قیمت فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف

  • 0

قیمت فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف

فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف

نمایندگی فروش فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف ارسال به تمام نقاط کشور

تلفن دفتر فروش پایپ بازار : 09129725653-55598085

برای استعلام قیمت فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف با ما تماس بگیرید.

در این مقاله به بررسی نقش فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف از لحاظ نصب , بازدهی , کیفیت و قیمت خرید آن میپردازیم . سیستم گرمایش از کف همانطور که از نامش پیداست یک سیستم گرمایشی است که لوله ها طبق استاندارها خاصی در کف ساختمان کار میشوند و برای اجرای آن از عایق گرمایش از کف به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی کمک گرفته میشود .

در سالهای ابتدایی روشهای و انواع فوم و عایق های مختلفی از جمله فوم فویل دار و ورقی ساده برای اجرای گرمایش از کف استفاده میشود , اما در سالهای اخیر عایق جدیدی به نام فوم شانه تخم مرغی به بازار عرضه شد که هم خاصیت گرمایشی داشته و هم برای اجرای تسهیلات را فراهم میکند که  از لحاظ چیدمان و نحوه اجرای گرمایش از کف مجری راحت تر و کار اجرا منظم تر انجام شود .

فومهای pe یا پلی اتیلن ساده یا متالایز آلومینیومی به صورت رولی تولید و عرضه میشوند و فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف به صورت ورقه های معمولا 1 در 2 متری تولید و به کار گرفته میشوند .

مزیت استفاده از فوم شانه تخم مرغی این است که نیازی به استفاده از مش و زیرسازی ضخیم زیرکار نیست .

علمی ترین شیوه برای صرفه جویی در مصرف انرژی از طریق سیستم های گرمایش از کف نصب عایق حرارتی زیر لوله های گرمایشی است, بدین ترتیب بیشتر حرارت ها به سمت اتاق هدایت می شوند و به طور قابل توجهی افزایش کارایی انرژی می شود. چنین سیستمی می تواند با مصرف انرژی پایین تر از یک بدون عایق کار کند و هزینه های عملیاتی آن را کاهش دهد. علاوه بر این، عایق باعث گرم شدن سریع تر می شود و امکان کنترل بیشتر حرارت را برای افزایش راحتی فراهم می کند . این مقاله یک مرور کلی از محصولات عایق حرارتی ارائه می دهد که درباره ی مزایای floor heating system (سیستم گرمایش از کف )اطلاعات خوبی به شما میدهد .

جهت استعلام قیمت لوله کشی ساختمان روی لینک کلیک کنید .

فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف

قیمت فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف

قیمت فوم تخم مرغی گرمایش از کف به دلیل اینکه از مواد شیمیایی تهیه میشوند دستخوش نوسانات بازار مواد اولیه آن میباشند . رنج قیمت فوم  گرمایش از کف از حدود هر متری 20 تا 45 هزار تومان بسته به برند و ضخامت و کیفیت آنها و از همه مهمتر وزن و چگالی فوم شانه تخم مرغی متفاوت میباشد .

این نوع عایقها که به یونولیت شانه تخم مرغی هم معروف میباشند کاربرد دیگری هم به غیر از عایق بودن حرارتی دارند و آن ایزولاسیون صوتی محیط است که در بدنه برخی ساختمانها حساس نیز به کار گرفته میشوند .

انواع فوم گرمایش از کف

انواع فوم گرمایش از کف شامل فوم PE معمولی یا همان فومهای سفید که برای بسته بندی هم مورد استفاده قرار میگیرند . این نوع فوم ارزانترین و ضعیف ترین عایق برای گرمایش از کف به حساب می اید .

فوم متالایز یا XPE که همان فوم معمولی را بوسیله آلومینیوم میپوشانند .

ورقه های گرمایش از کف که فوم شانه تخم مرغی یکی از فوم های ورقی گرمایش از کف به حساب می آید .

ضخامت فوم گرمایش از کف

ضخامت فوم گرمایش از کف از 5 میلیمتر تا 3 سانتی متر متغیر بوده که در مورد فومهای ورقی این ضخامت افزایش و فومهای رولی کمتر میشود .

نصب فوم شانه تخم مرغی

اجرای این سیستم یکی از حساس ترین کار ها در بین خدمات تاسیسات میباشد چراکه باید متراژ دقیق لوله ها و فاصله آنها دقیقا محاسبه شده تا هم لوله اضافی مصرف نشود و همچنین بازدهی سیستم افزایش یابد .

امروز ما قصد داریم نحوه نصب یک سیستم گرمایش از کف مرطوب را به شما نشان دهیم ، گرچه گرمایش از کف را می توان بر روی بسیاری از سازه های مختلف از جمله کفپوش های چوبی نصب کرد که رایج ترین آنها بتنی است و این همان چیزی است که ما در این بخش به آن خواهیم پرداخت.

اگر از فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف با بتن مناسب استفاده کرده اید ، به عنوان مثال 25 میلی متر در طول هر دیوار و صفحات عایق را مستقیماً روی کف قرار دهید ، اگر از یک لایه مرطوب استفاده می کنید ، تمام اتصالات بین قطعات هر دو کف و عایق لبه را بکشید. همچنین باید یک غشای پلاستیکی برای محافظت بیشتر داشته باشد ، هنگام استفاده از یک فشردن وب برای قرار دادن یک نوار لبه نرم علاوه بر عایق لبه ، مهم است زیرا این به عنوان یک مفصل انبساط عمل می کند تا از ترک خوردن لایه جلوگیری کند و منیفولد را جمع آوری کرده و آن را ثابت کنید.

دیوار را در موقعیت تعیین شده قبل از قرار دادن لوله کشی نگاهی به نقاشی خود بیندازید که مواردی مانند es را نشان می دهد طول لوله به موقع هر مدار و فاصله لوله ها که معمولاً 200 میلی متر است ،

نقاطی را که دارای گرمایش یا عدم گرم شدن هستند ، مانند مواردی که واحدهای آشپزخانه باید تشنه باشند ، لوله را به منیفولد جریان متصل کرده و از دیوارهای خارجی شروع کنید.

راه خود را به سمت داخل در هر جنگ تقریباً 100 میلی متر بمانید ، گیره های لوله را می توانید با دست فشار دهید یا با استفاده از تفنگ تاچ مانند آنچه در اینجا استفاده می شود ، البته لوله را قطع نکنید تا زمانی که به علامت منیفولد بازگشتید.

مدارهای لوله با طول حلقه و نام منطقه ای مانند آشپزخانه یا سالن ابتدا شیرهای جدا کننده منیفولد را ببندید و به طور موقت لوله های شیلنگ را به دریچه های پر و تخلیه وصل کنید ، هر مدار را به نوبه خود پر کنید تا مطمئن شوید که تمام هوا قبلاً خارج شده است .

تست گرمایش از کف

وقتی مدارها با آب پر می شوند ، به مدار بعدی بروید ، مطمئن شوید که هر کدام از مدارها باز هستند ، هرچه مدت زمان جریان بیشتر باشد t با استفاده از کلید رادیاتور ، دبی هر مدار را مطابق آن تنظیم کنید و شیر جدا کننده منیفولد هنوز بسته باشد و همه مدارها پمپ آزمایش متصل را باز کرده و فشار را به هر بار فشار در ساعت شش بار افزایش دهید تا از هرگونه آسیب جلوگیری شود.

بلافاصله پس از اتمام نصب لوله و اطمینان از ضد آب بودن سیستم ، فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف را روی صفحه قرار دهید در حالی که پیچ در حال نصب است ، کار لوله باید تحت فشار برای یک لایه سیمانی ماسه ای انجام شود ، ضخامت آن معمولاً 65 تا 75 میلی متر است.

حداقل 50 میلی متر هر دو ضخامت شامل لوله به طور معمول است زمان خشک شدن یک روز در میلی متر در 40 میلی متر اول است و دو روز در میلی متر پس از آن دیگ بخار را به سیستم گرمایش از کف با شیر موتور دو پورت نصب شده روی لوله جریان آن را به یک سیستم مستقل تبدیل می کند پس از حدود دو ماه اجازه می دهد تا صفحه نمایش آتش را در کف h خشک کند سیستم غذاخوری که با حداقل درجه حرارت شروع می شود ، آن را به آرامی یک درجه در روز افزایش دهید تا زمانی که دمای مورد نیاز پس از خشک شدن کامل گچ به دست آید ، می توانید کفپوش نهایی خود را نصب کنید ، لطفاً توجه داشته باشید که مهم است که کف نهایی را روی یک طبقه قرار ندهید.

کف گرم بنابراین اگر گرمایش از کف روشن است لطفاً مطمئن شوید که حداقل دو روز قبل از نصب کفپوش خود آن را خاموش کرده اید ما معتقدیم که این

امیدوارم این مطلب کوتاه به شما در مورد نصب گرمایش از کف کمک کرده باشد ، لطفاً در صورت تمایل به دریافت پیش فاکتور قیمت لوله و اتصالات و انواع فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف با ما تماس بگیرید.

 


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button