تاسیساتی لوله کشی شبانه روزی

تاسیساتی لوله کشی شبانه روزی

لوله کشی شبانه روزی

خدمات تاسیسات لوله کشی شبانه روزی تهران به صورت 24 ساعته آماده ارایه خدمات و اعزام فوری مجری و تعمیرکار حرفه ای کلیه امور تاسیساتی لوله کشی در سراسر تهران میباشد. تلفن : 09129242783 شبانه روزی.

عیب یابی و تعمیرات لوله کشی ساختمان, لوله کشی آب و فاضلاب , شوفاژ و پکیج, جوشکاری لوله گاز و آتش نشانی , نصب و تعمیرات موتورخانه و پکیج دیواری , کولر آبی و آبگرمکن گازی, تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه, رفع گرفتگی لوله و لوله بازکنی با فنر, نصب و تعمیر شیرآلات بهداشتی ساختمان, نصب و تعمیر توالت فرنگی, نصب و تعمیر وال هنگ و فلاش تانک توکار , نصب و تعمیر روشویی و سیفون روشویی ظرفشویی, تعمیر و سرویس کولر آبی و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی شبانه روزی سراسر تهران.

تاسیسات لوله کشی شبانه روزی

تاسیساتی لوله کشی شبانه روزی تهران

خدمات تاسیساتی رنج گسترده ای از خدمات را شامل میشود. اما برخی از خدمات تاسیساتی لوله کشی شبانه روزی بایستی به صورت اورژانسی انجام شوند. ترکیدگی لوله آب و شوفاژ , تعمیر لوله کشی پکیج , نشتی از لوله های فاضلاب و ناودان, گرفتگی لوله فاضلاب , کفشور, سیفون فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی و لوله آب باران, شکستگی و سوراخ شدن لوله گاز, خرابی شیرآلات ساختمان , شکستگی شیر پیسوار در لوله , نشتی از شیر فلکه آب ساختمان, خرابی توالت فرنگی , نشتی از لوله کشی سینک ظرفشویی و روشویی,  خاموش شدن موتورخانه و نیاز به تعمیر مشعل , پمپ , سوراخ شدن منبع دوجداره و کویل دار موتورخانه , پوسیدگی و شکستگی لوله های موتورخانه به صورت ناگهانی , خاموش شدن پکیج و آبگرمکن گازی , از کار افتادن کولر آبی و گازی از جمله مواردی هستند که در خدمات تاسیساتی لوله کشی 24 ساعته تهران شما میتوانید درخواست نیروی فوری کنید.

لوله و اتصالات شبانه روزی

با توجه به اینکه اغلب خدمات تاسیسات شبانه روزی در ساعات شب و یا روزهای تعطیل سال درخواست میشوند, خرید و تهیه کردن اجناس تاسیساتی موتورخانه , پکیج , کولر و  لوله و اتصالات شبانه روزی شاید کمی مشکل به نظر برسد. اما شما میتوانید از طریق تماس تلفنی یا مراجعه به سایت تاسیسات شبانه روزی تهران پایپر این اقلام را تهیه کنید. لوله و اتصالات شبانه روزی, لوله اتصالات تک لایه و پنج لایه ,لوله اتصالات گالوانیزه و جوشی فلزی , شیرآلات , لوازم اصلی موتورخانه, پکیج و کولر آبی برخی از کالاهایی ضروری هستند که همکاران ما در سراسر تهران برای اجرای خدمات تاسیسات لوله کشی شبانه روزی به این فروشگاه مجازی مراجعه میکنند, البته تعمیرکاران و سرویس کاران ما برخی اقلام اصلی را به همراه دارند, اما به دلیل قیمت بالای برخی اجناس و همچنین تعدد اقلام لوله و اتصالات نمیتوان همه آنها را تهیه نمود, از این رو بهتر است برای دریافت خدمات تاسیساتی و تعمیرات لوله کشی ساختمان شبانه روزی در هنگام ضرورت به فکر کالای اقلام و لوله اتصالات شبانه روزی باشیم.

برخی از قطعات پرمصرف تاسیسات و لوله و اتصالات شبانه روزی به شرح زیر میباشد.

لوله و اتصالات پلاستیکی از سایز 20 تا 63, لوله و اتصالات پنج لایه از سایز 16 تا قطر 32 , لوله و اتصالات پلیکا از سایز 40 تا 125 , شیرآلات مخلوط اهرمی و شیر پیسوار , شلنگ شیرآلات بهداشتی , شلنگ پکیج , رله مشعل , یون مشعل موتورخانه, واسطه پمپ موتورخانه , شیر رادیاتور , ماسوره رادیاتور , حوله خشک حمام, کلی اتوماتیک پمپ آب ساختمان , موتور کولر آبی, تسمه کولر آبی, پمپ آب کولر و دیگر قطعات لوله کشی و تاسیسات گرمایشی سرمایشی ساختمان از جمله قطعات مورد نیاز برای تعمیر تاسیسات و لوله کشی 24 ساعته هستند.

تاسیسات شبانه روزی

همان طور که توضیح داده شد, خدمات تاسیساتی رنج گسترده ای را در بر گرفته و برای خدمات تاسیسات وتعمیر لوله کشی شبانه روزی بایستی نیروهای متخصص هر زمینه کاری را در نظر گرفت. برخی از دسته بندی های کلی خدمات تاسیساتی لوله کشی شبانه روزی به شرح زیر میباشند:

عیب یابی و تعمیرات لوله کشی آب , پکیج و شوفاژ و تعمیرات شیرآلات شبانه روزی.

عیب یابی و تعمیرات لوله کشی فاضلاب و تعمیرات توالت فرنگی شبانه روزی.

عیب یابی و تعمیرات موتورخانه شوفاژ شامل تعمیر مشعل و پمپ, تعمیرات لوله اتصالات موتورخانه و جوشکاری منبع دوجداره و کویل دار.

عیب یابی و تعمیر پکیج و رادیاتور شامل سرویس و تعمیر پکیج دیواری و رفع نشتی شوفاژ

رفع گرفتگی لوله, راه آب فاضلاب, چاه دستشویی و توالت فرنگی و لوله بازکنی با فنر و دستگاه تراکم هوا.

تاسیسات شبانه روزی شرق تهران, تاسیسات شبانه روزی غرب تهران, تاسیسات شبانه روزی شمال تهران , تاسیسات شبانه روزی مرکز و جنوب تهران از جمله مناطق تحت پوشش و فعالت ما هستند.

لوله کش شبانه روزی

یک تاسیسات کار موتورخانه , سرویس کار پکیج , تعمیرکار پکیج و لوله کش شبانه روزی علاوه بر تسلط داشتن به امور تخصصی خود , بایستی با درایت و ترفندهای لوله کشی و تاسیساتی حود, فازغ از هزینه و دسترسی به لوازم و تجهیزات مورد نیاز, بتواند مشکلات و خرابی های تاسیساتی که در طول ساعات شب و روز به خصوص در شب برای ساختمان ها به وجود آمده و در بسیاری از موارد ,نیاز ساکنین موجب تماس دیرهنگام با تاسیسات لوله کشی 24 ساعته شده است, را برطرف کند.

معمولا اجرت تاسیسات کار و لوله کش شبانه روزی به دلیل بی وقت بودن کار بیشتر از دستمزد کار روزانه است. اما ما تا جایی که امکان دارد در ارایه خدمات تاسیساتی شبانه روزی در تهران سعی کرده ایم که این دستمزدها را تعدیل کنیم.جدا از کسب و کار , وظیفه انسانی ما ایجاب میکند که حدالمقدور با درک شرایط مشتریان خود از لحاظ محدودیت های اقتصادی ملاحظاتی هر چند کوچک لحاظ کنیم.

تعمیرات لوله کشی ساختمان شبانه روزی

نشتی از لوله آب فلزی و پلاستیکی آب و شوفاژ, شکستن اتصالات در لوله , شکستگی شیرآلات, نشتی شیرآلات بهداشتی, خرابی توالت فرنگی, نشتی از رادیاتور شوفاژ و شلنگ های پکیج از جمله مواردی هستند که نیاز به تعمیرات لوله کشی ساختمان شبانه روزی دارند. در اجرای کار تاسیسات و لوله کشی 24 ساعته ممکن است, ساکنین به دلیل مشکلات به وجود آمده از آب ,گاز محروم بوده و یا به دلیل خرابی لوله فاضلاب نتوانند از سرویس بهداشتی استفاده کنند. در برخی موارد با ترکیدگی لوله شوفاژ , خرابی پکیج  وموتورخانه یا نشتی از پکیج و رادیاتور استفاده از گرمایش برای شان امکان پذیر نباشد. گرمای طاقت فرسا در برخی از مواقع حتی شب هنگام میتواند باعث کلافگی ساکنین شده و به خصوص اینکه مهمان یا کودک در منزل داشته باشید. با این تفاسیر برای کلان شهری مانند تهران, وجود خدمات تاسیسات لوله کشی شبانه روزی و ارایه خدمات قطعی در طول شب بسیار ضروری به نظر میرسد.


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button