مناسب ترین هزینه نصب شیرالات تهران

مناسب ترین هزینه نصب شیرالات تهران

نصب شیرالات تهران

نصب شیرالات تهران , بهداشتی و ساختمانی 09129242783

قیمت نصب شیرالات

نصب و تعمیر کلیه لوازم بهداشتی و تاسیساتی , شبانه روزی

نصب شیرالات اهرمی و کلاسیک دوش حمام, سینک ظرفشویی , شیرروشویی, توالت ایرانی و فرنگی, نصب و تعویض روشویی , کابینتی , سنگ و سرامیکی, نصب لوازم بهداشتی , اکسسوری , فول ست وآیینه باکس, نصب علم یونیکا , فلاش تانک ,سیفون زیرآب, وان و دیگر وسایل تاسیساتی منزل, نصب توالت فرنگی روکار و وال هنگ و شیرالات توکار.

لوله کشی و نصب رادیاتور پره ای و حوله خشک کن حمام, نصب و تعمیر شیرالات اهرمی و لوازم جانبی شیرالات بهداشتی و شیلنگ های مربوطه, عیب یابی لوازم و تعمیر سرویس بهداشتی, نصب و تعویض شیرفلکه ورودی واحد و موتورخانه, شیرگازی و انشعاب شیرالات, نصب و لوله کشی پکیج شوفاژ دیواری و آبگرمکن.

نصب و تعمیر هود , سینک و گاز رومیزی, نصب و لوله کشی شیر ماشین لباسشویی, شیر پیسوار و شیرهای ملزومات تاسیساتی منزل ارایه خدمات لوله کشی, شیرالات و تاسیساتی به شمال , شرق, غرب , مرکز و جنوب تهران

نصاب ماهر و حرفه ای تمام برندهای مطرح شیرالات داخلی و خارجی , قهرمان , راسان , شیبه ,کی دبلیو سی KWC, کسری , درخشان , برلیان , شودر , شایان , سیتکو , گرانا , آویسا , اخوان, هانس گروهه, سیتکو و دیگر برندهای موجود در بازار

تعمیر و نصب شیرالات تهران

نصب شیرالات تهران

نصب و تعمیر شیرالات هر چند که ظاهر ساده به نظر میرسد اما آشنا نبودن به قلق ها و ریزه کاریهای خاص آن که در اثر تجربه و مواجه شدن با مشکلات پیش آمده در حین نصب و تعمیر بدست آمده , میتواند دردسر ساز باشد.

حتی تعویض یک شیر پیسوار خراب نیز میتواند همراه با شکستن قطعه به جامانده شیر در داخل زانویی لوله یک خرابی و مشکل بیشتری به همراه داشته باشد.

پس اگر به اندازه کافی با طریقه نصب شیرالات آشنایی ندارید و یا به ابزارالاتکافی دسترسی ندارید بهتر است کار را به یک متخصص امر بسپارید.

هر چند ممکن است این مسایل برای افراد خبره نیز بوجود آید , اما آنها به دلیل مهارت و روبروشدن با این مسایل میتوانند مشکلات احتمالی پیش آمده را سریعتر و راحتتر حل کنند.

قیمت نصب شیرالات تهران

نصاب شیرآلات

یک مشکلی عمده که بیشتر افراد در هنگام نصب شیرالات با آن مواجه میشوند این است, که در ابتدای نصب , تعمیر و یا تعویض شیرالات بایستی شیر فلکه ورودی واحد آپارتمانی ( در صورت وجود داشتن) را باید قطع کنند که بیشتر این شیرهای به دلیل اینکه درست آب بندی نمیکنند, جریان آب را درست قطع نمیکنند و با این شرایط نمیتوان به سراغ نصب , تعمیر و یا تعویض شیرالات رفت و ابتدا بایستی شیر فلکه آب سرد و گرم و یا رفت و برگشت رادیاتور ها را در صورت وجود تعمیر و آب بندی کرد و سپس به کار مدنظرمان رسید.

در ساختمانهایی که در ورودی آپارتمانی چنین شیر وجود ندارد برای نصب شیرالات بایستی فلکه را از موتورخانه , ورودی ساختمان , پکیج دیواری یا آبگرمکن قطع نمایید.

پس از قطع کردن شیر فلکه های ورودی و قطع جریان آب در سیستم آب سرد و گرم مصرفی یا شوفاژ مشکلی که وجود داشته باشد این است که در برخی موارد عدم رعایت فواصل استاندارد بین لوله سرد و گرم یا رفت و برگشت رادیاتور ها ممکن است شیر یا رادیاتور جدیدی که قرار است نصب شود به سختی در جای خود قرار گرفته و نصب شود.

دستمزد نصب شیرآلات تهران

در این هنگام میتوانید با استفاده از اتصالاتی نظیر زانو لنگی, چپقی و زانویی و یا مغزی فنری که اخیرا به بازار آمده است , عمل نصب و تعویض شیر و رادیاتور را انجام دهید.

در هنگام باز کردن شیر پیسوار های مستعمل , این کار را به دقت و آرامی انجام دهید تا احیانا هنگام فشار به شیر و جنس نامرغوب برخی شیرها قطعه ای از شیر پیسوار داخل دنده گیرکرده و میماند.

در این صورت برای دراوردن قطعه به جا مانده فقط با نصاب شیرالات متبحر تماس بگیرید.

در هنگام نصب اکسسوری, روشویی , آیینه باکس و لوازم بهداشتی داخل حمام , توالت و آشپزخانه ئبه مسیر لوله کشی دقت کنید تا لوله آب عبوری را با مته سوراخ نکنید. دستمزد نصب شیرالات را از تهران ریپیر سوال کنید.

قیمت نصب شیرآلات ساختمانی

در هنگام خرید روشویی و توالت فرنگی به ابعاد موجود در سرویس بهداشتی دقت کنید. خصوصا در فرنگی که علاوه بر اندازه فرنگی به آکس توالت فرنگی نیز باید توجه لازم را مبذول داشت.

البته بسیاری از مشکلاتی که ما با نصب شیرالات و لوازم بهداشتی با آن مواجه خواهیم شد,مشکلاتی است که توسط لوله کشی بد و بی سلیقهو یا نگهداری ها بعدی اعمال شده است.

در هنگام نصب پکیج دیواری و آبگرمکن نیز بایستی به لوله گاز و سایز آن , لوله دودکش سایز لوله کشی های رفت و برگشت و ابگرم مصرفی نیز توجه نمود.

نصب شیرالات تهران یکی دیگر از مواردی که بی جهت کم اهمیت شمرده میشود استفاده از شیلنگ های نامرغوب در نصب لوازم تاسیساتی مانند پکیج و آبگرمکن است که در آینده مشکلات بسیاری را برای ما به وجود خواهند آورد. در ادامه نگاهی به قیمت نصب شیرالات ساختمانی خواهیم داشت.

اجرت نصب شیرالات تهران

اجرت نصب شیرالات بسته به نوع شیر و توافقی تعیین میشود. برای مثال اجرت نصب شیر ظرفشویی به نسبت شیر آفتابه ای یا توالت بیشتر میباشد.

البته اجرت نصب شیر با تعداد کم تا حدودی توافقی میباشد. اما با افزایش تعداد شیرها قیمت نصب شیر نیز تا حدود زیادی کاهش پیدا میکند.

با تمام این صحبتها اجرت نصب اگر فقط یک شیر باشد فرقی نمیکند و اجرت آن در حال حاضر حدود 40 تا 80 هزار تومان است که این تفاوت قیمت بستگی به نوع شیر میباشد.

اما برخی برای شیرهای لوکس تا 200 هزار تومان نیز اجرت دریافت میکنند. البته قیمتهای فوق حدودی است و هرساله تغییرات جزیی میکند.

قیمت نصب شیرالات تهران

ولی به طور کلی با حدود قیمت هایی که وجود دارد قیمت نصب شیرالات به ترتیب زیر میباشد. قیمتهای فوق بر اساس نصب تعداد بالای 5 شیر و بدون هزینه بازکردن شیر کهنه میباشد.

قیمت نصب شیرالات آفتابه ای 100 هزار تومان

قیمت نصب شیرالات دوش با علم دوش یونیکا 150000 تومان

قیمت نصب شیرالات ظرفشویی 100 تومان و شاوری 150000 تومان

قیمت نصب شیرالات روشویی 100000 تا 15000تومان

هزینه نصب روشویی نیز بسته به نوع آن دارد. بازکردن شیرالات و روشویی خود هزینه جداگانه ای دارد که باید با نصاب توافق شود.

هزینه نصب روشویی کابینتی پایه دار حدود 250000 تومان میباشد که اگر آیینه باکس به آن اضافه شود تا 100000 تومان افزایش پیدا میکند.

هزینه نصب روشویی سنگی یا اندازه بزرگ کابین دار نیز ممکن است تا 150000 تومان افزایش پیدا کند.

دستمزد نصب توالت فرنگی بستگی به اندازه و نوع فرنگی دارد. نصب توالت فرنگی توکار از نوع وال هنگ ممکن است, هزینه ای تا 600000 تومان داشته باشد.

برای نصب توالت فرنگی معمولی , اغلب دستمزی حدود 200 تا 300هزار تومان میباشد.

اینکه نصب توالت فرنگی همراه با کندن توالت فرنگی قدیمی و نصب یک جدید باشد نیز بر دستمزد نصب فرنگی اثر گذار میباشد. نصب شیرالات تهران.

دستمزد نصب رادیاتور نیز با توجه به تعویض بودن , کوپل کردن و لوله کشی مربوطه دارد.

برای یک آپارتمان نوساز دستمزد نصب رادیاتور با رادیاتور پره ای هر بلوک حدود 100000 تا 15000 دستمزد نصب رادیاتور پنلی به علت سخت بودن نصب از رادیاتورهای پره ای بیشتر است و بین 120000 تا 12000 تومان متغیر است.

برای اطلاع دقیق از قیمت نصب شیرالات , لوله کشی , لوازم بهداشتی و رادیاتور با ما تماس بگیرید.

 

 


10 Comments

لوله کشی امیرآباد 09129242783 | خدمات تاسیساتی تهران 09129242783

ژوئن 27, 2018 at 11:25 ق.ظ

[…] و تعمیر شیرالات و لوازم بهداشتی , رادیاتور شوفاژ , توالت فرنگی , روشویی […]

نصب و تعمیر توالت فرنگی – خدمات لوله کشی تهران 09122437371 | خدمات لوله کشی تهران 09122437371

می 29, 2019 at 3:41 ب.ظ

[…] و تعمیر شیرالات توالت […]

مازیار

ژوئن 9, 2019 at 8:22 ب.ظ

سلام با تشکر از مطالب جذاب ساییتون و همینطور خدمات شبانه روزی لوله کشی که ساعت یک نصف شب بداد ما رسیدید.

نصب شیر | خدمات لوله کشی تهران 09122437371

ژوئن 28, 2019 at 11:39 ق.ظ

[…] و تعمیرشیرالات روشویی , توالت , آفتابه ای شیلنگ دار و سایر […]

تعمیر لوله کشی آب ساختمان های مسکونی | خدمات تاسیساتی تهران 09129242783

اکتبر 5, 2019 at 12:53 ب.ظ

[…] نصب شیرالات  […]

تاسیساتی و لوله کشی دروس | خدمات تاسیساتی تهران 09129242783

اکتبر 14, 2019 at 10:38 ق.ظ

[…] نصب شیرالات تهران […]

لوله کشی شمس آباد 09129242783 | خدمات تاسیساتی تهران 09129242783

نوامبر 10, 2019 at 1:23 ب.ظ

[…] نصب شیرالات تهران […]

لوله کشی تجریش | 09129242783 | خدمات تاسیساتی تهران 09129242783

دسامبر 5, 2019 at 10:20 ق.ظ

[…] نصب شیرالات تهران […]

تعمیر سرویس بهداشتی | ایرانی و فرنگی | حداقل هزینه | لوله کشی ساختمان تهران

جولای 25, 2021 at 8:32 ق.ظ

[…] نصب شیرالات تهران […]

تعمیر سوپاپ شیر دوش اهرمی و قدیمی | لوله کشی ساختمان تهران

سپتامبر 5, 2021 at 1:36 ب.ظ

[…] کاربر از ان داشته که معمولا خراب نمیشوند . در هنگام نصب شیرالات دوش حمام بایستی از شیرالات مرغوبی استفاده کنید که […]

Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button