قیمت لوله و اتصالات

قیمت لوله و اتصالات

قیمت لوله و اتصالات

آشنایی با قیمت لوله و اتصالات مورد استفاده در لوله کشی ساختمان .

لوله های تک لایه ,  پنج لایه , پلیکا , پوش فیت و لوله های فلزی فولادی سیاه  گالوانیزه به اضافه شیر فکله ها و تجهیزات جانبی در تاسیسات ساختمان از پرمصرف ترین لوازم لوله های ساختمانی هستند . از آنجا که براورد و استعلام قیمت لوله و اتصالات مورد نیاز میتواند نقش مهمی در هزینه لوله کشی ساختمان باشد , بهتر است کمی در مورد این قیمتها آشنایی داشته باشید .

قیمت لوله و اتصالات آذین

برای مقدمه چینی ابتدا بهتر است نگاهی به لیست قیمت لوله آذین به همراه اتصالات آن بیندازید . این لیست شامل قیمت لوله و اتصالات سفید یا معروف به سبز تک لایه شرکت آذین لوله سپاهان بوده و تقریبا میتوان گفت که در رنج ساختمانی تعیین کننده قیمت بازار لوله و اتصالات میباشد . قیمت لوله های آذین بر مبنای یک لیست واحد و یکسان قیمتی برای استفاده در خرید و فروش لوله و اتصالات بوده و بر حسب این لیست قیمت تخفیف های مورد نظر و مورد توافق خریدار و فروشنده روی آن اعمال میشود .

به طور کلی با ظهور لوله و اتصالات پلیمری بسیاری از اجناس شرکتی دارای یک لیست صادر شده از شرکت سازنده و یا واردکننده شد تا با استفاده از این لیست روال خرید و فروش راحت تر گردد .

به حسب همین منوال لوله های پنج لایه , پلیکا , لوله اتصالات پوش فیت و بعضا اتصالات فلزی هم دارای یک لیست مشترک گشتند که به محض تغییر در قیمت مواد اولیه تولیدکنندگان اقدام به اصلاحات مورد نیاز در لیست اقلام لوله کشی میشوند .

کاربرد لوله های تک لایه در لوله کشی روکار پکیج و توکار شوفاژ و آب سرد و گرم مصرفی میباشد .

قیمت لوله و اتصالات آذین

نمایندگی لوله آذین در تهران

فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات حسین پور نمایندگی لوله آذین در تهران دارای عاملیت فروش و نمایندگی انحصار چند شرکت دیگر از جمله لوله های پنج لایه و پوش فیت میباشد . در حال حاضر بهترین تخفیف روی لیست قیمت لوله آذین را فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور به خریداران خرد و کلان  عرضه میکند .

برای خرید اینترنتی لوله سفید آذین بهتر است از طریق واتساپ موجود در سایت فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور لیست اجناس خود را ارسال کرده تا در عرض چندین ساعت و طی کردن مراحل دریافت پیش فاکتور و حوله مبلغ آن به سرعت اجناس خود را دریافت نمایید . تناسب قیمت در میزان خرید با تخفیف های اعمال شده و ارسال بار به صورت فوری حتی به شهرستانهای کل کشور از مبدا تهران یا اصفهان از ویژگیهای این فروشگاه لوله و اتصالات اینترنتی و مغازه ای است .

لوله آذین چیست

لوله تک لایه آذین محصول شرکت آذین لوله سپاهان (شرکت مادر گیتی پسند اصفهان ) میباشد ,  که لوله های تک لایه پلیمری به همراه اتصالات پلیمری پلی پروپیلن و ترکیبی تولید میکند . محصولات این شرکت از سایز 20 , 25 , 32 , 40 , 50 , 63 , 75 , 90 , 110 و 125 میلیمتر بوده که البته در ساختمانها اغلب سایزهای تا 63 مورد استفاده قرار میگیرند . اتصالات آذین لوله سپاهان را میتوان جورترین لیست در برندهای رقیب دانست و قیمت لوله آذین نیز در مقایسه با مارک های دیگر ایرانی و خارجی بسیار مناسب تر است و اصلا دلیل پرفروش بودن آن هم وجود کیفیت در کنار قیمت مناسب میباشد .

محصولات این شرکت شاید از پرفروش ترین محصولات لوله اتصالات ساختمانی در کشور بوده که  تا حدی به کشورهای همسایه هم صادر میشود . جنس و متریال اولیه از پتروشیمی های داخلی و خارجی بوده و از نوع مواد PP رندوم کوپلیمر نوع 3 میباشد .

اخذ نمایندگی لوله آذین

اخذ نمایندگی لوله آذین به دلیل شرایط فروش سخت میباشد . البته شرکت ضمانتهای لازم را برای مدعیان اخذ نمایندگی گرفته و هرگز ضرر نمیکند , اما برای کسانی که تازه به این بازار پرپیچ و خم وارد شده اند باید به عرض برسانیم که فقط پول و انبار برای فروش محصولات آذین کافی نبوده و وجود سابقه مناسب در این زمینه میتواند مفیدتر از سرمایه گذاری واقع شود .

برای شروع کار بهتر است مدتی با نمایندگان اصلی آذین لوله سپاهان کار کرده و لوله  را با درصدی کمی بیشتر بخرید اما ریسک اخذ نمایندگی را انجام ندهید .


3 Comments

نمایندگی نیوپایپ | لوله کشی ساختمان تهران

ژوئن 20, 2021 at 10:37 ق.ظ

[…] پلاست زنده رود , پلیکا سمنان و دیگر برندها با بهترین قیمت لوله و اتصالات در خدمت شما عزیران میباشد […]

فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف | لوله کشی ساختمان تهران

سپتامبر 5, 2021 at 3:11 ب.ظ

[…] کرده باشد ، لطفاً در صورت تمایل به دریافت پیش فاکتور قیمت لوله و اتصالات و انواع فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف با ما تماس […]

قیمت لوله آب سرد و گرم | لوله کشی ساختمان تهران

سپتامبر 29, 2021 at 1:44 ب.ظ

[…] و فلزی با مارکهای متفاوت تولید و عرضه میشوند, تفاوت قیمت لوله و اتصالات گوناگون, احیانا بسیاری از ما در انتخاب یک لوله خوب هم […]

Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button