نصب, تعمیر و سرویس کولر آبی بلوار فردوس

نصب, تعمیر و سرویس کولر آبی بلوار فردوس

Category : خدمات کولر

سرویس کولر آبی بلوار فردوس

خدمات نصب , تعمیرات و سرویس کولر آبی بلوار فردوس غرب و شرق تهران.

تلفن: 09129242783 بدون تعطیلی و شبانه روزی.

نصب, سیم کشی و لوله کشی کولر آبی, عیب یابی و تعمیرات کولر آبی, تعویض پوشال, روغن کاری, تمیزکاری و شستشو و سرویس اولیه کولر آبی, نصب , تعویض و تعمیر موتور کولر آبی, پمپ آب کولر, برزنت ,تسمه , شناور, یاتاقان, فولی, فلکه ,پروانه حلزونی, کفی کولر , رفع نشتی و سر و صدای کولر و کلیه خدمات عیب یابی , تعمیر و سرویس کولر آبی بلوار فردوس شرق و غرب, فوری و بدون تعطیلی.

تعمیر و سرویس کولر آبی بلوار فردوس

خدمات سرویس کولر آبی بلوار فردوس

سرویس کولر آبی پیش از شروع فصل گرما و از میانه فصل بهار و تا آخر تابستان انجام میشود. سرویس اولیه کولر آبی علاوه بر کمک به بهبود کیفیت باد کولر باعث زیاد شدن ظول عمر کولر آبی و قطعات آن میشود. سرویس کولر آبی شامل نظافت , روغن کاری و تعویض پوشال احتمالی میشود. تعمیر و سرویس کولر آبی بلوار فردوس به دلیل خنک بودن نسبت به سایر نقاط تهران, عموما بین اوایل تا اواخر اردیبهشت ماه انجام میشود. البته طبع افراد , کاربری محیط و دیگر فاکتورها نیز در زمان دقیق سرویس و راه اندازی کول موثر هستند. اما به طور معمول سرویس و تعمیر کولر آبی غرب تهران در میانه اردیبهشت و بهتر است در ساعات خنک روز انجام شود.

کف کولر آبی بعد از یک دوره طولانی در معرض هوای آزاد بودن, از لجن و گرد و خاک مملو شده و نظافت کف کولر از اصول سرویس کولر آبی محسوب میشود. برای این کار لازم است که زیراب کولر باز شده و با یک شلنگ کف کولر را کاملا تمیز کنیم. در صورتیکه که قسمتی از کف کولر مشکوک به سوراخ شدن است بهتر است با قیر مایع و یا اسپری قیر کفی کولر ترمیم شود. قسمت های دیگر کولر که قابل شستشو با آب نیز بهتر است با یک دستمال نمور تمیز شوند.

بعد از نظافت کف کولر به سراغ روغن کاری یاتاقان کولر خواهیم رفت و با بررسی قسمت های دیگر مانند تسمه و برزنت و شناور در صورت مشاهده خرابی نسبت به تعمیرات آنها عمل میکنیم. در صورت سفت بودن و آشنایی به نحوه سرویس و روغن کاری پمپ و موتور میتوانید آنها را نیز روغن کاری کنید. این کار نیاز به کمی تجربه و وقت دارد.

بعد از پایان عملیات سرویس کولر با روشن کردن کولر , کارکرد کولر را بررسی کرده و در صورت نشتی آب و یا سر و صدا و ایرادات دیگر نسبت به رفع انها اقدام میکنیم. درصورت وجود خرابی به بخش بعدی یعنی تعمیر کولر آبی میرویم.

تعمیر کولر آبی بلوار فردوس

روشن نشدن کولر , خاموش شدن ناگهانی کولر , خنک نبودن باد کولر, نشتی آب از قطعات و پیرامون کولر, سر و صدای کولر و کم بودن شدت باد کولر از جمله خرابی ها و موارد تعمیرات کولر آبی بلوار فردوس است.

روشن نشدن کولر آبی معمولا به دلیل خرابی موتور کولر آبی است, اما ممکن است این مساله به پاره شدن تسمه یا خارج شدن فولی از جای خود نیز مرتبط باشد. نقص در کلید کولر نیز گهگاه موجب روشن نشدن کولر نیز میشود. اما از کار افتادن ناگهانی کولر به احتمال زیاد به دلیل سوختن سیم پیچ کولر, پاره شدن تسمه و خارج شدن پولی دلیل این مساله است. اگر از کار افتادن کولر همراه با بوی سوختگی باشد, سوختن سیم پیچی موتور کولر قطعی است.

خنک نبودن باد کولر ممکن است به دلیل خرابی پمپ آب کولر, گرفتگی لوله و اتصالات آبرسان پوشال و یا عدم وجود آب در کفی کولر باشند. در صورتیکه آب در تشتک کولر باشد و پوشال ها خیس نباشند , احتمالا پمپ یا کلید آن خراب شده و یا لوله های آبرسان دچار گرفتگی شده باشند. تعویض پمپ آب کولر و یا رفع انسداد لوله راه حل اصلی چنین مشکلی است.

در صورتیکه آب در کفی کولر نباشد, یا شیر کولر خراب است و یا شناور دچار مشکل شده است.

کم بودن قدرت باد و شدت جریان هوا احتمالا به دلیل پاره شدن برزنت و یا کم شدن قدرت موتور کولر است. موتور کولر آبی نیز ممکن است بعد از گذشت مدتی دچار خرابی هایی نظیر خرابی بوش, درب موتور و ایراد در سیم پیچی شود.

سر و صدای کولر نیز معمولا به دلیل خراب بودن یاتاقان یا لق بودن پایه دینام کولر است. ما تعمیر و سرویس کولر آبی بلوار فردوس توصیه میکنیم که همه موارد فوق به خصوص سر و صدای یاتاقان را جدی بگیرید و سریعا نسبت به تعویض یاتاقان عمل کنید, چرا که ممکن است موجب فشار به موتور کولر و  گیرپاژ کردن موتور کولر شود.

نشتی از شلنگ کولر با تعویض شلنگ, شیر یا مهره کولر رفع میشود. رگلاژ نبودن شناور نیز ممکن است باعث سرریز آب از کفی کولر شده و در صورت سوراخ بودن کفی کولر نیز بایستی کفی کولر تعویض یا ترمیم شود.

در صورت نیاز به خدمات نصب, تعمیر کولر آبی شبانه روزی و سرویس کولر آبی بلوار فردوس با ما تماس بگیرید.


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button