مهره ماسوره طلایی

مهره ماسوره طلایی

مهره ماسوره طلایی یا مهره پارس

برای لیست قیمت مهره ماسوره طلایی و قیمت لوله اتصالات با ما تماس بگیرید.

در ادامه کاربرد مهره ماسوره طلایی در لوله کشی ساختمان و طریقه نصب مهره ماسوره طلایی را برای شما شرح خواهیم داد .

تلفن : 09129242783-22537778 بدون تعطیلی

کاربرد مهره ماسوره طلایی

مهره ماسوره طلایی یا مهره ماسوره پارس یک اتصال برای ایجاد رزوه است , و در مواقعی استفاده میشود , که امکان حدیده کردن لوله و جوش دادن سردنده به لوله بخاطر محدودیت فنی و یا عدم دسترسی به ابزارالات مورد نیاز وجود نداشته و تعمیرکار لوله کشی ناچار به استفاده از آن میشود .

این اتصال فقط در کارهای تعمیرات لوله کشی آب و شوفاژ مورد استفاده قرار میگیرد , و در ساختمانهای نوساز در حال لوله کشی هیچ کاربردی ندارد . این اتصال هیچ نمونه خارجی نداشته و ابداع صنعتگران داخلی بوده و تا بحال هیچ شرکت معتبری اقدام به تولید آن به صورت انبوه آن ننموده است .

استفاده از این اتصال تا حد زیادی در کار جواب میدهد , اما مانند سایر اتصالات لوله کشی هیچ کسی نمیتواند خرابی و نشتی آنرا گارانتی کند . پس به شما توصیه میکنیم فقط در زمانی مهره پارس را در لوله کشی استفاه کنید که مجبور بوده و راه دیگری ندارید .

قیمت مهره ماسوره طلایی

طریقه نصب مهره ماسوره طلایی

مهره ماسوره طلایی شامل دو قطعه فلزی و یک واشر لاستیکی است . هرسایز لوله کشی به یک مهره ماسوره  هم اندازه خود وصل میشود .

روش نصب مهره ماسوره پارس بدین صورت است که ابتدا قطعه ای از مهره ماسوره که یک سمت آن رزوه نداشته و معمولا دو پیچ آلن خور برای سفت کردن به لوله دارد را , روی لوله قرار میدهیم .

سپس با تمیز کردن سطح لوله واشر لاستیکی را روی لوله قرار میدهیم , و بعد قطعه دیگری از مهره ماسوره پارس را به قطعه نصب شده روی لوله پیچ میدهیم .

قطعه اول و واشر لاستیکی وظیفه آب بندی مهره ماسوره پارس و قطعه دوم کار ایجاد رزوه را برای ما انجام میدهند .  بعد از تست و اطمینان از آب بندی بهترست پیچهای آلن خور را به روی لوله محکم کنید .

در انتها تا میتوانید بوسیله مصالح بنایی یا بست , بدنه مهره ماسوره و لوله کشی را ثابت نگهدارید تا تکانه های لوله کشی به حداقل ممکن برسد .

در لوله کشی آب با فشار بالا , استفاده از مهره ماسوره پارس خیلی توصیه نمیشود زیرا ممکن است فشار آب باعث از جا در آمدن اتصال شود , هرچند برای این منظور پیچهای آلن خور , ثبات مهره ماسوره را روی لوله افزایش میدهند .

سایز بندی مهره ماسوره پارس

بستن مهره ماسوره پارس برای لوله ها باید با همان سایز انجام شود . اگر قصد تبدیل لوله را هم دارید , بایستی ابتدا مهره ماسوره پارس همان سایز لوله را تهیه کرده و پس از نصب , از سر روزه مهره پارس کار تبدیل کردن را با تبدیلهای گالوانیزه انجام دهید .

مهره ماسوره پارس در سایزهای  1/2 , 3/4 , 1 ,  11/4 , 11/2 و 2 اینچ تولید و به بازار عرضه میشود .

قیمت مهره ماسوره طلایی

قیمت مهره ماسوره پارس در خرده فروشی از حدود 25000 تومان تا 80000 هزار تومان بسته به جنس فولادی و چدنی آن متغیر است . برای خرید عمده نیز بایستی به تولیدکننده  و توزیع کننده اصلی این نوع مهره طلایی که فروشگاه لوله اتصالات تهران پایپر است , مراجعه کنید .


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button