لوله کشی آب | شریان حیاتی ساختمان

لوله کشی آب

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب ساختمان 09129242783 سراسر تهران , کلی و جزیی

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان

لوله کشی آب با لوله های پنج لایه , تک لایه و فلزی

اجرا و تعمیرات لوله کشی شوفاژ رفت و برگشت ساختمان

نصب و تعمیر موتورخانه , پکیج , کولر , پمپ و تاسیسات ساختمان

تعمیر و نصب شیرالات و لوازم بهداشتی ساختمان

تعمیرات لوله کشی آب

لوله کشی آب

شریان حیاتی یک ساختمان را میتوان لوله کشی آب ساختمان قلمداد کرد زیرا بدون وجود این نوع لوله کشی ابتدایی ترین نیاز ما با سختیهای زیادی مواجه میشود . هدف از لوله کشی آب ساختمان , رساندن آب به شیرالات جهت رفاه مصرف کننده میباشد.

رسیدن آب سرد و گرم به شیرالات با یک فشار مناسب هدف نهایی این کار است. از این رو باید اجرا لوله کشی را طوری انجام دهیم که فشار آب برای شیر انتهایی مصرف کننده با شیرهای ابتدایی فرق چندانی نداشته باشد. سایز بندی لوله کشی و انتخاب قطر مناسب با توجه به ارتفاع و طول مسیر یکی از مواردی است, که یک لوله کش خبره باید به آن توجه نماید.

البته در این زمینه باید به زیربنا و میزان مصرف آب و همزمانی مصرف نیز توجه ویژه ای کرد. نصب و تعبیه کردن شیرفلکه و شیر قطع کن مجزا برای هر واحد مسکونی و تجاری نیز از مواردی است که بایستی رعایت شود .

قیمت لوله کشی آب

لوله کشی ساختمان

شیر قطع کن ها برای مواقع تعمیرات داخلی یک واحد و استقلال باز و بسته بودن و کنترل آب یک واحد مسکونی , تجاری یا اداری ضروری به نظر میرسند. لوله کشی آب سرد ساختمان از کنتور آب شهری شروع شده و با یک یا چند لوله اصلی که رایزر نامیده میشود و با سایز بالا انتخاب میشود به سمت واحدها هدایت میشود.

اگر سیستم گرمایشی ساختمان موتورخانه مرکزی باشد , لوله اب سرد به موتورخانهرفته و در آنجا پس از تولید آب گرم به همراه لوله گرم به سمت واحدها رفته و با انشعابات در هر طبقه توزیع میشود.

لوله کشی اب در گذشته معمولا با لوله های فلزی انجام میشد و امروزه با پیشرفت تکنولوژی از لوله های پلیمری پنج لایه , سه لایه و یا تک لایه استفاده میشود .

لوله کشی آب

اگر سیستم گرمایشی و تولید آب گرم , پکیج دیواری یا آبگرمکن باشد , بعد از کنتور آب , یک لوله سرد اصلی به سمت واحدها رفته و به سمت آبگرمکن و پکیج رسانده و از آنجا بین سرویس های بهداشتی و سایر شیرالات مصرف کننده توزیع میشود.

درصورتیکه سیستم حرارتی ساختمان موتورخانه مرکزی باشد نیز لوله آب پس از رفتن به موتورخانه همراه با آب گرم از موتورخانه بین واحدها توزیع شده و در برخی ساختمانها لوله کشی برگشت آبگرم نیز تعبیه میشود .

برای کولر های آبی و شیر های عمومی در پارکینگ و مشاعات هم یک لوله کشی بایستی انجام شود. پس از کنتور باید یک شیر یکطرفه نیز برای جلوگیری از برگشت آب به کنتور نصب کنیم.

در هنگام لوله کشی شیرالات و مصرف کننده ها بایستی به فواصل استاندارد لوله آب سرد و گرم ارتفاع از کف و سایر اندازه ها دقت کافی شود, تا در هنگام نصب شیرالات و مصرف با مشکل مواجه نشویم.

جهت مشاوره ,براورد قیمت لوله کشی اب واجرای لوله کشی ساختمان در سراسر تهران شمال تهران , شرق تهران , غرب تهران , مرکز تهران و جنوب تهران با ما تماس بگیرید.

 


Call Now Button