قیمت لوله فاضلاب 110 در انواع و وزن های مختلف

قیمت لوله فاضلاب 110 در انواع و وزن های مختلف

قیمت لوله فاضلاب 110

در این نوشته به بررسی قیمت لوله فاضلاب 110 در انواع مختلف خواهیم پرداخت. از آنجا که لوله های فاضلابی انواع متخلفی مانند لوله فاضلابی پلیکا, پوش فیت, پلی اتیلن و چدن داشته و خود این موارد هر کدام دارای کیفیت ها و اقسام مختلفی هستند, ابتدا بایستی کیفیت و ویژگی های لوله های فوق را بر حسب نیاز خود تعیین نموده و سپس اقدام به استعلام قیمت و خرید کنیم. از آنجا که لوله 110 در بین انواع لوله های فاضلابی بیشترین مصرف را داشته و اغلب به عنوان رایزر ساختمان استفاده میشوند, قیمت لوله فاضلاب 110 از اهمیت خاصی در خرید لوله فاضلاب برخوردار بوده و تقریبا بخش قابل توجهی از لوله کشی فاضلاب یک ساختمان بابت خرید لوله 110 از هر نوعی میشود.

بعضا تنوع در محصولات باعث سردرگمی انتخاب شده و به همین دلیل بهتر است, بدانید که با وجود تنوع اغلب مصرف لوله های فاضلابی از دو گزینه لوله پلیکا و پوش فیت هستند. قیمت لوله پلیکا از یکطرف و کیفیت لوله پوش فیت از ویژگی های هریک هستند که باعث میشوند که خریداران بین انتخاب این دو مردد باشد. به طور کلی کیفیت پوش فیت از پلیکا بیشتر است, اما این بدان معنا نیست که کیفیت پلیکا بد باشد و در ضمن قیمت لوله پوش فیت نیز نسبت به پلیکا بین 20 تا 35 درصد بسته به برند پوش فیت بیشتر است. در بین لوله های پلیکا, قیمت لوله پلیکا 110 فشار قوی گلپایگان در سطح بالایی قرار داشته و در بین لوله های پوش فیت با توجه به مقایسه قیمتی بین برندهای مختلف و نمایندگی پلیران در تهران , لوله 110 پوش فیت فاضلابی از همه گران تر است.

در ادامه به بررسی قیمت لوله 110 فاضلاب به صورت تخصصی پرداخته ایم.

لیست قیمت پارس پلاست

قیمت لوله فاضلاب 110

قیمت لوله فاضلاب 110 پلیکا

لوله پلیکا در ایران پرمصرف ترین لوله فاضلابی محسوب میشود. قیمت لوله پلیکا, در دسترس بودن و اجرا و حمل نقل آسان آن سبب شده به صورت سنتی اول گزینه برای لوله کشی فاضلاب در هر ساختمانی لوله پلیکا فاضلابی باشد. لوله های پلیکا در شاخه های 6 متری تولید و به فروش میرسد.

برند, کیفیت مواد اولیه و وزن از عوامل موثر بر قیمت لوله فاضلاب 110 پلیکا هستند. برخی برندها مانند لوله پلیکا گلپایگان, داراکار, سمنان , پارس پلاست , تک ستاره و…. در یک سایز پرمصرف مانند 110 ممکن است,در بیش از چند وزن و مدل لوله پلیکا تولید کنند. لوله پلیکا پودری سبک, لوله پلیکا نیمه قوی فاضلابی  و لوله پلیکا فشار قوی از جمله انواع این لوله پلیکاهاست. معمولا وزن استاندارد لوله پلیکا بایستی 9/100 کیلوگرم با ضخامت 3/2 میلیمتر باشد. اما برندهای معتبری مانند لوله پلیکا گلپایگان در سایز 110 بیش از 5 وزن لوله پلیکا تولید میکند و از وزن 6 کیلوگرم برای هواکش تا وزن 15 کیلوگرم تولید دارد.

برخی از تولیدات موجود در بازار شرایط استاندارد را نداشته و لوله پلیکاهایی با وزن کمتر تولید کرده, و این مساله موجب میشود که روی آنها نشان استاندارد درج نشده باشد. با این اوصاف لوله های معمولی و غیر برند لوله فاضلاب 110 پلیکا در عمده فروشی بین 350 تا 450 هزار تومان قیمت دارند, و لوله پلیکا 110 برندهای مشهور بین 550 تا 1 میلیون تومان قیمت گذاری میشوند که میزان خرید و فاکتور نیز در ارایه تخفیف ها به این مبالغ موثر است.

قیمت لوله 110 پوش فیت

قیمت لوله های پوش فیت مستقیما به برند بستگی داشته و هر برند یک لیست قیمت منتشر کرده و خرید و فروش در بازار طبق آن و با تخفیف هایی متناسب با میزان خرید انجام میشود. از آنجا که لوله پوش فیت در شاخه های 0/5 تا 3 متری به فروش میرسد, قیمت لوله 110 پوش فیت بستگی به تعداد و متراژ مورد نظر شما بوده و به شکل کلی هر چقدر متراژ افزایش یابد, هزینه در  یک متر کاهش پیدا میکند. در ضمن یک سر سوکت یا دو سر سوکت بودن لوله پوش فیت نیز در این قیمتها موثر است. به عنوان مثال در لوله یک سر سوکت 1 متری پوش فیت پلی ران هر متر لوله حدودا 250 هزار تومان تماما میشود, اما اگر از لوله 3 متری استفاده کنید که قیمت آن 670 هزار تومان است, قیمت هر متر آن به حدود 220 هزار تومان کاهش پیدا میکند.

در بین برندهای پوش فیت پلی ران از دیگر برندهای تولید داخل گران قیمت تر است. ارزان قیمت ترین برند در بین لوله های پوش فیت, نیوفلکس است که تقریبا 50 درصد از پلی ران قیمت کمتری دارد. یعنی لوله پوش فیت فاضلاب 110 نیوفلکس در حدود متری 150 هزار تومان قیمت دارد. لوله های دوسرسوکت فاضلابی پوش فیت در حدود 5 درصد قیمت بیشتری دارند.

قیمت لوله 110 پلی اتیلن

قیمت لوله 110 پلی اتیلن نسبت به پلیکا کمی گرانتر و نسبت به پوش فیت حدودا ارزانتر است. اما باتوجه به کم تعداد بودن مجریان لوله کشی فاضلاب پلی اتیلن از این نوع لوله کشی کمتر استفاده میشود.

به هر حال برای خرید انواع لوله و اتصالات فاضلاب و استعلام قیمت لوله فاضلاب 110 بایستی, تعداد طبقات و محل نصب لوله های مورد استفاده و شرایط اجرایی مدنظر کارفرما و مجری قرار بگیرد.


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button