تعمیر حوله خشک کن

  • 0

تعمیر حوله خشک کن

تعمیر حوله خشک کن

عیب یابی و تعمیر حوله خشک کن , کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی

حوله خشک کن یا رادیاتور حوله ای از جمله وسایلی هستند که در عین افزایش زیبایی بصری استفاده های دیگری هم دارند . نصب حوله خشک کن در حمام و سرویس بهداشتی در کنار شیک بودن و گرم کردن محیط کاربردهای نظیر خشک کن لباس و دیگر لوازم را نیز دارد .

تناسب با دکوراسیون بکار رفته در سرویس بهداشتی تولیدکنندگان را بر آن داشته که تنوع زیادی چه در سایز بندی و چه از لحاظ متریال و رنگ و ظاهر رادیاتورهای حوله های بوجود بیاورند . در گذشته برای گرمایش سرویس بهداشتی نصب رادیاتور پره ای و زمینی رایج بود و  بخاطر مشکلاتی مانند پوسیدگی بخاطر رطوبت بیشتر در کف سرویس رادیاتورهای حوله ای دیواری به بازار عرضه شد .

تعمیر حوله خشک کن

روشهای تعمیر حوله خشک کن

بخاطر اینکه حوله خشک کن هم از داخل و هم از بخش خارجی در معرض رطوبت و حرارت هستند , اغلب طول عمر زیادی نداشته و باعث میشود که دچار پوسیدگی و خرابی شوند . پوسیدگیها و خرابیهای بدنه حوله خشک کن هیچ راه حلی نداشته و استفاده از چسب فولاد و غیره بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و تجاری هستند . ممکن است برخی از رادیاتورهای حوله خشک کن با جوشکاری درست شده که این مساله هم مستلزم صرف هزینه میباشد و ارزش پرداخت هزینه اضافی را نداشته , زیرا زمانی که یک حوله خشک کن پس از 2 یا 3 سال کارکرد بپوسد به اواخر کارکرد خود رسیده و ارزش لحیم کاری و جوشکاری ندارد .

پس بهتر است در هنگام خرابی و سوراخ شدن بدنه حوله خشک که به جای اینکه به دنبال تعمیر حوله خشک کن و صرف هزینه باشید , یک رادیاتور حوله خشک کن نو تهیه کرده و نصب نمایید .

خرابی از اتصالات و شیر رفت و برگشت حوله خشک کن قابل تعمیر بوده و با تعویض شیر یا قطعات قابل تعمیر هستند . در صورتیکه مایل به صرف هزینه برای استفاده از گرمایش حوله خشک کن هم نبوده , میتوانید با بستن شیرهای رادیاتور فقط به منظور حفظ دکور سرویس بهداشتی رادیاتور حوله خشک کن را نیز در جای خود باقی بگذارید .

برای خرید به سایت نمایندگی ایران رادیاتور تهران مراجعه کنید , تا با قیمت رادیاتورهای حوله ای آشنا شوید .

 


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button