نحوه نصب هالوژن سقف کناف برش سیم کشی

نحوه نصب هالوژن سقف کناف برش سیم کشی

نحوه نصب هالوژن

در این مقاله به بررسی روشها و نحوه نصب هالوژن در سقف های مختلف میپردازیم . نصب هالوژن در چندسال اخیر با ورودی لامپهای هالوژن به بازار متداول و به یکی از بخشهای تعیین کننده در دکوراسیون داخلی بدل شده است . لامپ هالوژن , نوعی لامپ کم مصرف رشته ای محسوب میشود که در آن از گازهای بی اثر و میزان کمی از مواد دیگر استفاده میشود . ساختار درونی داخلی لامپ به شکلی است که باعث افزایش طول عمر لامپهای هالوژن میشوند .

نحوه نصب هالوژن

نحوه نصب هالوژن در سقف

پیش از نصب هالوژن بهتر است طراحی و سیم کشی آن نیز آماده سازی شود . انتخاب صحیح ضخامت , مسیر و پیش بینی کلید و پریز از مهمترین بخشهایی است که در نحوه نصب هالوژن اهمیت فراوانی دارد .

به غیر از سیم کشی مناسب برای هالوژنها که متناسب با تعداد و چیدمان هالوژن طراحی و اجرا میشود , بسته به نوع هالوژن که انواع مختلفی چه از لحاظ اندازه و چه از نظر پوشش دارند , اقدام به نصب هالوژن میکنیم .

از نظر دسته بندی هالوژنها نوعی چراغ توکار هستند که با سطح سقف و دیوار یکسان بوده و برخلاف لوسترها و چراغهای آویز و روکار , برآمدگی زیادی نسبت به جداره های جانبی ندارند .

نصب هالوژن و چراغهای توکار زیبایی خاصی به دکوراسیون محیط داده و از نظر رنگ بندی , سایز , وات , کاربرد تنوع بیشماری دارند .

سقف کناف , رابیتز , چوب ,  شیشه , سرامیک و آردواز از جمله سقفهایی هستند که در نحوه نصب هالوژن موثر بوده و به خصوص در نحوه برش سقف برای هالوژن  و انتخاب گردبرهای مخصوص اینکار استفاده میشوند .

انواع هالوژن

– لامپ هالوژن سوکتی که دو گونه سوکت سوزنی و سوکت استارتی

– هالوژن ترانس دار

– هالوژن سه وضعیت دور رنگی

– فریم با قاب رنگی

– فریم ورق سفید

آموزش نصب هالوژن

برای نصب هالوژن تعییم محل دقیق و نشانه گذاری بسیار مهم تلقی میشود . که ممکن است باشد و می توانید خود را شروع کنید روند برش سقف برای نصب هالوژن  اما در اینجا شیوه ای است که برای معکوس کردن دندان وجود دارد تیز و اشاره به این روش و اگر شروع به حفاری کنید و شما کاملاً موازی با سقف نیستید مانند کمی اولین دندان را زاویه می دهد و سپس تیغه های اره شما در سراسر کشور اجرا می شود .

جایی که می خواهید سقف خود را برش بدهید ,  بنابراین می توانید آن را روی ست معکوس خود قرار دهید , تیغه خلبان خود را که بلندتر از دندانهایی است که در دیوار خشک قرار می دهد تیغه کنید .

به آرامی و حوصله هر چه بیشتر ، اکنون اکثر این تمرینات با نوع انگشت ماشه ارائه می شوند واکنش هرچه بیشتر فشار دهید سریعتر می رود اما می توانید خوب بروید و کمی آرام فشار دهید ، خوب اینجا ما می رویم و یک سوراخ برای آن ایجاد می کنیم برشکار اولین باری که اکنون تماس گرفته ایم ، هنوز معکوس هستیم پس چه؟

ما می خواهیم اکنون این کار را انجام دهیم این است که بررسی میکنیم که هیچ نشتی در اطراف نباشد و  دیوار خشک را که عقب است ، خراش دهیم این فقط کاغذ درست به عقب است و شما یک خراش کامل و کامل خواهید داشت در اینجا ما می رویم من قصد دارم به شما نشان دهم که من در اینجا کمی از مرکز خارج هستم .

برش سقف برای هالوژن

برش سقفهای کاذب و کناف معمولا برای نصب هالوژن های توکار بکار میرود و به علت نیاز به تمیز بودن بایستی تجهیزات مخصوص اینکار را تهیه کرد . سرمته برش ویژه و متناسب با سایز لامپ  هالوژن های 8 , 10 , 12 و 15 و سایر اندازه های مورد نظر اولین مورد میباشد که بایستی به دریل مخصوص متصل شود .

سیم کشی هالوژن

سیم کشی هالوژن را بهتر است قبل از پوشش کار انجام دهیم ,  زیرا ما سیم را از قبل که ممکن است نداشته باشید اجرا می کنیم هر جایی که بخواهید سیم شما ممکن است درست بالای سوراخ نشسته باشد و اگر مثل عقب حرکت کنید معکوس کنید ، نگران آسیب دیدن هستید لبه خود را از طریق دندان ها به عقب برش نمی دهد بنابراین اگر سوراخ کنید .

فاصله طرفین و توازن بین نوردهی هالوژن در نحوه نصب هالوژن بسیار مهم و حساس است  و منفعلانه با سیم تماس بگیرید که قرار نیست خراب شود , سیم شما بسیار خوب است و این سیستم برای رفتن است , به محض احساس آزادی ، فقط اجازه دهید به آنجا برویم ، یک سوراخ کامل برای شماست .

لبه های فریم در نصب هالوژن درست نداشته باشید تا وقتی دیرتر چراغ را نصب می کنید ، لبه آن باشد می خواهیم با آن پاهای پر از فنر تماس مثبتی برقرار کنیم و ما مثل این حرکت می کنیم این معکوس است و به این ترتیب مته خود را تمیز می کنید .

کار و نحوه نصب هالوژن بایستی به بهترین شکل ممکن بوده  که اگر بخواهید بخواهید از عینک استفاده کنید نگران این موضوع هستیم اما ایده اصلی چگونگی سوراخ کاری اکنون است که هستیم می خواهم در مورد چراغ های شمع اطلاعات بیشتری کسب کنم ، اما در کجا شما می توانید آنها را از چه نوعی بخرید تا انواع مختلف رنگ را در آنها بدست آورید .

نورپردازی و نحوه ست کردن و تنوع نورهای مختلف نیز بسیار جدی به نظر میرسد  و اینکه چگونه می خواهید آن را با بقیه اتاق خود مطابقت دهید و همچنین نحوه برای رسم نقشه سیم کشی نصب هالوژن  آن و برنامه ریزی آن ، بنابراین بیایید وارد کار نحوه راه اندازی و راه اندازی آن شویم نصب نور کامل بنابراین اگر شما در این نوع نصب تازه وارد هستید من هستم .

میتوانیم که برای نصب هالوژن یک طراحی ویژه  انجام دهیم . در اینجا کمی به شما مشاوره بدهم و این یک قراضه است گچ بری سوراخ کناف یا سیف رابیتس برای برش سقف نصب هالوژن سوراخ خود را بیت جدید ایجاد کنید .

جهت مشاوره در زمینه کلیه خدمات تاسیساتی با ما تماس بگیرید .

 


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button