سرویسکار و تعمیرکار پکیج سعادت آباد

  • 0

سرویسکار و تعمیرکار پکیج سعادت آباد

تعمیرکار پکیج سعادت آباد

اعزام فوری سرویس کار و تعمیرکار پکیج سعادت آباد فوری

تلفن: 09129242783-22537778 بدون تعطیلی و شبانه روزی.

نصب, لوله کشی , راه اندازی, سرویس, عیب یابی و تعمیر پکیج سعادت آباد, میدان کاج, سرو, فراز, 24 متری, میدان کتاب, بوستان,علامه, بوعلی, مخابرات,مدیریت,بهرود ومحدوده اطراف.

ارایه خدمات پکیج بوتان ایران رادیاتور گلدیران,  لورچ , تاچی , ایمرگاس , بوش , پکیج دیواری وایلانت, پکیج  گرم ایران,  آریستون, ایساتیس ,  شوفاژ کار ,  تاچی , ایرفو , آماتیس , ال جی و دیگر برندهای پکیج دیواری.

تعمیرکار پکیج سعادت آباد

سرویس کار و تعمیرکار پکیج سعادت آباد

پکیج دیواری یک دستگاه با دو وظیفه مجزاست. وظیفه اول پکیج تولید آب گرم مصرفی بوده که این کار را در تمام طول سال انجام میدهد . کار دیگر پکیج گرم کردن رادیاتور یا سیستم گرمایش از کف میباشد . در مورد دوم معمولا در فصول سرد سال پکیج انجام وظیفه میکند . به همین دلیل نیاز به سرویس و تعمیر پکیج در طول فصل سرما ضروری تر به نظر میرسد ,  هرچند که در صورت خرابی و از کار افتادن پکیج بایستی که فورا پکیج را تعمیر کنیم.

از آنجا که همیشه حجم معینی آب داغ از قطعات داخلی پکیج در حال عبور است و از طرف دیگر آب موجود لوله کشی حاوی املاح میباشد , این آب بر اثر گرم شدن شروع به ته نشین کردن رسوبات کرده و در اغلب موارد پس از حدود 2 یا 3 سال باعث رسوب گرفتگی مبدل پکیج دیواری میشود . مبدل پکیج یک مخزن آب میباشد که از طریق تبادل گرمایشی باعث تولید آب گرم مصرفی میگردد.

از این رو جرم گیری مبدل پکیج با استفاده از اسید و محلولهای مخصوص از جمله سرویسهایی است که یک تعمیرکار پکیج بایستی به آن مسلط باشد . تعویض قطعاتی مانند فلوسوییچ و ترمستات و دیگر قطعات پکیج نیز از دیگر کارهایی است که یک تعمیرکار پکیج سعات آباد انجام میدهد.

تعمیرات پکیج سعادت آباد

در بسیاری از موارد انجام فوری و سریع تعمیرات پکیج بسیار مهم است. بعضی از خدمات سرویس و تعمیر پکیج احتمالا, نیاز به قطعات خاصی داشته باشند که البته ما در پایپ سرویس بخش قابل توجهی از قطعات و لوازم یدکی پکیج را در اختیار تعمیرکار پکیج بلوار فردوس قرار میدهیم, اما برخی از قطعات خاص مانند برد و قطعات مارکهای خارجی پکیج یک مقدار سخت یافت شده و برای تعمیرات پکیج در این وضعیت بایستی از قبل برنامه ریزی کرد. برای تعمیر شوفاژ دیواری پکیج بایستی ابتدا عیب یابی کرد.

برخی از خدمات مانند رسوب زدایی و سرویس کامل پکیج نیز احتیاج به زمانی چند ساعته همراه با لوازم داشته که به همین دلیل بایستی پیش بینی این موارد را انجام دهیم. بسیاری از خرابی های پکیج نیز عمومی بوده و شاید نیاز به قطعات خاصی هم نداشته باشند.

از جمله خرابی های عمده پکیج شوفاژ دیواری میتوان به آبریزی از زیر پکیج, خاموش شدن یا روشن نشدن پکیج, سرد شدن رادیاتور, گرم نشدن آب مصرفی و افت فشار دایمی پکیج هستند. برخی از خرابی های پکیج نه فقط به خود دستگاه بلکه به سیستم لوله کشی و یا خرابی رادیاتور شوفاژ مرتبط هستند.

علل متفاوتی از قبیل پاره شدن شیلنگ یا شیرهای پکیج از یکطرف و نشتی از قطعاتی مانند محل اتصال به مبدل و حتی سوراخ شدن مبدل پکیج دیواری را میتوان از دلایل نشتی آب از زیر پکیج عنوان نمود. در صورت نشتی از شلنگهای پکیج این مساله از لحاظ ظاهری هویدا بوده و در برخی موارد ممکن است یک ارینگ یا واشر از شیر سراهی یا قطعاتی مانند فلوسوییچ موجب این نشتی ها زیر پکیج شود.

رسوب گرفتن مبدل پکیج موجب میشود که راندمان پکیج به شدت افت کرده تا جایی که حتی به نقطه ای میرسد که پکیج نه کار گرمایش را انجام میدهد و نه آب مصرفی را گرم میکند.

NTC, فلوسوییچ(فلومتر), شیر سه راهی, شیر پرکن, شیر اطمینان, حسگر و ترموستات, دودکش از قطعات مصرفی پکیج بوده و کاهش باد منبع انبساط یا خرابی انبساط نیز ممکن است باعث از کار افتادن پکیج شود.

سوختن یا معیوب شدن برد پکیج نیز یکی دیگر از ایرادات پکیج است که توسط تعمیرکار پکیج سعادت آباد فقط کار تعویض و عیب یابی آن انجام میشود. افت فشار گاز و آب نیز باعث میشود که پکیج ناگهان خاموش شده و به سختی روشن شود.

نشتی از لوله کشی شوفاژ , شیر رادیاتور یا خود رادیاتور نیز موجب میشود که فشار بار پکیج افت کرده و پکیج به شکل مداوم خاموش شود. برای رفع چنین مشکلی بایستی ابتدا رفع نشتی انجام شده تا آب مدار گرمایش کاهش پیدا نکند.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور سعادت آباد

پکیج ایران رادیاتور از لحاظ تعدد خرید و استفاده از پرمصرف ترین پکیج های داخل بازار بوده و به همین دلیل متخصصین تعمیرکار پکیج سعادت آباد به شکل خاصی در تعمیرات پکیج ایران رادیاتور تبحر دارند.

نمایندگی پکیج بوتان سعادت آباد

هرچند که تفاوت فاحشی در شیوه های عیب یابی و  تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و بوتان وجود نداشته اما به دلیل اینکه این 2 برند مشهور طرفداران بسیاری را در بین برندهای مورد استفاده دارند , تهیه و خرید قطعات آنها راحت تر بوده و  سرویس پکیج های فوق را برای مالک و سرویس کار پکیج راحت تر میکند . اما در مورد روند  کارکرد , استفاده و  راه اندازی پکیج دیواری هیچ تفاوت عمده ای وجود ندارد.

سیستم کاربری اکثر پکیجهای دیواری با هم یکسان بوده و فقط شکل قطعات و اندازه آنها ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند . از جمله پکیجی که طرفداران بسیاری در بازار ایران دارد و از قدیمی ترین پکیجها محسوب میشود پکیج شوفاژ دیواری بوتان است.

در صورت نیاز به سرویس کار و تعمیرکار پکیج سعادت آباد با خدمات تعمیر پکیج غرب تهران تماس بگیرید.


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button