بازسازی لوله کشی آپارتمان

بازسازی لوله کشی آپارتمان

اجرا و بازسازی لوله کشی آپارتمان های مسکونی و اداری

تلفن : 09129242783 بدون تعطیلی , سراسر تهران

اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان , آب و فاضلاب 

اجرا و بازسازی لوله کشی شوفاژ , پکیج و گرمایشی

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز خانگی , روکار و توکار .

لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی و شوفاژ روکار توکار .

بازسازی و تعمیر لوله کشی موتورخانه , پکیج و آبگرمگن .

نصب و تعمیر شیرالات , رادیاتور , فرنگی و لوازم بهداشتی .

لوله کشی آب و شوفاژ با لوله های پلیمری تک لایه و پنج لایه .

لوله کشی  فاضلاب با لوله اتصالات پلیکا , پوشفیت و پلی اتلین.

هزینه بازسازی لوله کشی آپارتمان

طرق مختلف بازسازی لوله کشی آپارتمان

بازسازی لوله کشی آپارتمان بسته به قدمت آپارتمان و سلیقه و البته بودجه ای که مالکین برای نوسازی لوله کشی در نظرگرفته اند, چه از  لحاظ اجرا  و چه از نظر نوع متریال میتواند تفاوتهای زیادی داشته باشد .

معمولا نوسازی لوله کشی آپارتمان درساختمانهای بیش از 10 سال یا آپارتمانهایی که قصد تغییر دکوراسیون و تعبیه سیستم گرمایشی جدیدی برای ساختمانها دارند اتفاق میفتد.

این بازسازی شامل تعویض لوله کشی آب سردوگرم , لوله کشی شوفاژ گرمایشی و تعویض و بازسازی لوله کشی فاضلاب خواهد بود .

ممکن است این بازسازی شامل تمامی موارد فوق شده و یا یکی از انواع لوله کشی آب , فاضلاب یا شوفاژ در دستور کار قرار بگیرند .

همچنین این احتمال وجود دارد که به سبب افزایش هزینه های بازسازی لوله کشی بخشی از آپارتمان , تعویض شود .اما اگر قصد بازسازی  آپارتمان  را داشته باشید بهترست دستی به سروگوش لوله کشی آپارتمان خود بکشید که پس از بازسازی موجب به بار آوردن خسارت نشود .

هزینه بازسازی لوله کشی ساختمان

معمولا اجرت و دستمزد بازسازی لوله کشی  یک رنج متعارفی دارد . اما ممکن است بخاطر سلیقه و عملکرد بهتر, برخی لوله کشها قیمت  بیشتری برای انجام بازسازی لوله کشی طلب کنند .

اما این بدان معنا نیست که قیمت لوله کشی تفاوت چند برابر با بقیه داشته باشد و شاید اجرت لوله کش معمولی با یک لوله کش حرفه ای حدود 30درصد اختلاف داشته باشد .

نوع لوله اتصالات مورد استفاده در لوله کشی نیز علاوه بر هزینه خرید لوله اتصالات بر اجرت لوله کشی نیز تاثیر مستقیم میگذارد .

به عنوان مثال اجرت لوله کشی با لوله اتصالات پنج لایه و پوشفیت ممکن  است 20 تا 40 درصد گرانتر از دستمزد لوله کشی با لوله اتصالات تک لایه و  پلیکا باشد.

البته بهترست در هنگام نوسازی منزل بخاطر هزینه های اینچنینی از جنس  نامرغوب استفاده نکنید .

بهترست برای بازسازی لوله کشی آب از لوله اتصالات تک لایه یا پنج لایه  پلیمری , جوشی , کوپلی یا پرسی استفاده نمایید و لوله کشی فاضلاب را با لوله اتصالات پلیکا یا پوشفیت انجام دهید .

لوله کشی شوفاژ را نیز میتوان بالوله اتصالات تک لایه و پنح لایه انجام داد, اما بخاطر دمای بالای سیستم شوفاژ لوله کشی پنج لایه توصیه میشود .

قیمت بازسازی لوله کشی آپارتمان

هزینه بازسازی لوله کشی 

بازسازی و تعمیرات کلی لوله کشی آپارتمان موضوع پیش رو در این مختصر است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. تا پیش از این در خصوص لوله کشی آپارتمان بحث شد و به اهمیت بالای لوله کشی آپارتمان در بدو مراحل اجرایی ساخت و بنایی ساختمان های نوساز اشاره شد که در همان شروع کار بنایی می بایست با سپردن سیستم لوله کشی به یک لوله کش بسیار حرفه ای و مجرب می توان، از سلامت لوله کشی آپارتمان در طول سالیان متمادی اطمینان خاطر نمود. بنابراین اگر در صدد لوله کشی آپارتمان نوساز خود هستید، معقولانه ترین کار ممکن این است که از بهترین لوله ها در این کار استفاده کنید و از بهترین و متخصص ترین فرد در این راستا بهره گیرید تا زودتر از موعد مقرر خویش سیستم لوله کشی آپارتمان شما با مشکل مواجه نگردد. این امری بدیهی است که همگان به آن واقف هستند. چرا که امروزه ما شاهد خرابی و نشتی لوله کشی های ساختمان های قدیمی هستیم که بسیار آزارد هنده است بنابراین با درس گرفتن از مشکلات پیش رو کار را می بایست در همان ابتدای امر خوب به پیش برد. حال سوال اینجاست که به فرض مثال اگر سیستم لوله کشی آپارتمانی بعد از مدت زمانی استفاده خراب شد و دچار پوسیدگی یا ترکیدگی و نشتی و مشکلاتی از این دست شد، چکار می بایست کرد؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

تعویض لوله کشی آپارتمان های قدیمی

همانطور که گفته شد؛ در پاره ای از اوقات سیستم لوله کشی آپارتمان دچار نشتی و خرابی می گردد. برای تعمیر و برطرف نمودن مشکل می بایست دست به بازسازی لوله کشی آپارتمان زد. بازسازی لوله کشی آپارتمان زمانی شکل می گیرد که پس از مدت زمانی نامشخصی استفاده از لوله های آپارتمانی بر حسب عوامل مختلف، لوله های آپارتمان خراب می شوند. تحت چنین شرایطی می بایست دست به بازسازی لوله کشی آپارتمان یا همان تعمیر لوله کشی زد تا مشکل پیش رو را حل نمود. در این راستا همواره توصیه می گردد؛ هر چقدر لوله کشی آب مناسب و قابل قبول باشد، به عمر طولانی مدت آن کمک شایانی می کند. اما همواره این معضل پیش روی ساکنین آپارتمان ها قرار می گیرد که با مرور زمان لوله ها فرسوده می گردند و نیاز به بازسازی لوله کشی آپارتمان و تعمیر لوله ها می شود. امری اجتناب ناپذیر در خانه های قدیمی که نمی توان از آن خلاصی یافت.

قدمت لوله کشی ساختمان

به واقع تنها می توان گفت لوله کشی خانه های قدیمی به مرور زمان قطعا نیاز به بازسازی لوله کشی آپارتمان خواهند داشت ولی این که یک ساختمان ده سال و یک ساختمان بیست سال بعد نیاز به بازسازی لوله کشی آپارتمان دارد، بسته به نوع لوله کشی اولیه در آپارتمان دارد. دلیل بازسازی لوله کشی آپارتمان و خانه های قدیمی این است که سیستم لوله کشی آب مصرفی و سیستم های گرمایشی این خانه ها عموما با لوله های گالوانیزه و آهن صورت می گرفته است که این جنس از لوله ها به مرور زمان سبب بروز مشکلات اجرایی و عیب های مصرفی زیادی می شدند که امروزه ما شاهد آن ها خواهیم بود. مشکلاتی از قبیل: زنگ زدگی، پوسیدگی، شکستگی یا ترکیدگی لوله ها همه و همه از جمله این مشکلات عدیده لوله کی ساختمان های قدیمی است که برای نوسازی لوله کشی آپارتمان های قدیمی باید هر چه زودتر اقدام کرد.

 


Call Now Button