اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز منازل با قیمت مناسب

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز ساختمان , لوله کشی گاز خانگی و تجاری

مجری تاسیسات لوله کشی ساختمان در تهران

تلفن : 09129242783  سراسر تهران , بدون تعطیلی

اجرای لوله کشی گاز ساختمان نوساز با تاییدیه نظام مهندسی, تغییرات و تعمیرات گازکشی و گازرسانی, لوله کشی گاز روکار و توکار, اصلاح و تعمیر لوله کشی گاز , انسداد,برش , تغییرمسیر و بازسازی, لوله کشی آپارتمان و ساختمان , انشعاب گیری گاز آشپزخانه برای نصب گاز رومیزی, جوشکاری لوله گاز با لوله اتصالات بدون درز مانیسمان و درزدار گازی استاندارد و API.

گازرسانی به پکیج شوفاژ دیواری , موتورخانه , آبگرمکن , آشپزخانه ,اجاق گاز , کباب پز,باربکیو و سایر لوازم گازسوز منزل و کلیه خدمات لوله کشی گاز مسکونی, تجاری , رستوران , فست فود و مراکز تهیه و پخت غذا.

قیمت لوله کشی گاز

موارد اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز منازل

اجرای لوله کشی گاز ساختمان به دو شکل روکار و توکار انجام میشود. درساختمان های در حال ساخت معمولا اجرای لوله کشی گاز  ساختمان به صورت توکار یا زیرکار بعد از سفت کاری شروع شده و بعد از بازرسی و اخذ تاییدیه روی لوله های گاز عایق شده با مصالح پوشانده میشود. لوله کشی گاز توکار از نظر ظاهری جلوه بهتری دارد. لوله کشی گاز توکار با لوله های مانیسمان یا API و اتصالات مانیسمان , همراه با عایق کاری استاندارد انجام میشود.

اما در ساختمان هایی که دارای لوله کشی گاز خانگی نیستند, میتوان از روش لوله کشی گاز روکار استفاده کرد. در لوله کشی گاز روکار میتوان از لوله اتصالات درزدار استاندارد استفاه کرد. از لحاظ اجرایی تفاوت دستمزدی بین لوله کشی گاز توکار و روکار وجود ندارد.

جابجایی و تعمیرات لوله کشی گاز منازل معمولا به خاطر تغییرات دکوراسیون و کابینت آشپزخانه , انشعاب گیری از لوله های گاز برای نصب کباب پز و سایر لوازم گاز سوز , نصب پکیج و تامین گاز پکیج و آبگرمکن گازی , کور کردن و جمع آوری لوله گاز روشنایی و در برخی موارد به دلیل پوسیدگی لوله های گاز , نوسازی و تعویض لوله  های گاز انجام میشود .

قیمت لوله کشی گاز خانگی

قیمت لوله کشی گاز خانگی بسته به میزان کار , نوساز بودن کار و حجم تغییرات و بازسازی لوله کشی گاز دارد. قیمت لوله کشی گاز کار نوساز با معمولا براساس اجرت تنها یا دستمزد به همراه جنس محاسبه میشود.

برای خرده کاری و تغییرات لوله کشی گاز تا 50 متر طول به صورت چکی و توافقی انجام میشود. با توجه به مسولیتی و تخصصی که یک لوله کش گاز دارد حداقل دستمزد برای کوچکترین خرده کاری گاز حداقل 300000 تومان میباشد. مثلا انسداد یک لوله گاز روشنایی که این روزها عموما جمع آوری میشود, یک لوله کش گاز بسته به متراژ و کنده کاری و سایر جوانب دستمزدی بین 300000 تا 900000 تومان دریافت میکند. این دستمزد تا متراژ حدود 5 متر بوده با افزایش متراژ تا 10 متر احتمالا اجرت لوله کشی گاز تا 2 میلیون تومان نیز برسد. سایزبندی لوله کشی گاز نیز بر اجرت گازکشی موثر است.

بخاطر مسایل ایمنی و خطراتی که لوله کشی گاز در صورت وجود عیب و ایراد میتواند برای شما و ساکنین ساختمان داشته باشد بهترست از سپردن لوله کشی گاز ولو خرده کاری به افراد ناشی پرهیز کرده و حدالمقدور لوله کشی گاز خود را به افراد با مهارت کافی و با حوصله داده و پس از انجام لوله کشی از لوله کش گاز بخواهید که لوله اتصالات جوشکاری شده را تست نماید .

اگر پس از انجام لوله کشی وتا چند روز بعد از آنهم احساس بوی گازبه مشام شما رسید برای رفع بوی آن اقدام نمایید . البته برخی مواقع بوی گازی که احساس میکنید , ممکن است از کارکرد لوازم گازسوز شما باشد و ربطی به لوله کشی گاز نداشته باشد .

اما بهرحال بایستی با بستن لوازم گازسوز این مساله را نیز بررسی کنید و در صورت سوختن ناقص گاز توسط لوازم گازسوز نیز , اقدام به رفع خرابیها و نشتیهای احتمالی لوله کشی گاز شوید .

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز تهران

قیمت دستمزد لوله کشی گاز

هزینه لوله کشی گاز ساختمان شامل مبلغ خرید لوله گاز و دستمزد لوله کشی گاز میشود. با توجه به نوسانات قیمت در لوله گاز , نرخ دقیقی از این پارامتر نمیتوان ارایه کرد اما در متراژ بالا تقریبا رقمی برابر با اجرت لوله کشی گاز بابت اجرت براورد میشود. البته برای تخمین دقیق تر بایستی محل بازدید شده یا تصاویر مکان رویت شود .اما با توجه به نرخ دستمزد متری حدود 100 تا 150 هزار تومان در متراژهای زیاد میتوان تقریبا برای لوله کشی گاز تا 1 اینچ همین میزان جنس را برای اجرای لوله کشی گاز پیش بینی کرد . اما اجرت کارهای تعمیراتی کمی متفاوت میباشد .

قیمت دستمزد لوله کشی گاز به متراژ کار , پیچیدگی کار و سایز لوله کشی گاز بستگی دارد. هر چقدر سایز لوله کشی گاز بیشتر شود به تبع قیمت دستمزد لوله کشی گاز نیز بیشتر میشود.

با توجه به شرایط فوق الذکر حداقل دستمزد برای لوله کشی گاز درموارد جزیی از حدود 400 هزار تومان شروع شده و ممکن است تا چند میلیون تومان نیز برای کارهای اصلاحی برسد .

اجرت لوله کشی گاز در ساختمانهای در حال ساخت نیز بیشتر به صورت واحدی محاسبه میشود که از واحدی 3 تا 5 میلیون تومان بسته به تعداد واحدها , متراژ  , ارتفاع , تعداد رایزرهای و ساخت کلکتور گاز تخمین زده میشود.

عایق کاری و رنگ زدن لوله گاز نیز از مواردی است که در اجرت لوله کشی گاز تاثیر میگذارد. درسایزهای بسیار بالای لوله کشی گاز قیمتهای لوله کشی گاز بر اساس اجرت هر اتصال یا اصطلاحا هر سر لوله کشی محاسبه میشود .عمق جوش و نکات و ضروریات فنی نیز در لوله کشی گاز با قطر در اینچهای بالا بسیار دقیق و در کیفیت جوش مهم است.

حتی نوع الکترود مصرفی در جوشکاری نیز تاثیرگذار میباشد. صاف و صیقلی بودن محل جوشکاری و تمیز بودن سطحی که روی آن قرار است جوشکاری انجام شود, نیز ازدیگر مواردی است که یک جوشکار حرفه ای مدنظر قرار میدهد.

روشهای اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز

بغیر از جوشکاری میتوان از روشهای دیگر مانند لوله کشی فیتینگ و لوله کشی با لوله های غیر فلزی هم استفاده نمود, که البته برای لوله کشی گاز خانگی مورد تایید شرکت گاز نیست ولی درگذشته برای گازرسانی از لوله های فلزی و دنده ای استفاده میشده و درحال حاضر نیز برای انتقال گاز شهری از لوله های پلی اتیلن استفاده میشود. اما در لوله کشی گاز ساختمانهای مسکونی اینکار غیرمجاز تلقی میشود.

خرده کاری لوله کشی گاز

خرده کاری لوله کشی گاز با توجه متراژ و سایز کار و همچنین تعداد سرجوش ها و جوش های ثابت تعیین میشود.

معمولا اجرت خرده کاری لوله کشی گاز بیشتر از کار عمده است. این مساله به علت ایاب و ذهاب و حمل تجهیزات جوشکاری و تخصصی بودن و دقتی که در لوله کشی گاز وجود دارد , میباشد.

در خرده کاری لوله کش گاز , با محدودیت هایی که وجود دارد بایستی مهارت بیشتر و دقت زیادی داشته باشد تا علاوه بر انجام کار از ایجاد آلودگی اجتناب کند.

انشعاب گیری و تغییر مسیر لوله گاز آشپزخانه, انسداد لوله کشی گاز و تعویض مقطعی لوله کشی گاز از جمله پرتقاضا ترین موارد خرده کاری گازکشی در تهران است.

جهت اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز ساختمان در شمال تهران شرق تهران , غرب تهران , مرکز تهران و جنوب تهران با ما تماس بگیرید. تا با بهترین کار و مناسبترین قیمت لوله کشی گاز در خدمت شما باشیم.


Call Now Button