لوله کشی گاز آشپزخانه

لوله کشی گاز آشپزخانه

لوله کشی گاز آشپزخانه

لوله کشی گاز آشپزخانه با جوشکاری برق, اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز منزل سراسر تهران, تغییر مسیر , انشعاب گیری و اصلاح لوله کشی گاز, تعمیرات مربوط به لوله کشی گاز آشپزخانه , فر و لوازم منزل, انشعاب گیری و تغییر مسیر لوله کشی گاز پکیج و آبگرمکن.

برای استعلام قیمت لوله گاز کشی و اجرت کار تماس بگیرید.

لوله کشی گاز آشپزخانه

تعمیرات لوله کشی گاز منازل

تاسیسات لوله کشی گاز ساختمان از جمله مواردی است که برای تغییرات آن بخصوص اگر شکل کلی داشته باشد , نیاز به کسب مجوز از شرکت گاز و لوله کش مورد تایید سازمان مهندسی میباشد .

بیشترین تغییرات مورد بحث در این زمینه بخاطر تغییر دکوراسیون آشپزخانه و یا اضافه کردن و یا جابجایی گاز و خوراک پزی است .

لوله کشی گاز خانگی یکی دیگر از مجموعه خدماتی است که توسط لوله کش های متخصص در این زمینه صورت می گیرد. اجرای تمامی این موارد می بایست با دقت نظر خاصی صورت گیرد تا از ایجاد خفگی و در پاره ای از موارد مردن بر اثر گاز گرفتگی جلوگیری به عمل آورد. با توجه به حساس بودن این مسئله و خطرناک بودن گاز و گاز کشی در ساختمان ها حتما می بایست کلیه مراحل گازکشی را استادانه و بر حسب تخصص به پیش برد تا هیچ مشکلی به پیش نیاید. بنابراین لوله کشی گاز آشپزخانه حتما باید با رعایت بسیاری از موارد قانونی و استاندارد صورت گیرد که یک لوله کش گاز تمامی این موارد را به در این راستا به کار می گیرد. در ادامه مطلب به برخی از این قوانین و استانداردها خواهیم پرداخت.

تاسیسات لوله کشی گاز ساختمان

نکات اولیه و اصولی در راستای لوله کشی گاز آشپزخانه

پیش از هر چیز ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بر حسب آمار و ارقام به عمل آمده بیشترین سفارشی که در خصوص لوله کشی گاز آشپزخانه صورت می گیرد، در جهت جابجایی یک انشعاب گاز ثبت و ضبط گردیده است. لذا همواره بایستی در نظر داشت که در اجرای این فرآیند می بایست تا حد امکان شرایط امنیتی را با رعایت تمامی نکات فنی و مهندسی برای خود و دیگران مهیا نمود و با پیمانکار گاز بسیار کارکشته و متخصصی قرارداد بست تا خیال خود و ساکنین منازل را از لوله کشی استاندارد گاز آسوده خاطر ساخت.

تعمیر لوله کشی گاز آشپزخانه

ذکر نکات زیر در هر لوله کشی گاز آشپزخانه ای امری اجتناب ناپذیر است که توسط لوله کش های حرفه ای معمولا به طور کلی رعایت می شود. اولین امر و مهمترین آن ایمنی در اجرای فرآیند لوله کشی گاز آشپزخانه است که برای این منظور باید نکات زیر در نظر گرفته شود:

  • فشار گاز شهری در ساختمان های مسکونی برابر با ۱/۴ پوند بر اینچ مربع می باشد. بنابراین محاسبات ایمنی و انتخاب یک پیمانکار آموزش دیده و مجرب در این حوزه بر پایه این فشار می بایست رعایت گردد تا ایمنی کار حاصل آید.
  • قطر لوله در جهت لوله کشی گاز باید استانداردسازی گردد. تعیین قطر لوله از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ضمن اینکه این قطر می بایست حتما برای حداکثر مصرف تمام دستگاه ها کفایت کند.
  • در اجرای این فرآیند باید در نظر داشت که لوله های گاز از کانال کولر، دالان آسانسور و مسیر تهیه هوا به هیچ عنوان عبور نکند.
  • خم کردن لوله تنها با لوله خم کن و نهایتا تا زاویه 90 درجه باید خم گردد. ضمن اینکه هیچ گونه چین خوردگی و ترک در ناحیه لوله نباید در قسمت هم لوله پدید آید که این امر ممکن است تبعات بسیار سنگینی را در پی داشته باشد.
  • تمامی نواحی مقرر شده برای وسایل گاز باید در حد استاندارد خود باشند و در برابر حرارت از خود مقاومت بسیار زیادی را به خرج دهند دیوار، کف و سقف در این باره نقش تعیین کننده ای دارند و تا حد امکان باید مقاوم سازی گردند تا با کوچکترین حرارتی شانه خم نکنند.
  • بطور کلی بهترین لوله برای گازکشی را میتوان لوله اتصالات مانیسمان با ضخامت مناسب دانست .

مجری لوله کشی گاز خانگی

علاوه بر این موارد، نکات ایمنی بسیار زیادی هم وجود دارد که اگر به یک مجری لوله کشی گاز خانگی حرفه ای تمامی مراحل لوله کشی گاز آشپزخانه را بسپارید؛ نیازی به ذکر این موارد نیست چرا که وی با علم و دانش خاص خویش تمامی این موارد را از بر است و همه را در حین اجرای فرآیند لوله کشی رعایت می کند.


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button