لیست قیمت نمایندگی لوله api سپاهان تهران

  • 0

لیست قیمت نمایندگی لوله api سپاهان تهران

نمایندگی لوله api سپاهان

برای استعلام قیمت و خرید با نمایندگی لوله api سپاهان فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار تماس بگیرید.

لوله های فولادی پرمصرف ترین لوله های ساختمانی و صنعتی در دنیا محسوب میشوند. با وجود ساخت لوله هایی از مواد پلیمری و فلزات دیگر,در بسیاری از کاربردهای صنعتی و ساختمانی هیچ نوع لوله ای نتوانسته کیفیت و کارایی لوله های فولادی را داشته باشد. به همین دلیل لوله های فولادی در انواع مختلفی تولید شده و دارای استاندارهای مختلفی تولید میشوند.

یکی از پرمصرف ترین انواع لوله های فولادی لوله های API هستند که مخفف American Petroleum Institute یا انستیتو پتروشیمی آمریکا بوده و طبق استانداردهای تعریف شده این موسسه تولید میشود.

لوله های فلزی api به علت ویژگی هایی مانند استحکام بالا، چقرمگی بالا، مقاومت بالا در برابر شکنندگی خشک، دمای انتقال شکست نرم به ترد پایین (DBTT)، قابلیت جوشکاری و مقاومت خوب در برابر زنگ زدگی در اماکن نمکی و خورنده نظیر محیط های حاوی H2S، کارایی فراوانی از خود نشان داده و در کاربردهایی نظیر خطوط انتقال لوله کشی گاز خانگی و صنعتی,صنایع نفت و گاز، حمل و نقل گاز با فشار بالا، انتقال محصولات پالایشگاهی و نفتی، خطوط لوله دریایی, صنایع مواد غذایی,داروسازی و غیره به کار برده می شوند.

خصوصیات لوله های api 5L طبق با سازمان جهانی استاندارد ISO 3183 است که سیستم های پایپینگ تجهیزات و سازه های دریایی برای صنایع نفت،لوله کشی گاز, پتروشیمی و گاز طبیعی استانداردسازی میکند.

انواع لوله های api به واسطه موارد زیر دسته بندی میشوند:

خط تولید: لوله های بدون درز تا 24 اینچ و لوله های درزدار یا جوش داده شده در حالت LSAW بالای 24 اینچ و در حالت ERW تا اندازه 24 اینچ مورد استفاده قرار می گیرند.

از نظر سطح کیفیت: در این حالت به دو دسته PLS1 و PLS2 تقسیم می شوند.

رنگ و سطح تمام شده نهایی: مشکی، رنگ شده، روغنی و ضد زنگ، گالوانیزه و حاوی پوشش خارجی یا داخلی

برش لوله: انتهای ساده و مورب یا پخ دار

قیمت لوله سیاه درزدار سپاهان

نمایندگی لوله api سپاهان

در ایران کارخانه فولاد سپاهان به عنوان یکی از تولیدکنندگان عمده لوله های api مطرح است. در بازار, صنعت ساختمان و  مجریان لوله کشی گاز , لوله های api به عنوان لوله گاز توکار یا لوله درزدار توکار نیز شناخته میشود. طبق ضوابط سازمان نظام مهندسی تنها لوله های درزداری که امکان اجرای لوله کشی گاز توکار با آنها امکان پذیر است, لوله های ای پی آی هستند و به همین دلیل به لوله api سپاهان, لوله گاز توکار سپاهان هم گفته میشود. این نوع لوله در حال حاضر بهترین لوله برای گاز کشی شناخته میشود.

لوله api سپاهان به دلیل کاربرد مواد اولیه با کیفیت در ساخت لوله های انتقال گاز خانگی،از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و محصولات خود را با نام مانیس گاز به بازار عرضه میکند. لوله api سپاهان تولیدی برند سپاهان محصولی درجه یک برای لوله‌ های انتقال نفت و گاز می باشد که جایگزین, انواع لوله های سنتی با نام مانیسمان شده که برای لوله کشی های توکار به کار می رفته است.

این لوله ها تحت استاندارد api 5L و استاندارد ملی با شماره IRIS 3574 و در دو نوع توکار و روکار تولید شده و برای لوله کشی گاز خانگی و صنعتی استفاده می شوند. لوله api سپاهان در سایزهای 2/1 تا 6 اینچ و در وزن های سبک و سنگین تولید و روانه بازار مصرف می گردد و در حال حاضر با سایر برندهای خارجی در حال رقابت است.

قیمت لوله api سپاهان

قیمت لوله api سپاهان به صورت روزانه بر اساس قیمت جهانی فولاد ارایه میشود که به عواملی چون قیمت ارز و میزان عرضه و تقاضا نیز بستگی دارد. به دلیل امکان وجود بیش از دو وزن در یک سایز نیز ممکن است بعضا قیمت های متفاوتی از یک سایز لوله ارایه شود, اما در حال حاضر لیست قیمت لوله api سپاهان به تاریخ امروز به شرح زیر است. در حال حاضر بهترین قیمت لوله گاز کشی توکار را لوله های سپاهان دارند.

قیمت لوله 1/2 api سپاهان   350 هزار تومان

قیمت لوله 3/4 api سپاهان  540 هزار تومان

قیمت لوله 1 api سپاهان 820 هزار تومان

قیمت لوله 11/4 api سپاهان 1.140 هزار تومان

قیمت لوله 11/2 api سپاهان 1580 هزار تومان

قیمت لوله 2 اینچ api سپاهان 2 میلیون تومان

قیمت لوله 2.1/2 api سپاهان 2/800 میلیون تومان

قیمت لوله 3 اینچ api سپاهان 4/400 میلیون تومان

قیمت لوله 4 اینچ api سپاهان 5/600 میلیون تومان

میزان خرید, وزن لوله ها, مبدا بارگیری, خرید از نمایندگی و میزان عرضه و تقاضا از عواملی هستند که هنگام خرید میتوانند موجب نوسانات قیمت لوله API سپاهان شوند. قیمت لوله های ای پی آی سپاهان نسبت به قیمت لوله درزدار سپاهان در حدود 10 درصد گران تر است.

استانداردهای لوله های نمایندگی لوله api سپاهان

لوله API (American Petroleum Institute) سپاهان یک نوع لوله فولادی است که توسط شرکت سپاهان تولید می‌شود.

این لوله‌ها طبق استانداردهای API تولید می‌شوند که توسط سازمان American Petroleum Institute تعیین شده است. استانداردهای API معمولاً برای صنعت نفت و گاز استفاده می‌شوند و این لوله‌ها به منظور انتقال مایعات و گازها به طول‌ها و قطرهای مختلف استفاده می‌شوند.

لوله API سپاهان با توجه به استانداردهای API دارای ویژگی‌هایی از قبیل مقاومت بالا در برابر فشار، مقاومت در برابر خوردگی، پایداری در دماهای مختلف و انعطاف‌پذیری است. این لوله‌ها معمولاً در پروژه‌های صنعتی نفت و گاز، خطوط لوله انتقال مایعات، خطوط گازرسانی و ساختمان‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مهمترین استانداردهای API برای تولید لوله‌های نفت و گاز عبارتند از:

– API 5L: استاندارد برای لوله‌های فولادی مورد استفاده در خطوط انتقال مایعات و گازها.
– API 5CT: استاندارد برای لوله‌های فولادی مورد استفاده در اکتشاف و تولید نفت و گاز طبیعی.
– API 5D: استاندارد برای لوله‌های حفاری نفت و گاز.
– API 5DP: استاندارد برای لوله‌های حفاری نفت و گاز با پایانهای وصل‌شونده.
– API 5CT: استاندارد برای لوله‌های نفت و گاز مورد استفاده در اکتشاف و تولید.

لوله API سپاهان با رعایت این استانداردها تولید می‌شود و می‌تواند در پروژه‌های مختلف صنعت نفت و گاز و ساختمانی استفاده شود.

 


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button