سرویس و تعمیرات پکیج در ستارخان ایران رادیاتور بوتان گلدیران

سرویس و تعمیرات پکیج در ستارخان ایران رادیاتور بوتان گلدیران

تعمیرات پکیج در ستارخان

نصب, لوله کشی, سرویس و تعمیرات پکیج در ستارخان, تهران ویلا, دریان نو, شادمان, باقرخان, خسرو و محدوده اطراف

تلفن: 09129242783 شبانه روزی و بدون تعطیلی.

پکیج ها وسایل گازسوزی هستند که آب گرم تولید کرده و در عین حال محیط را با استفاده از تبادل کننده هایی مانند رادیاتور و گرمایش از کف گرم میکنند. تامین آب گرم مصرفی در تمام طول سال و گرم کردن محیط در روزهای سرد سال و در حالت زمستانی پکیج انجام میشود. پکیج برای کارکردن علاوه بر گاز شهری, به برق, لوله دودکش و یک لوله آب سرد مصرفی نیاز دارد. خروجی پکیج نیز در تمامی طول سال یک لوله آب گرم مصرفی و یک جفت لوله مدار گرمایشی است که در وضعیت زمستانه آب داغ در مسیر لوله رفت به سمت رادیاتورها رفته و آب ولرم برای گرم شدن مجدد به پکیج بازمیگردد. بعد از تنظیمات و راه اندازی پکیج, کلیه کارهای پکیج توسط برد کنترل و قطعات و حسگرهای مختلف کنترل شده و به صورت خودکار و اتوماتیک کار میکند. افت فشار لوله کشی گاز پکیج در اوج مصرف در زمستان میتواند باعث اختلال در عملکرد پکیج دیواری میشود.

اما رسیدگی به پکیج و مراقب و سرویس های مختلف پکیج در ابتدای هر فصل سرما و گرما نه یک انتخاب, بلکه یک ضرورت است. این سرویس ها در تبدیل وضعیت زمستانی به تابستانی و برعکس و بعضا در موارد خرابی و نقص در عملکرد پکیج انجام میشود.

تعمیرات پکیج در ستارخان

نحوه تعمیرات پکیج در ستارخان

در تعمیرات پکیج در ستارخان ما ابتدا عیوب پکیج را به صورت تلفنی یا حضوری بررسی کرده و یک هزینه حدودی به مالک پکیج اعلام میکنیم. معمولا در خرابی های قطعات معمولی پکیج مانند تعویض شلنگ,شیر, فلومتر و این نوع قطعات شامل یک هزینه تعویض به همراه هزینه خرید قطعه میشود.

اما  در سرویس پکیج که بایستی به صورت مرتب هر چند سال یکبار انجام میشود که به نام سرویس اساسی پکیج مشهور است, کلیه قطعات در محل یا در کارگاه مخصوص از هم جدا شده و پس از اسید شویی مبدل پکیج و رسوب زدایی پکیج مجددا به یکدیگر مونتاژ شده و پکیج مانند روز اول مثل ساعت کار میکند.

البته این مساله را بایستی در نظر گرفت که هنگام سرویس پکیج بایستی قطعات معیوب نیز تعویض شوند.

نحوه سرویس پکیج ستارخان

یک سرویس کار و تعمیرکار پکیج بایستی ابتدا از مالک پکیج سوال کند که آخرین باری که پکیج  سرویس کامل شده, چه زمانی بوده است. معمولا بسیاری از ایرادهای پکیج به این دلیل رخ میدهند که سرویس پکیج دیر به دیر انجام میشوند. این سرویس بایستی حداقل 3 تا 4 سال یکبار انجام شده و کلیه قطعات نیز بررسی شوند. در این سرویس با استفاده از روش رسوب زدایی دستی یا اسید شویی پکیج با پمپ کولر یا پمپ های مخصوص به همراه اسید دیسکلر و دیگر محلول های رسوب زدایی صورت میگیرد و بایستی برای اینکار مبدل ثانویه پکیج از پکیج جدا شود. مسیر عبور آب در هر نقطه ای باستی بررسی و باز شوند.

بهتر است در هنگام سرویس و تعمیرات پکیج در ستارخان, کار شستشوی رادیاتور شوفاژ و رسوب زدایی مدار گرمایش نیز انجام شود. در شستشوی رادیاتور, شوفاژها باز شده و با ضربات نرم و فشار آب رادیاتور تمیز شده و مجددا نصب میشوند. مدار گرمایشی پکیج نیز با باز کردن شلنگ های پکیج و فشار آب نظافت میشوند. این دو عمل در کنار سرویس کامل پکیج میتواند تا حدود 50 درصد عملکرد پکیج را به خصوص در فصل زمستان که اوج فشار کاری پکیج است, افزایش دهد.

عیب یابی پکیج

برای تعمیرات پکیج در ستارخان گام نخست عیب یابی است. خرابی های پکیج شامل روشن نشدن یا خاموش شدن پکیج, افت فشار پکیج, گرم نشدن آب گرم مصرفی, سرد یا ولرم  شدن یک یا چند رادیاتور شوفاژ, از زیر پکیج میشود که معمولا وجود رسوب در سیستم پکیج و مبدل, خرابی و سوختن برد کنترل پکیج, گرفتگی دودکش پکیج, معیوب شدن لوازمی چون فلوسوییچ, NTC, شیر سه راهی موتوری, ترمستات حد, حسگرهای پکیج, خراب شدن مبدل, افت فشار گاز و آب, قطع شدن برق پکیج, تا شدن شلنگ های پکیج, نشتی از شلنگ و شیر پکیج بوده و بسیاری از موارد دیگر بوده که بایستی با بازدید و تست دقیقا علت خرابی پکیج پیدا شده و سپس با اصلاح و تعویض درست شود. در مودر عیب یابی برخی از قطعات پکیج بایستی قبل از اقدام به تعویض اقدام لوازم, چند آزمون وخطا انجام دهیم, تا دقت تعمیر پکیج ستارخان به حداکثر ممکن برسد.

نمایندگی بوتان در ستارخان

در صورتیکه در طول شبانه روز پکیج شوفاژ دیواری شما بوتان یا هر برند دیگر بود , میتوانید به سرعت با تماس با تلفن ما درخواست سرویس کار کرده و به صورت شبانه روزی و در اسرع وقت نسبت به تعمیر پکیج  بوتان خود درخواست سرویس کار پکیج نمایید. خوبی برندهای معروفی مانند بوتان و ایران رادیاتور این است که قطعات یدکی آنها به راحتی در دسترس بوده و تعمیرکار برای پپیدا کردن این قطعات دچار سختی نمیشود.

به دلیل تسلط تعمیرکار پکیج به انواع پکیج شوفاژ دیواری که دارای کارکرد یکسانی هستند , تعمیر پکیج شوفاژ دیواری در ستارخان در انواع مختلف محدودیتی بوجود نیاورده و ما قادر به کلیه برندهای پکیج شوفاژ دیواری هستیم .

در این قسمت  به نحوه شستشوی و رسوب زدایی مبدل پکیج , یکی از اصلی ترین مشکلات پکیج شوفاژ دیواری که در برندهای متفاوت یکسان است , میپردازیم.

اسیدشویی مبدل پکیج دیواری یک کار رایج و دوره ای بوده و بخشی از سرویس و  تعمیر پکیج محسوب میشود. شستشوی پکیج هر چند سال یکبار با توجه به املاح آب شهری و نصب فیلتر یا سختی گیر اجتناب ناپذیر به نظر میرسد .برای این کار نیاز  به یک پمپ ضد اسید برای این کار می باشد، لحاظ موارد زیر هستند توجه داشته باشید, از اسیدهای با درصد کم و رقیق استفاده نمایید، زیرا استفاده از اسید درصد بالا باعث از بین بردن مبدل پکیج می گردد.

رسوب اصلی پکیج ,  رسوبهایی میباشند که روی مبدل ته نشین شده اند,  املاح و آهکی که بر اثر گرم شدن آب در مبدل بوجود می آیند.

نمایندگی ایران رادیاتور در ستارخان

استفاده از خدمات نمایندگی پکیج ایران رادیاتور بسیار هم عالی است , اما نمایندگی های رسمی به علت شلوغی های مربوط به خدمات پکیج خیلی سریع عمل نکرده در حالیکه تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ستارخان با متخصصین تهران پایپر به سرعت انجام میشود.

در صورت نیاز به سرویس کار و تعمیرکار پکیج در منطقه برای تعمیرات پکیج در ستارخان با ما تماس بگیرید.

 


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button