تاسیساتی لوله کشی فردیس

تاسیساتی لوله کشی فردیس

تاسیساتی لوله کشی فردیس

خدمات تاسیساتی لوله کشی فردیس شبانه روزی

تلفن : 09122632344-09362829631- 65156858 بدون تعطیلی.

نصب , راه اندازی و تعمیر تاسیسات ساختمان, اجرا , عیب یابی و تعمیرات لوله کشی ساختمان, لوله کشی آب و فاضلاب, لوله کشی شوفاژ و پکیج , لوله کشی گاز و آتش نشانی, لوله کشی گرمایش از کف و استخر, نصب و تعمیرات موتورخانه شوفاژ مرکزی, نصب و تعمیرات پکیج و آبگرمکن, نصب , راه اندزی و تعمیر پمپ آب ساختمان, نصب و تعمیر شیرآلات و لوازم بهداشتی, سرویس و تعمیر کولر آبی و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی فردیس بدون تعطیلی.

خدمات لوله کشی تاسیساتی در فردیس دامنه درخواست گسترده و متفاوتی داشته و بسیاری از آنها بستگی به فصول سال متغیر هستند. در نیمه اول سال با گرم شدن هوا درخواست سرویس و تعمیرات کولر افزایش پیدا کرده و پایپ سرویس در زمینه خدمات نصب , سرویس و تعمیرات کولر آبی و سلولزی فعال است.

در فصول سرد سال راه اندازی موتورخانه و پکیج و هواگیری شوفاژ در ابتدای فصل و در طول فصل رفع نشتی شوفاژ و لوله کشی و عیب یابی و هواگیری و خدماتی مانند رسوب زدایی رادیاتور رایج تر است.

اما برخی کارهای خیلی مرتبط به فصل نبوده و بستگی به خرابی های لوازم تاسیساتی و لوله کشی ساختمان دارد. ترکیدگی بر اثر سرما ممکن است در فصل سرما بیشتر باشد اما به جای آن در فصول گرم سال رونق کاری و اقدام به بازسازی و تعمیرات ساختمان بیشتر است. به هر حال ما در تمام فصول سال و کلیه ساعات شبانه روز اماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. برای درخواست خدمات لوله کشی تاسیساتی فردیس با ما تماس بگیرید.

تاسیساتی لوله کشی فردیس

خدمات تاسیساتی لوله کشی فردیس شبانه روزی

تعمیرات و اجرای لوله کشی آب , لوله کشی آب روی کار و زیرکار, لوله کشی آهنی , پلاستیکی پلاستیکی اتویی , پنج لایه پرسی و کوپلی و گالوانیزه. تعویض لوله کشی و بازسازی لوله های داخل آپارتمان. تعویض رایزر آبرسانی, شوفاژ و فاضلاب ساختمان.

ترمیم لوله و عملیات ساختمانی و بنایی مربوطه , بازسازی آپارتمان,حمام توالت و سرویس بهداشتی, تبدیل دستشویی توالت ایرانی به فرنگی , تعمیر نشت حمام ,دستشویی و توالت.

تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی, ترمیم رفع نشتی لوله آب , شوفاژ و فاضلاب.

اجرا , اصلاح , بازسازی و تعمیر لوله کشی پکیج شوفاژ و سیستم گرمایش از کف.

اجرا و تعمیرات لوله کشی آتش نشانی و نصب تجهیزات اطفای حریق, انشعاب گیری , اجرا و تعمیرات لوله کشی فاضلاب پلیکا , پوش فیت و پلی اتیلن.

نصب , راه اندازی و تعمیرات سیستم های گرمایشی موتورخانه و پکیج دیواری و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی فردیس شبانه روزی

لوله کشی پکیج فردیس

یکی از پرکاربردترین امور تاسیساتی لوله کشی فردیس, لوله کشی پکیج است. طریقه لوله کشی پکیج مانند لوله کشی آب ساختمان می باشد، در صورتی که لوله کشی آب به صورت انشعابی باشد لوله کشی شوفاژ نیز می تواند به روش انشعابی انجام شود.

  • لوله کشی انشعابی روکار : در روش لوله کشی روکار از رایزر اصلی یک انشعاب آب سرد گرفته می شود و از روی کار رد شده و به پکیج می رسد

در لوله کشی انشعابی روکار، گاهی مشکلاتی به وجود می آید زیرا لوله ها در معرض سرما و گرما قرار دارند،برای حل این مشکل از لوله های پنج لایه استفاده می شود.

در روش لوله کشی انشعابی روکار، با استفاده از بست های متوالی در لوله های سفید نوسانات را کنترل کنیم زیرا لوله ها بعد از مدتی برای انتقال آب دچار نوسانات طولی و عرضی می شوند.

  • لوله کشی انشعابی توکار : در روش لوله کشی توکار از رایزر اصلی یک انشعاب آب سرد گرفته می شود و از زیر کار به پکیج می رسد

در صورتی که زیبایی ساختمان مد نظرتان می باشد حتما باید از نوع لوله کشی انشعابی توکار استفاده کرد، زیرا در این شیوه لوله ما به طور کامل مخفی هستند.

در روش لوله کشی انشعابی توکار، به دلیل استفاده لوله های پلیمری می توان با پوشاندن لوله ها توسط سیمان از تغییر حالت اولیه لوله و خم شدن آن جلوگیری کرده، باعث افزایش راتدمان استفاده از آن شود.

نصب و تعمیر شیرآلات فردیس

نصب و تعمیر شیرالات مخلوط اهرمی و کلاسیک, شیر دوش حمام و علم , سینک ظرفشویی آشپزخانه و سیفون , دستشویی و توالت ایرانی – فرنگی.

نصب روشویی کابینتی , سنگی , سرامیکی و روشور آرایشگاه, نصب لوازم بهداشتی , اکسسوری , فول ست و ایینه باکس

نصب و تعمیر توالت فرنگی و  فلاش تانک روکار و توکار, نصب تعمیرات توالت فرنگی دیواری وال هنگ.

نصب, تعویض و تعمیر شیرالات منزل از سرویس های رایج در زمینه کار تاسیسات ساختمان است. در بسیاری از منازل همیشه شیری هست که در حال چکه است و ما به آن توجه نمیکنیم. رفع نشتی این شیرها و لوازم تاسیساتی کاری است که دیر یا زود بایستی انجام شود, اما اگر با تاخیر انجام شود, مقدار زیادی آب شرب به هدر رفته که در این شرایط کم آبی خیلی منصفانه نیست.

تعمیر لوله کشی فردیس کرج

ما علاوه بر فردیس به ارایه خدمات تاسیساتی لوله کشی کرج نیز پراخته و شما میتوانید با یک تلفن سرویس کار ماهر در سراسر البرز را از ما درخواست کنید.

برای تعمیرات لوله کشی ساختمان قدم نخست تشخیص نوع خرابی و عیب یابی است. بعد از عیب یابی که بسته به نوع نشتی مراحل و شیوه های متفاوتی برای تعمیرات و ترمیم لوله کشی وجود دارد, بایستی با حداقل تخریب و هزینه و در عین حال یک روش با طول عمر بالا این تعمیرات را انجام داد. انجام وصله پینه کاری برای جلوگیری از افزایش هزینه ممکن است در آینده نزدیک مجددا باعث خرابی سیستم لوله کشی شده و علاوه بر هزینه ای که بایستی در مرحله اول شود, ممکن است خرابی هایی نیز به وجود بیاورد. این مساله نیزا به تجربه و البته همکاری مالک  و کارفرمای ساختمان دارد. بعد از مشخص شدن خرابی و برآورد هزینه کار شروع شده و بایستی کلیه جزییات به کارفرما اطلاع داده شود. در برخی مواقع ممکن است کار چند روزی طول کشیده و یا حتی برای ساعاتی استفاده از تاسیسات ساختمان امکان پذیر نباشد.


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button