سرویس و تعمیر پکیج شهرک اندیشه

سرویس و تعمیر پکیج شهرک اندیشه

تعمیر پکیج شهرک اندیشه

عیب یابی, سرویس و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری شهر اندیشه فاز 5,4,3,2,1 و محدوده اطراف شهرک اندیشه به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی.

تلفن : 09194945308-65156858

لوله کشی و نصب پکیج دیواری, نصب و هواگیری رادیاتور شوفاژ , رفع نشتی رادیاتور و پکیج , رسوب زدایی و اسیدشویی مبدل پکیج , عیب یابی و رفع خطاهای پکیج , رفع سرد شدن آب مصرفی و گرم نشدن رادیاتور پکیج , رفع نشتی آبریزی از زیر پکیج , شستشوی مدار گرمایش پکیج , کم و زیاد کردن تعداد رادیاتور شوفاژ و کلیه خدمات تاسیساتی و لوله کشی ساختمان و تعمیر پکیج شهرک اندیشه  و مناطق مجاور, ارایه خدمات تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور , بوتان , ایساتیس , آریستون , فرولی , لورچ , تاچی , بوش , گلدیران زیمنس , استانبول , ایمرگس, وایلانت , الزان , باکس , مرکوری ,توشیبا و کلیه برندهای ایرانی و خارجی.

سرویس و تعمیر پکیج شهرک اندیشه

سرویس و تعمیر پکیج شهرک اندیشه

دستگاه گرمایشی پکیج شوفاژ هم , مانند بسیاری از وسایل دیگر نیاز به نگهداری و مراقبت دارد. چک دوره ای و سرویس پکیج و در برخی موارد رفع مشکلات احتمالی, هم عملکرد پکیج را بهبود و هم از سرایت خرابی به دیگر قسمت های پکیج جلوگیری خواهد کرد. برای این منظور بایستی کار سرویس و تعمیر پکیج شهرک اندیشه را به متخصصی حرفه ای واگذار کنید. در صورت نیاز میتوانید با یک تماس از متخصصین تعمیرات پکیج دیواری بهرمند شوید.

نحوه عملکرد پکیج دیواری

پکیج دیواری های رایج اغلب گازسوز بوده و برای کنترل اتوماتیک و تغذیه برق برد به برق نیاز دارند. فقدان گاز , برق و آب مانع از کار پکیج میشود. حتی نوسان برق و کاهش فشار آب و گاز نیز ممکن است در عملکرد پکیج اخلال وارد کند.

پکیج گرمایشی یک دستگاه دو منظوره بوده و در کنار گرم کردن شوفاژ و رادیاتورها , آب گرم مصرفی نیز تولید میکند. در تعمیر پکیج شهرک اندیشه از جمله پرتقاضاترین خدمات میتوان به گرم شدن رادیاتور پکیج و سرد شدن آب مصرفی اشاره کرد. اصلی ترین خرابی های پکیج این دو مورد هستند اما پکیج و رادیاتور به خرابی های دیگری نیز دچار میشوند که باعث خاموش شدن پکیج و کاهش راندمان پکیج میشود.

آب مدار گرمایش توسط شعله به صورت اتوماتیک گرم شده و برای تولید آب گرم به داخل مبدل میرود. در فصل زمستان پکیج همواره روی حالت زمستانی قرار داشته و شوفاژ را گرم میکند. با باز شدن شیر آب گرم مصرفی, از حالت گرمایش شوفاژ خارج شده و آب گرم تولید میکند. این کار در پکیج های دو مبدله به صورت جداگانه انجام شده و یک مبدل برای آب گرم مصرفی و یک مبدل مخصوص مدار گرمایش است. کنترل گردش آب توسط برد پکیج انجام میشود. با رسیدن دما به نقطه مورد نظر , حسگرهایی در پکیج وجود دارد که شعله را قطع و وصل میکند.

خرابی برد پکیج , نشتی آب از زیر پکیج و رادیاتور , افت فشار پکیج و خاموش شدن مکرر آن و کم بودن قدرت گرمایشی پکیج از جمله ایرادات پکیج دیواری هستند.

هر یک از ایرادات با نشان دادن خطا یا ارورهایی روی مانیتور پکیج ظاهر شده و  بایستی در زمان بروز این خطاها, عیب یابی و رفع عیب شوند, چرا که ممکن است برخی از خطاها از علایم خرابی چند قطعه مختلف باشد.

تعمیر پکیج شهرک اندیشه

عیب یابی پکیج دیواری

در سرویس و تعمیر پکیج شهرک اندیشه اولین گام, عیب یابی است. در ادامه چند مورد از شایع ترین خرابی های پکیج و احتمالات پیش رو بررسی خواهد شد.

خاموش شدن پکیج

در هنگام خاموش شدن پکیج , دم دستی ترین کار, فشردن دکمه ریست پکیج است. با اینکار ممکن است, پکیج خود را بازیابی کرده و به انجام وظایف روتین خود ادامه دهد. اگر مشکل حل نشود, چند ایراد ممکن است وجود داشته باشد. کاهش یا افزایش بیش از حد فشار پکیج از این موارد هستند که موجب خاموش شدن اتوماتیک پکیج میشوند. نشتی از یک رادیاتور یا نشتی لوله کشی میتواند فشار پکیج را دایما کاهش داده و منجر به خاموش شدن پکیج شود. افزایش فشار پکیج نیز میتواند دلایلی همچون , گرفتگی لوله اتصالات و یا انسداد داخلی در وسایل پکیج به دلیل وجود رسوب و جرم در مسیر عبور آب باشد.

نشتی آب از زیر پکیج و رادیاتور

آبریزی از قسمت زیرین پکیج ممکن است, به دلیل خرابی شلنگ یا واشر شلنگ, نشتی از شیرهای پکیج و یا قطعات دخلی پکیج و حتی سوراخ شدن مبدل پکیج باشد. اما در تعمیر پکیج شهرک اندیشه نشتی از شیر رادیاتور, رادیاتور یا لوله کشی مهم ترین عامل نشتی پکیج است که منجر به خاموش شدن پکیج و یا لطمه به قطعات دیگر میشود. سوراخ شدن منبع انبساط نیز موجب کاهش فشار پکیج و در نتیجه خاموش شدن پکیج باشد و بعضا با ریختن آب پکیج همراه است.

آب مصرفی گرم اما رادیاتور سرد است ؟

یک ایراد شایع که به دلیل وجود رسوب در مدار گرمایش, جرم کف رادیاتور, وجود هوا در مدار گرمایش و رادیاتورها, خرابی پمپ سیرکولاسیون پکیج , از کارافتادن فلوسوییچ پکیج , عمل نکردن سیستم بای پس , خرابی شیر سه راهی موتوری که علت سرد شدن رادیاتور پکیج یا باعث گرم نشدن رادیاتور به اندازه کافی میشود.

بعضا ممکن است , نقص در اجرای لوله کشی پکیج نیز موجب کاهش راندمان پکیج باشد. استفاده از سایز نامناسب لوله کشی اصلی و انشعابات پکیج به خصوص در مترازهای زیاد ممکن است موجب شود که زور پمپ پکیج به اندازه مسیر لوله کشی نبوده و سیرکولاسیون به سختی و ناقص انجام شود. در چنین مواردی یکی از رادیاتورهای دورتر ممکن است کمتر گرم شده یا اصلا گرم نشود. استفاده از لوله کشی پنج لایه که لوله های با کیفیتی هستند , اثر خود را در این مواقع برای جلوگیری از نیاز به تعمیر پکیج میگذارد.

گرم نشدن آب مصرفی پکیج

وجود رسوب در مبدل ثانویه یکی از دلایل اصلی گرم نشدن آب گرم مصرفی پکیج است. افت فشار آب و گاز نیز ممکن است, موجب این مشکل شود. در اوج فصل سرما و مصرف گاز , بروز چنین مشکلی طبیعی به نظر میرسد, اما اسیدشویی و رسوب زدایی پکیج و سرویس قطعات پکیج , میتواند این مشکل را تا حد زیادی رفع کند.

سر و صدای پکیج

دلایل زیادی نظیر کاهش فشار آب, انقباض و انبساط لوله و قطعات پکیج , وجود جرم و رسوب در قطعات مختلف از جمله مبدل پکیج و خرابی پرشر سوییچ پکیج میتواند موجب ایجاد صدای ناهجار در پکیج شود.

سرویس پکیج شهر اندیشه

در کنار تعمیر پکیج شهرک اندیشه که به صورت موردی انجام شده و  شامل تعویض قطعات میشود, پکیج به صورت سالانه نیاز به یک بررسی و سرویس جزیی و هر دو یا سه سال یکبار نیاز به سرویس اساسی دارد.

سرویس اساسی پکیج شامل باز کردن پکیج و جدا کردن کلیه قطعات و در ادامه تمیز کردن و  رسوب زدایی قطعات و نصب مجدد پکیج میشود. بسته به نوع قطعات رسوس زدایی قطعات پکیج, میتواند با استفاده از اسیدشویی, آب و دستمال انجام شود. در طول سرویس پکیج , ممکن است نیاز به تعویض قطعات معیوب یا مشکوک به خرابی باشد. تمیز کردن کلیه قطعات پکیج بخشی از خدمات ما در سرویس و تعمیر پکیج شهرک اندیشه است.


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button