نمایندگی پوش فیت پلیران در تهران

نمایندگی پوش فیت پلیران در تهران

نمایندگی پوش فیت پلیران در تهران

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی پوش فیت پلیران در تهران با ارایه بیشترین تخفیف لیست قیمت تا 26 درصد تخفیف به همکاران و خریداران محترم.

پوش فیت یک سیستم لوله کشی مدرن برای لوله کشی فاضلاب ساختمان است. از آنجا که در حال حاضر عمر سازه های جدید نزدیک به 50 سال برآورد شده, بایستی از سیستم های لوله کشی استفاده کرد که همگام با طول عمر بنا, کارایی مفید داشته باشند.

به دلیل اینکه در بخش تاسیسات مکانیکی ساختمان, لوله کشی فاضلاب مهمترین بخش محسوب میشود, انتخاب یک متریال خوب میتواند, به این امر کمک کند. در حال حاضر لوله های پوش فیت بهترین لوله برای فاضلاب کشی بوده و در بین برندهای مختلف پوش فیت پلی ران قدیمی ترین و بهترین برند در کشور محسوب میشود.

پلی ران از سال 1352 در صنعت تولید لوله و اتصالات پلیمری و گسترش آن در بخش های کشاورزی و ساختمانی کشور بنیان نهاده شد. در حال حاضر محصولات پلی ران در چهار واحد تولیدی پیشرفته در منطقه جاجرود تهران تولید و در ایران و کشورهای اروپایی از جمله آلمان و کشورهای همجوار استفاده میشود.

تکنولوژی مدرن و پویا و استفاده از مواد اولیه با کیفیت, در کنار کنترل کیفی عالی از ویژگی های پوش فیت پلیران محسوب میشوند. تنها برندی که از اروینگ های آلمانی در تولید پوش فیت استفاده میکند, پلی ران است.

در کنار این مساله به دلیل تقاضا و درخواست خرید بالا, دپوی جنس و توزیع حرفه ای سیستم فروش پلیران, این برند را به پرفروشترین لوله اتصالات پوش فیت بدل کرده و با داشتن متعدد نمایندگی پوش فیت پلیران در تهران و شهرستانها توانسته به برترین مارک لوله پوش فیت در ایران تبدیل شود.

نمانیدگی پوش فیت پلیران در تهران

پایپ بازار نمایندگی پوش فیت پلیران در تهران

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار به دو شکل فیزیکی و اینترنتی از اصلی ترین نمایندگی پوش فیت پلیران در تهران است. در کنار پوش فیت پلی ران داشتن نمایندگی دیگر برندهای مطرح میتواند, تهیه محصولات لوله اتصالات ساختمانی را برای خریدار راحت کند.

صدور پیش فاکتور فوری و استعلام قیمت سریع در عرض کمتر از 1 ساعت و در صورت تایید ارسال محصولات پوش فیت پلی ران به کلیه نقاط تهران و دیگر شهرهای کشور در کمتر از یک روز از خصوصیات خرید پوش فیت پلی ران از پایپ بازار محسوب میشود.

علاوه بر سرعت ارسال, ارایه بالاترین تخفیف بسته به حجم خرید است. فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار تخفیف های فوق العاده ای به خریداران عمده ارایه داده و در صورت دریافت پیش فاکتور از لحاظ قیمت قابل رقابت نیست.

لیست قیمت پوش فیت پلیران

محصولات پلی ران به دلیل تنوع زیادی که در سایزبندی لوله و اتصالات دارند, در لیست قیمت واحد گنجانده شده اند. پوش فیت پلی ران در دو مدل پوش فیت سایلنت و پوش فیت پروتکت تولید میشوند. لیست قیمت پوش فیت پلیران در یک جدول همراه با قیمت هر لوله و اتصالات, کد بندی هر قطعه منحصر به فرد و تعداد در  بسته مشخص شده است.

از آنجا که قیمت پوش فیت سایلنت و پروتکت متفاوت بوده و قیمت پوش فیت سایلنت(کم صدا) نسبت به پوش فیت پروتکت(نسوز) بیشتر است, لیست قیمت پوش فیت پلیران از هر مدل به صورت جداگانه تهیه و منتشر میشود.

محصولات لیست قیمت پوش فیت پلی ران

انواع لوله یکسر سوکت و دوسرسوکت در قطر 200,160,125,110,75,50 , انواع زانو 87 و 45 و 30 درجه , کوتاه , بلند و بست خور, انواع سه راهی 87 و 45 درجه مساوی و تبدیلی, انواع تبدیل پوش فیت, سه راه بازدید پلیران, دریچه بازدید پوش فیت, رابط پوش فیت, درپوش تست پوش فیت, سیفون شترگلویی بلند یک تکه و کوتاه, سیفون با دریچه بازدید, عضایی پشت بام, کفشور سیفون دار,بوگیر, بست پایدار دیواری و بست سقفی جوشی, بست پایه دار قابل رگلاژ , بست آویز, انواع بست روکش دار پایدار و سقفی آویز و ابزارآلات پوش فیت از  محصولات لیست قیمت نمایندگی پوش فیت پلیران در تهران است.

از دیگر محصولات پلی ران میتوان به محصولات لوله اتصالات پلی اتیلن فاضلابی جوشی و پلی اتیلن پیچی آبیاری, لوله های خرطومی بوده و همگی در سطح بالای کیفی قرار دارند.

ویژگی های پوش فیت پلیران

برای اطمینان خرید از لحاظ اصالت کالا و همچنین خرید با قیمت مناسب بهتر است از نمایندگی پوش فیت پلیران در تهران استعلام قیمت بگیرید. از خصوصیات منحصر به فرد پوشفیت پلیران میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

1) استحکام بالا در برابر ضربات فیزیکی و تنش حتی در دمای منفی

2) قابلیت استفاده در دماهای مختلف از درجه حرارت منفی تا مثبت 95 درجه سانتیگراد

3) حفظ ویژگهای مقاومتی در وضعیت های متفاوت آب و هوایی

4) استحکام در برابر محلولهای شیمیایی اسیدی و قلیایی در انطباق با ISO 10358

5) حمل و نقل آسان و ارزان

6) روش های متنوع برای ایجاد اتصال سیستم انطباق پذیر

7) استحکام حلقوی بالا، قابلیت نصب دفنی دارای گواهینامه BD

8) الاستیسیته و انعطاف پذیری بالا و مقاوم در برابر تکانه های شدید

9) تولید لوله اتصالات در سایزبندی از قطر 50 تا 200 میلیمتر

10) افزایش ایمنی در شرایط حریق طبق استاندارد DIN 4102-B1

11) کاهش صدا تا 19 دسی بل در پوش فیت پروتکت و تا 10 دسی بل در پوشفیت سایلنت

12) اتصال و آب بندی قطعی و راحت لوله واتصالات بدون نیاز به چسب

13) استکام لازم در برابر سقوط فاضلاب و جایگزین مناسبی برای چدن

14) اجرای راحت و استاندارد ونت و فول ونت در لوله کشی فاضلاب ساختمان

برای استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور ارزان فروش عمده لوله و اتصالات ساختمانی با نمایندگی پوش فیت پلیران در تهران تماس بگیرید.

 

 


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button