جدیدترین سیستم لوله کشی ساختمان

جدیدترین سیستم لوله کشی ساختمان

جدیدترین سیستم لوله کشی ساختمان

لوله کشی ساختمان یکی از ابزار آلاتی است که می بایست با بهترین کیفیت و کارایی ممکن به دست تعمیرکاران و لوله کشان با تجربه صورت گیرد تا در اثنای کار هیچگونه مشکلی را پیش روی کارفرمای خود قرار ندهد. در این قسمت با توجه به اهمیت لوله کشی ساختمان به جدیدترین سیستم لوله کشی ساختمان خواهیم پرداخت تا با مدرن ترین این سیستم ها آشنا شده و آن ها را در منازل مسکونی خود بکار گیرید.

جدیدترین سیستم لوله کشی ساختمان جهان

در لوله کشی ساختمان چند بخش عمده لوله کشی آب , لوله کشی فاضلاب ,لوله کشی سیستمهای گرمایشی و سرمایشی و لوله کشی گاز وجود دارد .

در بحث لوله کشی فاضلاب سیستم لوله کشی پوش فیت را میتوان جدیدترین روش لوله کشی ساختمان دانست که هم از لحاظ اجرا و هم از نظر تعمیرات شیوه ای کارامد و بی رقیب در بین رقبای خود یعنی لوله اتصالات پلیکا و پلی اتلین است . از مزایای لوله کشی پوش فیت میتوان به سهولت اجرا , عمر بالا , انعطاف پذیری زیاد و مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و بازهاست . مهمترین قسمت در لوله کشی پوش فیت به غیر از اجرای خوب , استفاده از اورینگهای مرغوب در نقطه اتصال لوله کشی است .

سیستم IFIT جدیدترین سیستم لوله کشی ساختمان در بخش آب و گرمایشIFIT یک سیستم نصب و راه اندازی بسیار خلاقانه و نوآورانه و برجسته ای محسوب می شود که با تکنولوژی منحصر به فرد ماژول آداپتور در پیشبرد لوله کشی آب سرد و آب گرم و سیستم های سرمایشی و گرمایشی منازل مسکونی مورد کاربست و کارایی قرار می گیرد. این محصول فوق العاده از سیستم لوله کشی مدولار IFIT، با 50 درصد اتصالات کمتر بکار رفته شده نسبت به سایر سیستم های مرسوم موجود در بازار انتخاب های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.  بهره گیری از این سیستم به عنوان  سیستم نوین لوله کشی ساختمان علاوه بر کاهش تنوع اتصالات مورد نیاز در انبار در راستای لوله کشی ساختمان آسان بودن و سرعت عمل فوق العاده بالای نصب و راه اندازی سیستم لوله کشی را به طرز چشم نوازی افزایش می دهد. تکنولوژی خلاقانه و بی نظیر اتصال در نوینترین سیستم لوله کشی ساختمان مبنی بر سیستم  IFIT بستری را فراهم نموده است که می توان به ضرس قاطع از نصب صحیح و استادانه سیستم لوله کشی ساختمان اطمینان کامل را حاصل نمود.

لوله کشی جورج فیشر

خاصیت های منحصر به فرد لوله های پلی بوتیلنی در سیستم iFIT  لوله های تمام پلاستیکی پلی اتیلنی که در جدیدترین سیستم لوله کشی ساختمان یا همان سیستم iFIT مورد کاربست واقع می گردد، دقیقا مطابق با استاندارد BS 15876 تولید گشته اند که این لوله ها دارای خواص  و مشخصه های منحصر به فردی هستند که در زیر به مهمترین این مشخصه ها اشاره می گردد:

  • ضریب انتقال حرارت بسیار کم و ناچیز
  • مقاومت بسیار زیاد در برابر دماهای بالا
  • مقاومت بالا در برابر خزش
  • وزن بسیار سبک
  • مقاومت در برابر خوردگی و هر گونه آسیب
  • مقاومت شیمیایی بسیار بالا
  • انعطاف پذیری فوق العاده بالا و منحصر به فرد

تمامی این مسائل سبب شده است تا سیستم مذکور به عنوان جدیدترین سیستم لوله کشی ساختمان و از جمله مدرن ترین آن ها به شمار آید که با کاربست این نوع از جدیدترین سیستم لوله کشی  ساختمان می توان نسبت به لوله کشی ساختمان تا حد زیادی اطمینان حاصل نمود.

مزایای اصلی تکنولوژی iFIT 

اما در اینجا به سراغ جدیدترین سیستم لوله کشی آب و شوفاژ ساختمان موسوم به تکنولوژی iFIT  رفته ایم تا با مزایای اصلی این نوع از تکنولوژی بیشتر آشنا گردیم. مزایای این نوع از سیستم لوله کشی ساختمان ها به قرار زیر است:

1- قابلیت جدا شدن اتصالات، بدون نیاز به کوتاه شدن لوله ها

2- هزینه بسیار پایین با برخورداری از اتصالات مدولار

3- لوله کشی سریع، آسان و مطمئن با بهره گیری از تکنولوژی iFIT

4- نیاز نداشتن به منابع برق یا انرژی در جهت نصب و اجراء

5- هزینه بسیار اندک ابزار نصب ( قیچی جهت برش لوله + کالیبراتور )

6-  100% کنترل کیفیت به هنگام تولید هرگونه اتصال همراه با بسته بندی کاملا بهداشتی برای پیشبرد اتصال

 


4 Comments

تعمیر لوله کشی آب ساختمان های مسکونی | خدمات تاسیساتی تهران 09129242783

آگوست 1, 2019 at 9:11 ق.ظ

[…] که برای ساخت یک ساختمان می بایست مدنظر قرار گرفت؛لوله کشی ساختمان […]

تعمیر لوله کشی آب ساختمان های مسکونی | خدمات تاسیساتی تهران 09129242783

اکتبر 5, 2019 at 12:56 ب.ظ

[…] مدنظر قرار گرفت؛لوله کشی ساختمان […]

لوله کشی قنات کوثر 09129242783 | خدمات تاسیساتی تهران 09129242783

اکتبر 25, 2019 at 2:48 ب.ظ

[…] جدیدترین سیستم لوله کشی ساختمان […]

نمایندگی سوپرپایپ | لوله کشی ساختمان تهران

نوامبر 7, 2021 at 2:46 ب.ظ

[…] است که حاصل آن، یک لوله‌کشی مدرن و قابل استفاده از جدیدترین سیستم لوله کشی ساختمان […]

Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button