لوله کشی ماشین لباسشویی و ظرفشویی

لوله کشی ماشین لباسشویی و ظرفشویی

Category : لوله کشی

لوله کشی ماشین لباسشویی

لوله کشی ماشین لباسشویی ظرفشویی و یخچال ساید

نصب ماشین لباسشویی , ماشین ظرفشویی و یخچال

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب , شوفاژ و گاز خانگی

نصب لوازم بهداشتی , نصب لوستر و نصب وسایل منزل

جابجایی و تعبیه ماشین لباسشویی و ظرفشویی در آشپزخانه

تلفن : 09129242783 سراسر تهران

لوله کشی ماشین لباسشویی

نحواه نصب و لوله کشی ماشین لباسشویی

لوله کشی آب سرد و گرم و لوله کشی فاضلاب موارد مورد نیاز برای نصب ماشین لباسشویی و ظرفشویی هستند . یخچالهای ساید نیز یک شیر آب سرد نیاز دارند تا بوسیله یک شیلنگ بهداشتی و یک شیر به فیلتر ساید متصل شوند .

برای منازل نوساز معمولا برای هر ماشین این شیرها توسط سازنده نصب میشوند و یک خروجی برای هریک از ماشینها قرار داده میشود . اما اگر این شیرها نصب نشده بود میتوانید برای شیر سرد و گرم توسط یک سراهی و یک مغزی و یک شیر لباسشویی انشعاب آب را از شیر پیسوار مجزا کنید .

توجه کنید که شیر آب سرد نیاز هر ماشین است و حتما باید وجود داشته باشد و وجود شیر گرم هم عمر دستگاه شما را افزایش داده و مصرف برق را کاهش میدهد .

برای فاضلاب خروجی ماشینها هم اگر هر کدام جای مخصوص داشتند که چه بهتر و اگر یک جای فاضلاب داشته باشید ,میتوانید از زیر سینک انشعاب بگیرید .

جای قرار گرفتن ماشین لباسشویی و ظرفشویی

لوله کشی ماشین لباسشویی نیز از جمله خدمات ارائه شده برخی از لوله کشی های ساختمان است که در این خصوص مهارت و تخصص لازم را کسب کرده اند. امروزه در بیشتر منازل مسکونی معمولا جایی از آشپزخانه را برای نصب و استقرار ماشین لباسشویی قرار می دهند چرا که کمتر خانه ای را می توان یافت که از ماشین لباسشویی در منزل خویش بهره نگرفته باشد. بنابراین ساختمان امروزی در طرح و نقشه اولیه آشپزخانه ساختمان خود مکانی را برای قرار دادن ماشین لباسشویی قرار می دهند تا کلیه مراحل لوله کشی ماشین لباسشویی را بر حسب آن مکان به پیش ببرند تا در هنگام نصب آن هیچ مشکلی پیش روی نصاب ماشین لباسشویی قرار نگیرد. در نظر گرفتن این مکان برای ماشین لباسشویی در جهت سیستم لوله کشی آب گرم و سرد و نیز لوله کشی فاضلاب آن است که بسیار مهم و حیاتی است. اما شاید در گذشته های نه چندان دور که شاهد رشد بی رویه صنعت و تکنولوژی به مثابه امروز نبودیم؛ شستشوی لباس ها به صورت دستی و در حیاط خانه ها غالبا شکل می گرفت و خبری از وجود ماشین لباسشویی نبود. در چنین خانه هایی طبیعتا مکانی هم برای سیستم لوله کشی ماشین لباسشویی تعبیه نگردیده است. حال سوال این است در چنین خانه ای چه باید کرد و آیا ساکنین چنین منزل های قدیمی می توانند ماشین لباسشویی خریداری شده خود را نصب و آن را به اجراء در بیاورند تا از شستن حجم وسیعی از لباس ها به صورت دستی خلاصی یابند؟ در ادامه به پاسخ این سوال نیز خواهیم پرداخت.

آب گرم و سرد لباسشویی

همان گونه که یادآور شدیم برای خانه های قدیمی که مکانی را برای قرار دادن ماشین لباسشویی قرار نداده اند؛ باید چاره ای اندیشید تا بتوان از وجود ماشین لباسشویی در این خانه ها نیز بهره جست. در خانه های قدیمی که راه فاضلاب برای ماشین لباسشویی تعبیه نگشته است؛ حتما نباید دست به تخریب و پدید آوردن مسیری جداگانه برای فاضلاب زد. بلکه راه حل آن بسیار ساده است. برای این منظور تنها کافیست مکان قرار دادن نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی را در نزدیکی سینک ظرفشویی در نظر گرفت و از سیفون چندمنظوره بهره جست تا مشکل به همین راحتی برطرف گردد. بنابراین باید به این نکته اشاره کرد که این سیفون ها دربردارنده دو یا حتی چند راه ورودی آب هستند که به راحتی می توان لوله خرطومی فاضلاب ماشین لباسشویی را به این سیفون ها متصل کرد.

لوله کشی ماشین ظرفشویی

لوله کشی ماشین ظرفشویی در اغلب موارد درست شبیه ماشین ظرفشویی بوده و دارای دو آب گرم و سرد ورودی و یک لوله کشی فاضلاب خروجی میباشد .

اما برای خانه های نوساز و تازه تأسیس که صد در صد مکانی برای لوله کشی لباسشویی در نظر گرفته می شود، می بایست بر حسب نقشه ساختمان این منطقه تعیین گردد و یک مسیر فاضلاب مستقل و جداگانه ای را از همان ابتدا برای این منظور مد نظر گرفت. بنابراین لوله فاضلاب را متخصصین این حوزه کاری دقیقا در مکانی مورد کاربست قرار می دهند که ماشین لباسشویی در آنجا قرار است به کار گرفته شود. بنابراین لوله فاضلاب ماشین لباسشویی به لوله اصلی فاضلاب هدایت می گردد و دیگر نیازی به چاره اندیشی و ترفندهای دیگر نیست؛ بلکه از همان ابتدا می بایست تمام موارد را  در راستای لوله کشی ماشین لباسشویی پیش بینی نمود. ذکر این نکته نیز شایان توجه است که لوله کشی آب سرد و گرم ماشین لباسشویی نیز توسط لوله کش ساختمان درست به روی لوله فاضلاب ماشین لباسشویی تعبیه می گردد تا در هنگام نصب ماشین لباسشویی مورد استفاده قرار گیرد.

 


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button