواهیم پرداخت. لوله های فولادی از پرمصرف ترین انواع لوله ها در بخش تاسیسات ساختمانی و صنعتی هستند. انواع مختلفی از لوله های فولادی تولید میشود که از جمله میتوان به لوله درزدار تست گاز, لوله api و لوله های مانیسمان بدان اشاره کرد. اما به دلیل اینکه بعضا حجم خرید این لوله ها زیاد است, برای کاهش قیمت از لوله هایی که صرفه اقتصادی بیشتری داشته و در عین حال کیفیت قابل قبولی دارند, استفاده میشود. یکی از انواع مختلف لوله های اقتصادی با کیفیت و با قیمت مناسب لوله های درزدار هستند که در کشور ما مهمترین آنها لوله سیاه درزدار سپاهان اصفهان است.

کارخانه فولاد سپاهان اصفهان از برزگترین واحدهای صنعتی فعال در بخش تولید محصولات فولادی محسوب میشود و لوله درزدار سپاهان بخش قابل توجهی از نیاز کشور به لوله های فولادی را تامین میکند. لوله های درزدار تست گاز و لوله های api که مصارف متعددی دارند از جمله لوله کشی گاز خانگی و صنعتی دارند, از عمده محصولات کارخانه لوله سازی سپاهان اصفهان هستند.

به طور کلی از لحاظ فروش, لوله های سیاه سپاهان, رقابت تنگاتنگی با فروش لوله مانیسمان دارند.

قیمت لوله سیاه درزدار سپاهان

لیست قیمت لوله سیاه درزدار سپاهان

مانند دیگر محصولات فولادی, لوله های درزدار نیز نمیتوانند قیمت ثابتی داشته باشند, و به طور کلی قیمت لوله های فلزی بر اساس قیمت روز آهن به صورت روزانه مشخص میشود. اما برای مقایسه و تخمین برخی از هزینه ها, لیست قیمت لوله سیاه سپاهان را میتوان به شرح زیر تعیین نمود.

قیمت لوله 1/2 درزدار  تست گاز 330 هزار تومان

قیمت لوله 3/4 درزدار تست گاز   480 هزار تومان

قیمت لوله 1 درزدار تست گاز   690 هزار تومان

قیمت لوله 11/4 درزدار تست گاز  960 هزار تومان

قیمت لوله 11/2  درزدار تست گاز 1450 هزار تومان

قیمت لوله 2 اینچ درزدار تست گاز 1800 هزار تومان

قیمت لوله 2.1/2 درزدار تست گاز 2/500 میلیون تومان

قیمت لوله 3 اینچ درزدار تست گاز 3/500 میلیون تومان

قیمت لوله 4 اینچ درزدار تست گاز  4/400 میلیون تومان

لوله های تست گاز برای لوله کشی گاز روکار و کاربردهای صنعتی به کار میروند. اما قیمت لوله سیاه درزدار سپاهان از نوع api که برای لوله کشی گاز توکار مورد تایید است و به دلیل پایین بودن قیمت لوله گاز کشی خیلی مناسب است, بین 10 تا 15 درصد از لوله های تست گاز بیشتر و به شرح زیر هستند.

قیمت لوله 1/2 سیاه سپاهان برای گاز توکار   320 هزار تومان

قیمت لوله 3/4 سیاه سپاهان گاز توکار  520 هزار تومان

قیمت لوله 1 سیاه سپاهان برای گاز توکار    780 هزار تومان

قیمت لوله 11/4 سیاه سپاهان برای گاز توکار1.100 هزار تومان

قیمت لوله 11/2 سیاه سپاهان برای گاز توکار 1550 هزار تومان

قیمت لوله 2 اینچ سیاه سپاهان برای گاز توکار 2 میلیون تومان

قیمت لوله 2.1/2 سیاه سپاهان برای گاز توکار 2/700 میلیون تومان

قیمت لوله 3 اینچ سیاه سپاهان برای گاز توکار4/100 میلیون تومان

قیمت لوله 4 اینچ سیاه سپاهان برای گاز توکار  5/400 میلیون تومان

وزن لوله درزدار سپاهان

وزن لوله درزدار سپاهان معمولا به شرح زیر است.

لوله 1/2اینچ 7.32, لوله 3/4 اینچ 9.48, وزن لوله 1 اینچ سپاهان 14.64, وزن لوله 11/4 اینچ 18.84, وزن لوله 11/2 اینچ 21.66 کیلوگرم, وزن لوله 2 اینچ درزدار 30.6 , وزن لوله 21/2 اینچ 35 کیلوگرم ,  وزن لوله 3 اینچ سپاهان 37 کیلو, وزن لوله 4 اینچ سپاهان درزدار 50 کیلوگرم.

کاربردهای لوله سیاه درزدار سپاهان

لوله‌های درزدار سپاهان در انواع صنایع مختلف کاربرد دارند. به طور کلی، می‌توان از لوله‌های درزدار سپاهان در صنایع زیر استفاده کرد:

1. صنایع نفت و گاز: لوله‌های درزدار سپاهان برای انتقال و انباره‌داری نفت خام، گاز طبیعی و مشتقات نفتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لوله‌ها در خطوط لوله انتقال نفت و گاز، پروژه‌های پالایشگاه و ایستگاه‌های تقویت فشار استفاده می‌شوند.

2. صنایع پتروشیمی: در صنایع پتروشیمی، لوله‌های درزدار سپاهان برای انتقال مواد شیمیایی، پروسه‌های صنعتی و خطوط لوله انتقال گاز و مایعات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

3. ساختمان و سازه‌های عمرانی: لوله‌های درزدار سپاهان ممکن است در پروژه‌های ساختمانی و سازه‌های عمرانی مورد استفاده قرار گیرند، مانند ساخت و نصب سیستم‌های HVAC، خطوط لوله آب و فاضلاب، سیستم‌های آتشنشانی و غیره.

4. صنایع آب و فاضلاب: لوله‌های درزدار سپاهان می‌توانند در سیستم‌های آبیاری، تصفیه‌خانه‌ها، شبکه‌های آب و فاضلاب شهری و صنعتی استفاده شوند.

5. صنایع انرژی: از جمله استفاده‌های دیگر لوله‌های درزدار سپاهان می‌توان به ساخت خطوط لوله توربین‌های بادی، نیروگاه‌ها، صنایع حرارتی و سیستم‌های تولید انرژی اشاره کرد.

ویژگی های لوله سیاه درزدار سپاهان

جدا از قیمت لوله سیاه درزدار سپاهان, خصوصیات کیفی لوله سپاهان باعث شده که تقاضای زیادی در صنایع مختلف داشته باشد. از جمله این محاسن, میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

1. جنس و کیفیت: لوله درزدار سپاهان از جنس فولاد کربنی یا آلیاژی با کیفیت بالا تولید می‌شود. این لوله‌ها دارای استحکام و مقاومت بالا در برابر فشار، ضربه و خوردگی هستند.

2. ساختار درز: لوله درزدار سپاهان دارای ساختار درز لحیمی (ERW) است. در این روش تولید، لبه‌های لوله به هم می‌پیوندند و به وسیله جریان الکتریکی و فشار مکانیکی جوش داده می‌شوند.

3. ابعاد و اندازه: لوله‌های درزدار سپاهان با ابعاد و قطرهای مختلف در دسترس هستند. اندازه و ضخامت دیواره لوله‌ها به مطابقت با استانداردها و نیازهای مشتری تعیین می‌شوند.

4. استانداردها: لوله درزدار سپاهان تولید شده با رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی مربوطه مانند استاندارد API 5L و ASTM A53/A106 است. این استانداردها مشخصات فنی، ویژگی‌ها و روش‌های آزمون لوله را تعیین می‌کنند.

5. پوشش محافظ: لوله‌های درزدار سپاهان ممکن است با پوشش محافظ مانند رنگ آنتی کراسیون، رنگ پلی اتیلن (PE) یا زینک شده (گالوانیزه) تأمین شوند. این پوشش‌ها به لوله‌ها مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی بیشتری می‌بخشند.

6. قابلیت اتصال: لوله درزدار سپاهان به راحتی قابل اتصال به سیستم‌های لوله‌کشی با استفاده از جوشکاری لوله، اتصالات جوشی و اتصالات مکانیکی می‌باشد.

7. تولیدات متنوع: سپاهان تولید کننده انواع لوله درزدار است، شامل لوله‌های صنعتی، لوله‌های آبیاری، لوله‌های نفت و گاز، لوله‌های پتروشیمی و غیره. این تنوع تولیدات امکان استفاده از لوله درزدار سپاهان در صنایع مختلف را فراهم می‌کند.

درصورت نیاز به خرید و استعلام قیمت لوله سیاه درزدار سپاهان با ما تماس بگیرید.

 


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button