تعمیر شیرالات | اهرمی , فلکه ای , بهداشتی و ساختمانی

تعمیر شیرالات | اهرمی , فلکه ای , بهداشتی و ساختمانی

Category : لوله کشی

تعمیر شیرالات

نصب و تعمیر شیرالات , عیب یابی و تعمیر شیر اهرمی و فلکه ای

ارایه خدمات تعمیر و نصب شیر روکار و توکار

نصب و تعمیر شیرالات بهداشتی ساختمان

نصب و تعمیر شیر فلکه برنجی و چدنی

تعمیر شکستگی شیر پیسوار در لوله

نصب و تعمیر توالت فرنگی و روشویی

نصب , تعمیر و تعویض سیفون ظرفشویی و روشویی .

تعویض شیلنگ شیرالات بهداشتی و لوازم تاسیساتی

تلفن : 09129242783

تعمیر شیرالات اهرمی

تعمیر شیرالات منزل 

تعمیر شیرآلات منزل در بسیاری از موارد توسط سرپرست خانواده صورت می گیرد و نیازی به یک تعمیرکار حرفه ای برای آن نیست. هر چند که در مواقعی هم تعمیر شیرآلات از عهده هر کسی بر نمی آید و حتما نیاز است که مراتب را با یک لوله کش ساختمان سپرد تا وی با تجربه و تخصص خود در این زمینه بتواند مشکل به وجود آمده را برطرف کند. بنابراین به طور کلی می توان گفت اگر شمه ای تخصص در این زمینه دارید؛ صرفه نظر از مواردی که نیاز به دانش و تخصص است در پاره ای از اوقات اندک تخصصی می تواند یاریگر شما باشد و خودتان به تنهایی رو به تعمیر شیرآلات منزل خود آورید ولی اگر هیچ گونه اطلاع و تخصصی در تعمیر شیرآلات منزل ندارید، بهترین کار تماس گرفتن با یک لوله کش ساختمان است تا وی بر پایه تخصص و تجربه خویش بتواند مشکل به وجود آمده را در سریعترین زمان ممکن برطرف سازد.

چکه کردن آب

علت خرابی شیرآلات

شیرآلات منازل مسکونی به مانند هر وسیله دیگری پس از مدتی استفاده کارایی و عملکرد خود را از دست می دهد. هر چند که اگر در ابتدای بنای یک ساختمان اگر از شیرآلاتی با جنس  خوب و با کیفیت استفاده شود، مدت استفاده از آن بیشتر خواهد بود ولی به طور کلی فرسودگی و خرابی شیرآلات بعد از یک دوره مصرف بر هیچ کس پوشیده نیست. چرا که در طول بازه زمانی بلند مدت از استهلاک آن کمتر می گردد و در نهایت باعث زنگ زدن، فرسودگی و مشکلاتی از این دست می شود و در برخی از موارد هم می توان مشکل تعمیر شیرآلات را ناشی از ضربه دیدن و ترکیدگی لوله دانست.

بهرحال برای تعمیر شیرآلات بایستی اقداماتی صورت گیرد تا هر چه زودتر بتوان آن ها را تعمیر کرد و در طول روز از آن ها طبق روال زندگی روزمره استفاده بهینه ای برد.

تعمیر شیرآلات اهرمی

تعمیر شیرآلات ساختمان ها

شاید صدای چکه کردن شیر آب در برخی از اوقات سبب بهم ریختن اعصاب و روان شما نیز شده باشد؛ تصور کنید در یک خانه بدون سر و صدا تنها صدای تق تق آب به تنهایی ممکن است با روح و روان یک نفر بازی کند. ضمن اینکه با چکه کردن رفته رفته حجم وسیعی از آب هدر می رود. بنابراین برای جلوگیری از اتلاف آب می بایست فورا برای تعمیر شیرآلات ساختمان خود دست بکار شوید. رایج ترین عیبی که ممکن است سبب خرابی شیرآلات گردد، از بین رفتن واشر آب یا مغزی شیر آب است که به راحتی قابل تعمیر و تعویض می باشد.

بنابراین برای تعمیر شیرآلات ساختمان خود قبل از هر چیزی شیر فلکه اصلی آب را در منزل خود باید ببندید تا از هدر رفتن بیشتر آب جلوگیری به عمل آورید سپس مراتب را برای تعمیر یا تعویض واشر و یا مغزی شیر آب انجام دهید تا باری دیگر به آرامش برسید و به راحتی بتوانید از شیرآلات خود استفاده کنید. ذکر این نکته لازم و ضروری است که شیرآلات با انواع مختلف خود در ساختمان ها موجود می باشند که یک مدل قدیمی که در اکثر خانه ها وجود دارد، شیرآلات پیچی هستند که معمولا واشر و مغزی آن ها پس از مدتی خراب می شود و نیاز به تعمیر دارد. یک مدل جدیدتر نیز که در ساختمان های نوساز اغلب از آن ها استفاده می شود؛ شیرآلات اهرمی هستند که در این نوع از شیر آب ها از کارتریج استفاده می شود. تعمیر شیرآلات اهرمی با پیچی متفاوت است ولی در کل هیچ کدام از آن ها کار پیچیده ای نیست.

 


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button