سرویس کار و تعمیرکار پکیج پونک ایران رادیاتور بوتان گلدیران

  • 0

سرویس کار و تعمیرکار پکیج پونک ایران رادیاتور بوتان گلدیران

تعمیرکار پکیج پونک

اعزام فوری سرویس کار و تعمیرکار پکیج پونک و محدوده اطراف

تلفن: 09129242783-22537778 بدون تعطیلی و شبانه روزی

نصب, لوله کشی, سرویس, عیب یابی و تعمیر پکیج پونک, چهار دیواری, اشرفی اصفهانی,بوستان, آقابزرگی,مخبری,عدل و مناطق محدوده. خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور رادیاتور, بوتان,لورچ, گلدیران, ایساتیس, آریستون,بوش,وایلانت,فرولی, ایمرگاس , استانبول و دیگر برندهای داخلی و خارجی

رسوب زدایی و اسید شویی پکیج, سرویس اساسی و کامل پکیج شوفاژ دیواری, نصب رادیاتور, هواگیری و رفع نشتی رادیاتور شوفاژ, رفع افت بار پکیج, رفع عیب سرد شدن آب گرم مصرفی و رادیاتور, سرویس اولیه و راه اندازی پکیج دیواری, رفع نشتی پکیج, رفع سر و صدای پکیج با حضور فوری سرویس کار ماهر و تعمیرکار پکیج پونک.

سرویس کار و تعمیرکار پکیج پونک شبانه روزی

سرویس کار و تعمیرکار پکیج پونک

گام نخست و مهمترین بخش از کار یک سرویس کار و تعمیرکار پکیج, تشخیص عیب است. با تشخیص دقیق عیب, شاید تعویض یک قطعه و انجام برخی سرویسها کار سختی به نظر نرسد, هرچند که برخی از سرویس های پکیج برای انجام دادن نیاز به تجربه و مهارت عملی نیز دارند. به طور کلی به دلیل وجود املاح در آب شهری با وجود نصب فیلترها و صافی های فیزیکی و الکترومغاطینسی باز هم در مسیر جریان آب گرم همواره مقداری رسوبات در قطعات مختلف پکیج ته نشین شده و همین جرم ها به مرور لایه هایی سخت و شکننده روی لوازم پکیج ایجاد میکنند.

این جرم گرفتگی بیشترین اثر خود را بر روی مبدل های پکیج گذاشته و تبادل حرارتی پکیج را کاهش داده و حتی فشار آب گرم مصرفی را کم میکند. با کاهش سرعت سیرکولاسیون درون پکیج سرعت جرم گرفتگی بیشتر شده و بعد از مدتی آب گرم مصرفی ولرم شده یا فشار آن کم شده و در فصل زمستان نیز رادیاتورها سرد میشوند. بعد از مدتی ممکن است پکیج از کارافتاده و حتی باعث سوراخ شدن مبدل پکیج و صدمه به قطعات دیگر پکیج شود.

از این رو بهتر است قبل از اینکه جرم گرفتگی پکیج موجب نیاز به متحمل شدن هزینه های سنگین تر شود با یافتن یک سرویس کار و تعمیرکار پونک کار سرویس اساسی پکیج را هر 2 تا 3 سال یکبار انجام داده و البته در طول این مدت حداقل در آغاز هر فصل سرما یک وارسی و بازدید کلی از پکیج انجام شود.

تعمیر پکیج پونک

ولرم بودن یا کاهش فشار آب گرم مصرفی, سرد شدن رادیاتورها, نشتی از رادیاتور و  حوله خشک کن حمام, نشتی از زیر پکیج و شلنگهای پکیج, سر و صدای تق تق پکیج , خاموش شدن مکرر پکیج, روشن نشدن پکیج , افت بار پکیج از جمله ایرداتی هستند که در بیشتر پکیج های خراب دیده میشوند. همانطور که گفته شد, بخشی از این خرابی های مربوط به جرم گرفتگی پکیج است که البته بایستی یک سرویس کار و تعمیرکار پکیج پونک با حضور در محل , این موارد را بررسی کند.

اما بسیاری از قطعات پکیج مانند NTC, فلوسوییچ(فلومتر), شیر پرکن, منبع انبساط, برد کنترل, شیر سه راهی موتوری, ترموستات حد, حسکر دود, دودکش دیگر لوازم پکیج نیز در عملکرد پکیج موثر بوده و ممکن است خرابی و معیوب بودن آنها باعث شود که پکیج دچار اخلال در کارکرد شود.

افت فشار آب و گاز پکیج یا گرفتگی دودکش پکیج نیز در برخی موارد موجب خرابی پکیج میشود. افت فشار گاز در فصل زمستان و افت فشار آب در تابستان بیشتر حادث میشوند. عیب و ایراد در دودکش نیز پکیج را از  کار می اندازد. نشتی از لوله کشی , رادیاتور یا شیر رادیاتور حتی به میزان کم هم موجب افت بار داخلی پکیج شده و مکررا پکیج را خاموش میکند. این مورد بایستی با رفع نشتی درست شود.

نمایندگی ایران رادیاتور پونک

اگر که برای تعمیر پکیج شوفاژ دیواری با مارک ایران رادیاتور , بوتان یا هر دیگر پکیجها نیاز به کمک سرویس کار و تعمیرکار پکیج بوتان داشتید , میتوانید با تماس با تلفن ما درخواست سرویس کار کرده و به صورت شبانه روزی و در اسرع وقت نسبت به تعمیر پکیج خود درخواست سرویس کار پکیج نمایید.

به علت تبحر سرویسکار پکیج به انواع پکیج شوفاژ دیواری که دارای کارکرد یکسانی هستند, تعمیر پکیج شوفاژ دیواری در پونک در برندهای گوناگون محدودیتی بوجود نیاورده و ما قادر به سرویس و راه اندازی برندهای پکیج شوفاژ دیواری هستیم.

نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان پونک

اغلب مردم احتمالا به نمایندگی ها اعتماد بیشتری دارند. اما خوب سپردن کار تعمیرات پکیج ممکن است محاسنی داشته باشد اما در وهله اول شما را مجبور به گزینه های پیشرو آنها کرده و احتمالا کمی با معطلی و سلسله مراتب کار شما را انجام میدهند. اکثر کسانی که به دنبال سرویسکار و تعمیرکار پکیج در پونک هستند, زمان زیادی برای انجام تعمیرات نداشته و به دلیل سرمای زیاد و نیاز مبرم به آب گرم مصرفی نمیتوانند وقت زیادی منتظر تعمیرکار نمایندگی ها بمانند. از طرفی به دلیل مجبور بودن نمایندگی ها به اخذ تعرفه های رسمی که تا حدود 20 درصد کمتر از تعرفه های آزاد هستند, نمیتوانند افراد ماهر را استخدام کرده و مجبور به کارگرفتن افراد کم تجربه شده و این مساله باعث میشود که کار تعمیر پکیج به درستی انجام نشده و در نهایت مشتری با نارضایتی قید استفاده از خدمات نمایندگی پکیج را بزند.

از طرفی شرکت های مانند ما که به صورت آزاد کار میکنیم, دستمزد خدماتمان در حدود 10 تا 20 درصد بیشتر از نمایندگی هاست,اما به دلیل تجربه بیشتر سرویسکارو تعمیرکار پکیج ما در پونک خدمات بهتر و سریعتر به مشتریان ارایه میدهیم. هرچند در نهایت به دلیل مهارت سرویس کارهای ما هزینه شما کمتر شده و به دلیل خدمات فوری مشتری راضی تر به نظر میرسد.

در صورت نیاز به سرویس کار و تعمیرکار پکیج پونک با خدمات تعمیر پکیج غرب تهران تماس بگیرید.

 


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button