نمایندگی سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس

  • 0

نمایندگی سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس

نمایندگی سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس در تهران, آماده تامین کلیه لوازم تاسیسات لوله کشی ساختمان, نمایندگی سوپرپایپ بازار تهران, سوپرفیکس, سوپردرین, نمایندگی آذین لوله, نمایندگی نیوپایپ تهران, نمایندگی پوش فیت پلی ران و دیگر برندهای مطرح بازار لوله و اتصالات ساختمان.

برای دریافت پیش فاکتور و قیمت سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس با فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات پایپ بازار تماس بگیرید.

نمایندگی سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس

سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس

بست های تاسیساتی سوپرفیکس سازه ای به هم پیوسته  از پروفیل های فلزی, بست ها, اتصالات و پیچ های مختلفی و متنوعی برای مهار لوله های تاسیسات ساختمان است. سیستم نصب سوپرفیکس از محصولات شرکت سوپرپایپ اینترنشنال بوده و با استحکام فیزیکی بالا, ضدخوردگی و پوسیدگی بوده و میتواند از استفاده از پروفیل و آهن کشی سنتی برای ساپورت تاسیسات که هزینه زیادی داشته و وزن زیادی دارد, ممانعت به عمل آورده و این مساله موجب میشود که هم از لحاظ هزینه و هم از نظر فضا برای ساختمان بسیار مفید باشد؛ چرا که استفاده از آهن آلات میتواند وزن و حجم زیادی داشته و به برخی از قسمت های ساختمان فشار وارد کند. از آنجا که استفاده از سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس راحتی کاربردی برای نصاب و مجری لوله کشی دارد, اکثر تاسیسات کاران حرفه ای سعی میکنند که از بست کاری سوپرفیکس برای بست کاری لوله کشی آب و شوفاژ و انواع لوله و اتصالات فاضلاب استفاده کنند. بست های سوپرفیکس قابل رگلاژ بوده و این انعطاف پذیری موجب میشود که انتخاب های متفاوتی برای اجرای لوله کشی ساختمان داشته باشیم.

سوپرفیکس چیست ؟

پروفیل های سوپرفیکس دارای سوراخ های برای رگلاژ و فیکس کردن بست ها روی آنها هستند. این پروفیلهای ضدزنگ در سه نوع تخت, U شکل و M شکل تولید شده و برای اتصالات به دیوار از صفحه نصب عمودی و افقی استفاده میشود. پروفیل های سوپر فیکس برای مهار لوله کشی آب و فاضلاب استفاده شده, و با توجه به وزنی آن درمدل سوپرفیکس معمولی و سوپرفیکس اکسترا که ضخامت و استحکام بیشتری دارند, به بازار عرضه میشوند.

لوله های تاسیساتی توسط بست های سوپرفیکس مهار شده و توسط پیچ هایی بلند متری در اندازه های مختلف به پروفیل ها متصل میشوند.

در واقع قطعات سوپرفیکس را میتوان شامل پروفیل, صفحه نصب و پایه دیواری, بست لوله,پیچ متری و مهره های پیچ دانست. پیچ های متری در طول 10 تا 100 سانتیمتری و ضخامت پیچ و مهره ها را در سایزهای M4, M6, M10 تولید میشوند.

نوع پروفیل, سایز بست ها و اتصالات توسط مجری تعیین شده و هنگام نصب با برش پروفیل و پیچ های متری میتوان به راحتی سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس را نصب کرد.

پروفیل ها و  پیچ های متری قابل نصب روی سقف, دیوار و فلزات مختلف هستند.

کاتالوگ بست سوپرفیکس

کاتالوگ سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس قطعات مختلفی دارند که به صورت تفکیکی به شرح زیر هستند.

قیمت سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس

ساپورت‌ تاسیساتی سوپرفیکس

ساپورت‌های تاسیساتی سوپرفیکس مشتمل از تسمه های مشبک پیش‌ساخته است که اجرای ساپورت تاسیسات را راحت، منظم و محکمتر میکند. این ساپورت‌ها شامل یک تسمه، یک ناودانی و یک پروفیل میانی با ساختار فنی منعطف و قابلیت ترکیب برای بی‌شمار اجرا، را امکان پذیر می‌کند.

پروفیل تخت سوپرفیکس

سوپرفیکس تخت، قطعه ای از جنس فولاد گالوانیزه به‌طول 2 متر، ضخامت 3 و پهنای 50 میلی‌متر است. سوپرفیکس تخت دارای منافذ مرتیب در اندازه‌های متنوع و در فاصله مشخص می‌باشد. این سوراخ‌ها موجب می‌شود در زمان نصب انواع بست بر روی آن، دیگر احتیاجی به سوراخ کردن روی سقف و دیوار وجود نداشته و این عمل به‌سادگی و با سرعت بالاتری انجام شود.

سوپرفیکس تخت با ابزار خم‌کن به‌راحتی فرم می‌گیرد. این ویژگی خاص، امکان نصب سوپرفیکس تخت را در هر نقطه ولو کوچک را نیز مهیا میکند. این پروفیل تحمل قابل قبولی از وزن را با توجه به مدل اجرایی متقبل میشود.

پروفیل U سوپرفیکس

سوپرفیکس U، شاخه‌هایی به طول 2 متر از فولاد پوشش داده شده، دارای پهنای 50 سانت و ارتفاع 30 میلی‌متر با ضخامت 2 میلی‌متر است. سوپرفیکس U در امتداد طولی خود دارای ردیفی از سوراخ های با فاصله یکسان هستند. سوراخ‌ها، موجب می‌شود که نصب انواع بست و یا قراردادن آن به صورت‌های آویز با پیچ‌های تمام رزوه با سرعت و سهولت بیش‌تری انجام شود. برای نصب سوپرفیکس U نیازی به جوش دادن وجود ندارد و این امکان با استفاده از پیچ و مهره به سهولت ممکن میسازد.  تحمل وزنی بسیار مناسب سوپرفیکس U این امکان را مهیا کرده که بتوان سوپرفیکس U را با توجه به نیاز تاسیسات، در انواع حالت‌ها به عنوان تکیه گاه نصب کرد.

پروفیل M سوپرفیکس

سوپرفیکس M از آهن ضدزنگ شده با عرض 35 میلی‌متر و با کلفتی ورق 3 میلی‌متر در طول 525 میلی‌متر است. سوپرفیکس M دارای جای پیچ های با فاصله منظم است که قابلیت نصب پیچ‌های متفاوت با استفاده از واشر را داراست. سوپرفیکس M در مواردی که بارگذاری ساپورت‌های سوپرفیکس با توجه به شرایط تحمل بار، بیش‌ از سوپرفیکس تخت و با تحمل کمتر از سوپرفیکس U باشد، طراحی و تولید شده است. در سوپرفیکس M ,امکان رگلاژ پیچ‌ها در زمان اجرا (اعم از پیچ‌های متری سوپرفیکس و نیز پیچ‌های نگهدارنده‌ی بست‌های سوپرفیکس) و نصب آن در وضعیت صحیح به آسانی امکان‌پذیر است. کم بودن ارتفاع سوپرفیکس M ، امکان نصب ساپورت بر روی دیوار با فاصله کمی از لوله‌ها و بست‌های مربوطه را فراهم می‌آورد. برشکاری سوپرفیکس M و تقسیم آن به قطعات کوچک‌تر، متناسب با نیاز به راحتی امکان‌پذیر است.

• شش عدد سوراخ قابل رگلاژ دارد.
• برش کاری کمتر
• قابلیت تقسیم به چند عدد پروفیل کوچکتر

سوپرفیکس اکسترا پلاس

پوشش داکرومت یک پوشش با پایه آبی (Water-base) شامل اکسیدهای فلزی، روی و رشته‌های آلومینیوم است. در پوشش داکرومت ذرات کوچک روی و ذرات برفی شکل آلومینیوم در لایه‌های چندتایی، یک پوشش فلزی نقره‌ای توسی را تشکیل داده که پس از پخت در دمای320 درجه سانتیگراد، کاملا معدنی می‌شود. در این پوشش، با توجه به وجود و تمرکز آلومینیوم در پوشش، مقاومت در برابرخوردگی دو فلزی فراهم شده که به دلیل غیرآلی بودن پوشش، مقاومت زیاد در برابر گازوئیل، حلال‌ها، روغن ترمز و نظیر آن را به‌وجود می‌آورد. پوشش‌ داکرومت سوپرفیکس اکسترا + تا 500 ساعت تست پاشش نمک را بدون رسیدن به خوردگی سفید تحمل می‌کند. عملکرد مقاومت خوردگی داکرومت به مراتب بهتر از فناوری‌های پوشش سطحی دیگر است.

سوپرفیکس اکسترا

سوپرفیکس اکسترا در سیستم نصب سوپر فیکس برای مناطق اقلیمی مرطوب طراحی شده و آبکاری قوی تری نسبت به سایز انواع آن داشته و ویژگی ضد خوردگی بسیار بهتری دارد.

بست‌های سوپرفیکس

بست‌های سوپرفیکس برای نصب انواع لوله‌های فولادی، پلیمری و کامپوزیتی برای سیستم‌های آبرسانی،شوفاژ, سرمایشی و فاضلاب کاربرد دارند و نقش مهمی در حفظ و نگهداری شبکه لوله‌های تاسیساتی در محل استقرار، ایفا می‌کنند. بست‌ها در حین استحکام سیستم لوله‌ کشی ساختمان, در برابر لرزش باید تحمل وزن آن‌ها را نیز داشته باشند. بست‌های سوپرفیکس از جنس فولاد است و به منظور افزایش مقاومت آن‌ها در برابر خوردگی با آبکاری‌های گالوانیزه(سوپرفیکس)، کروماته(سوپرفیکس اکسترا) و داکرومت(سوپرفیکس اکسترا پلاس) عرضه می‌شوند.
بست‌های سوپرفیکس برای نصب لوله‌های فاضلابی پوش‌فیت سوپردرین و نیز لوله‌های سوپرپایپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. بست‌های سوپرفیکس در دو نوع روکش‌دارو دوپایه عرضه شده و نوع روکش دار آن لرزشهای لوله کشی را کاهش میدهد.

این بستها روی خود مهره داشته و از طریق پیچ های متری به پروفیل های سوپرفیکس متصل میشوند. تنوع بست های سوپرفیکس از سایزهای پایین برای لوله کشی آب و شوفاژ تک لایه و پنج لایه و فلزی تا سایزهای بزرگتر برای لوله کشی فاضلاب پوش فیت و پلیکا تولید میشوند.

مهاربند سوپرفیکس

سیستم بست و ساپورت برای تحکیم عملکرد سیستم‌‌های تاسیساتی علاوه بر مهار وزن لوله‌کشی و ضربه‌ی قوچ، بایستی حرکات ناشی از لرزش های ساختمان که بر اثر زلزله، فرونشست و یا حرکت سیال به وجود می‌آید را مهار کند.

لیست قیمت بست و سیستم نصب تاسیسات سوپرفکیس

لیست قیمت بست, پروفیل و دیگراقلام تاسیسات سوپرفیکس در یک لیست واحد همراه با کدبندی کالا از سوی شرکت سوپرپایپ اینترنشنال منتشر شده و برای خرید میتوانید با فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار, نمایندگی سوپرفیکس در تهران تماس بگیرید.

 

 

 


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button