لوله کشی روکار رادیاتور شوفاژ

لوله کشی روکار رادیاتور شوفاژ

Category : لوله کشی

لوله کشی روکار رادیاتور شوفاژ

اجرا و تعمیرات لوله کشی روکار رادیاتور شوفاژ و پکیج

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب سرد و گرم روکار و توکار

اجرا و تعمیرات لوله کشی فاضلاب , پلیکا و پوش فیت

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز مسکونی و تجاری

نصب و تعمیرات موتورخانه شوفاژ و پکیج دیواری

نصب رادیاتور شوفاژ , اتصال رادیاتور و آب بندی

نصب شیرالات و لوازم سرویس بهداشتی

نصب و تعمیر توالت فرنگی , روشویی و والهنگ

نصب و تعمیرات پمپ تحت فشار آب ساختمان

لوله کشی روکار رادیاتور شوفاژ

لوله کشی روکار رادیاتور شوفاژ در ساختمان ها

لوله کشی روکار رادیاتور شوفاژ یکی از روش های رایج لوله کشی سیستم های گرمایشی در ساختمان هاست که در ادامه به شیوه این نوع لوله کشی خواهیم پرداخت. پیش از ذکر نکات مربوط به لوله کشی از نوع روکار می توان گفت امروزه برخی از ساختمان ها برای سیستم گرمایش منازل مسکونی خود از شوفاژها بهره می جویند. اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که هر وسیله ای بعد از مدت زمانی استفاده ممکن است کم کم مشکلاتش بروز یابد. شوفاژها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و پس از مدتی ممکن است با مشکلاتی رو در رو گردند. در ادامه مطلب در صدد هستیم تا لوله کشی روکار شوفاژ را مورد واکاوی و بررسی قرار دهیم.

رادیاتور شوفاژ

رادیاتور شوفاژ از جمله قطعاتی است که در شوفاژها مورد کاربست قرار می گیرد این قطعه در انواع و اقسام مختلفی روانه بازار شده اند که از آن جمله می توان به رادیاتور شیشه ای و پنلی اشاره کرد. لوله کشی شوفاژ نیز با بهره گیری از لوله های مختلفی صورت می گیرد که لوله فلزی، پلیمری و پنج لایه از این نوع لوله ها هستند. این که کدام لوله برای لوله کشی ساختمان مناسب است  و با چه روشی باید لوله کشی شوفاژ را انجام داد، در ادامه مطلب پس از آشنایی با شیوه های لوله کشی می آید.

 

لوله کشی شوفاژ

شیوه های لوله کشی شوفاژ

شیوه لوله کشی شوفاژها به دو نوع روکار و توکار تقسیم بندی می شود که در این بخش با توجه به گستردگی مطالب به لوله کشی روکار رادیاتور شوفاژ می پردازیم. بنابراین اگر برای به تحقق نشستن اجرای فرآیند لوله کشی رادیاتور شوفاژ شیوه روکار را برای این منظور برگزیده اید؛ می توان گفت که این نوع از لوله کشی راحت تر و با هزینه ای مقرون به صرفه تر و البته سریعتر از روش توکار صورت می پذیرد. چرا که در اجرای این نوع از لوله کشی برخاف روش توکار هیچ نیازی به کنده کاری در ساختمان نیست. پیشتر در خصوص انواع لوله های مورد کاربست در انجام لوله کشی شوفاژ صحبت کردیم؛ در اینجا برای تکمیل این بحث می توان گفت از مدل لوله های ذکر شده در روش لوله کشی روکار شوفاژ از لوله های پلیمری و در پاره از اوقات حتی از لوله های پنج لایه بیشتر استفاده می شود. لوله های پنج لایه و لوله سفید در لوله کشی روکار رادیاتور شوفاژ به علت مقرون به صرفه بودن و صرف مدت زمانی کمتر نسبت به سایر موارد ارجحیت دارد. بنابراین به طور کلی می توان گفت استفاده از لوله کشی روکار رادیاتور شوفاژ با توجه به تمامی این نکات و عواملی که در بالا خواندیم؛ می تواند جانشین بی بدیلی برای سیستم های گرمایشی قدیمی همچون بخاری باشد که دردسرهای خاص خود را داشتند. ضمن اینکه استفاده از شوفاژ به زیبایی دکوراسیون خانه و شکیل بودن خانه به جای استفاده از بخاری کمک شایان توجهی می کند. بنابراین اگر درصدد لوله کشی روکار رادیاتور شوفاژ هستید؛ اجرای تمامی مراحل کار را به دست افرادی زبردست بسپارید که با علم و دانش خاص خود و با بهره گیری از تکنیک های کاری خود در زمینه لوله کشی روکار بتوانند کلیه مراحل لوله کشی را با موفقیت و بدون هیچ دردسری در کمترین بازه زمانی ممکن برای شما به پیش برند.

 


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button