بهترین لوله پنج لایه

بهترین لوله پنج لایه

بهترین لوله پنج لایه

در این نبشته بهترین لوله پنج لایه را از نظر برند و نوع لوله اتصالات بررسی میکنیم. لوله های پنج لایه در زمینه لوله کشی آب سرد و گرم, پکیج و شوفاژ یک انقلاب و تحول اساسی تلقی شده که ضعف های لوله های فلزی را پوشانده و کیفیت بسیار بهتری از لوله های تک لایه پلاستیکی دارند. این لوله ها نزدیک به سی سال است که وارد بازار ایران و دنیا شده و از لحاظ کیفی در زمینه آبرسانی بهداشتی و انتقال آب سیستم های گرمایشی بهترین هستند.

وزن سبک, قیمت نسبتا ارزان, مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی, اسحتکام فیزیکی در برابر تنش ها و ضربات فیزیکی, تحمل فشار بالا, دبی بالا در سایزهای متناظر, عدم گرفتگی در بلندمدت, کمترین میزان انبساط طولی و مقاومت خوب در برابر سرما و گرما را میتوان از ویژگی های لوله های پنج لایه دانست.

خوشبختانه در همان ابتدای ابداع این لوله ها در دنیا, تولیدکنندگان ایرانی نیز اقدام به سرمایه گذاری و ساخت کارخانه های زیادی در این زمینه نمودند که تعداد معدودی از آنها جزو برندهای برتر داخلی و منطقه محسوب میشوند. استفاده از تکنولوژی روز دنیا همراه با بومی سازی آنها از ویژگی های تولیدکنندگان لوله پنج لایه ایرانی است.

در ابتدای رواج این لوله ها چند برند خارجی نیز وارد بازار شد که به دلیل به صرفه نبودن در همان ابتدا از مارکت داخلی حذف شدند که البته بعضا کیفیت های خوبی هم داشتند. برندهایی مانند یونیک پایپ و گینده از جمله این برندهای چینی بودند. اما همانطور که گفیتم این برندها قدرت رقابت با برندهای ایرانی را نداشتند و از گردونه حذف شدند. در ادامه به بررسی بهترین لوله پنج لایه خواهیم پرداخت.

لوله نیوپایپ, سوپرپایپ, ایزوپایپ, بهتراشان صنعت یا بی تی اس(BTS), مسترپایپ, وحید, ایزی پایپ, یزدبسپار, نیک بسپار از جمله بهترین برندهای تولیدکننده لوله های پنج لایه در ایران هستند که همین تعدد مارکهای داخلی بعضا موجب سردرگمی و استیصال در هنگام خرید لوله پنج لایه میشود.

قیمت هر شاخه لوله سفید آب

بهترین لوله پنج لایه

5 برند از بهترین لوله پنج لایه در ایران

کیفیت محصولات لوله و اتصالات پنج لایه, تنوع سایزبندی لوله و اتصالات, تولید اتصالات پرسی و کوپلی, قابلیت دسترسی و وجود نمایندگی در نقاط مختلف, استراتژی و برنامه ریزی فروش,ضمانت محصولات و خدمات پس از فروش و تبلیغات را میتوان از پارامترهای مهم در انتخاب بهترین لوله پنج لایه دانست.

کیفیت مواد اولیه, تکنولوژی تولید و ماشین آلات کیفیت محصولات پنج لایه را مشخص میکنند. اما به غیر از با کیفیت بودن محصول بایستی عوامل دیگر را نیز در این انتخاب دخیل دانست.

لوله اتصالات پنج لایه نیوپایپ

لوله اتصالات نیوپایپ از محصولات شرکت گیتی کالا(گیتی پسند اصفهان) از جمله بهترین برند لوله پنج لایه در ایران محسوب میشود. نیوپایپ به نوعی لیدر قیمتی این نوع لوله ها بوده و هم از لحاظ قیمت و هم از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار داشته و به همین دلیل پرفروش ترین محصولات پنج لایه در ایران است. برای خرید بهترین لوله  پنج لایه با نمایندگی نیوپایپ تماس بگیرید.

لوله اتصالات پنج لایه این شرکت تحت لیست قیمت نیوپایپ به بازار عرضه شده و بسته به میزان خرید شامل تخفیف هایی در نمایندگی لوله نیوپایپ میشود. تنوع سایز و اتصالات مختلف از انواع اتصالات پرسی, کوپلی و کلمپی باعث شده که سبد کالای تکمیلی در این زمینه داشته باشد. به دلیل این ویژگی های و همچنین وجود نمایندگی های بسیار در سرتاسر کشور, نیوپایپ را میتوان بهترین لوله پنج لایه در کشور دانست. این برند همچنین به نوع لیدر قیمتی لوله های پنج لایه در کشور محسوب میشود.

لوله اتصالات پنج لایه سوپرپایپ

شرکت سوپرپایپ اینترنشنال تولیدکننده لوله اتصالات پنج لایه در قشم است که از قدیمی ترین ها به حساب می آید. شاید بتوان در کنار نیوپایپ, سوپرپایپ را بهترین برند لوله پنج لایه دانست. لیست قیمت سوپرپایپ نسبت به نیوپایپ بین 10 تا 20 درصد گرانتر بوده و یک برند لوکس به شمار میرود. محصولات سوپرپایپ تنوع نسبتا خوبی داشته و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به دیگر مارکهای تولیدکننده دارند. برای خرید بایستی الزاما به نمایندگی سوپر پایپ مراجعه کنید که به دلیل کم بودن تعداد نمایندگی ها و تا حدی گران قیمت بودن این برند فروش کمتری نسبت به نیوپایپ دارد.

از معدود نمایندگی سوپر پایپ تهران میتوان به فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار میتوان اشاره کرد.

لوله اتصالات پنج لایه بی تی اس(بهتراشان صنعت)

لوله اتصالات پنج لایه بی تی اس یا بهتراشان صنعت تنها شرکت تولیدکننده است که به صورت تخصصی فقط لوله اتصالات پنج لایه تولید کرده و از تخصصی ترین برندهای پنج لایه است.

لوله اتصالات پرسی و کوپلی و تجهیزات سیستم گرمایش از کف با تنوع زیاد و کیفیت بالا از ویژگی های بی تی اس بوده و با توجه به شهرت کم, فروش بالایی در بازار دارد. برای مشاهده اخرین لیست قیمت بی تی اس به این صفحه مراجعه کنید.

به طور کلی به ترتیب نیوپایپ, سوپرپایپ, بی تی اس و ایزوپایپ پرفروش ترین لوله اتصالات پنج لایه بوده و البته دیگر برندها نیز سهم جزیی از بازار فروش این محصولات دارند. اما برای انتخاب بهترین برند لوله پنج لایه بایستی, یکی از این 4 مارک را  انتخاب کنید. لیست قیمت سوپرپایپ نسبت به دیگر برندهای گران قیمت تر است.

لوله اتصالات پنج لایه ایزوپایپ

این شرکت نیز در شهر اصفهان قرار داشته و کیفیت نسبتا خوبی دارد. تنوع سایز در لوله اتصالات, تولید اتصالات پرسی, کوپلی و کلمپی و قیمت نسبتا مناسب( تقریبا هم قیمت نیوپایپ) باعث شده که این برند به خصوص در استان اصفهان تقاضای خوبی داشته باشد.

انواع لوله پنج لایه

لوله های پنج لایه دو نوع هستند. لوله پکس آل پکس و لوله پرت تولید میشوند اما به دلیل کیفیت بهتر معمولا برای لوله کشی آب سرد و گرم و شوفاژ استفاده میشوند و لوله های پرت عموما برای لوله کشی آب سرد کاربرد دارند.

اتصالات لوله های پنج لایه سه مدل پرسی, کوپلی و کلمپی دارند. اتصالات پرسی از سایز 16 تا 63, اتصالات کوپلی از سایز 16 تا 32 و اتصالات کلمپی از سایز  40 تا 63 تولید میشوند. اتصالات سایز 40 تا 63 کم مصرف هستند و اتصالات 75 به بالا به صورت سفارشی و بسیار نایاب میباشند. لوله های پنج لایه بهترین راهکار برای انتقال آب و سیالات در کاربردهای ساختمانی و حتی صنعتی هستند و افت فشار آب را به دلیل یکپارچه بودن, بسیار کاهش میدهند.


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button