سرویس و تعمیر کولر آبی جنت آباد

سرویس و تعمیر کولر آبی جنت آباد

Category : خدمات کولر

سرویس و تعمیر کولر آبی جنت آباد

خدمات نصب , سرویس و تعمیر کولر آبی جنت آباد شبانه روزی تلفن: 09129242783

سیم کشی , لوله کشی و نصب کولر آبی, تعویض پوشال , روغن کاری , شستشو و سرویس کولر آبی, راه اندازی , عیب یابی و تعمیرات کولر آبی, نصب ,تعویض و تعمیر موتور کولر , پمپ آب کولر, برزنت کولر, شیر و شناور کولر, شلنگ و مهره کولر, تسمه و فولی, تعویض یاتاقاق کولر, کفی کولر و کلیه خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی جنت آباد شمالی و جنوبی شبانه روزی.

تعمیر کولر آبی جنت آباد

تعمیر کولر آبی جنت آباد

اغل قطعات کولر آبی امکان و ارزش تعمیر نداشته و احتمالا باید تعویض شوند. موتور یا دینام کولر قطعه اصلی کولر آبی است که در صورت خرابی یا نیم سوز شدن یا باید سیم پیچی شود یا در صورت خرابی بوشها و شفت تعویض شوند. البته برخی از مدلهای موتور کولر آبی حتی قابلیت تعمیر را نیز ندارند. بعضی از خرابی های موتور کولر آبی ممکن است مربوط به خوردگی بوش یا درب موتور باشد که هزینه کمتری دارد. به دلیل اینکه پروسه تعمیر موتور کولر بین 2 تا 3 روز زمان برده و هزینه تعمیر و نصب کولر آبی نو فرق خیلی زیادی نداشته و میتوان گفت که هزینه تعمیر و نصب موتور کهنه تقریبا 60 درصد مخارج خرید و نصب موتور کولر آبی نو است بسیاری ترجیح میدهند که با خرید موتور کولر نو , کولر را راه اندازی کنند.و

پمپ آب کولر نیز یکی از لوازم برقی کولر آبی است که حدود 300 هزار تومان قیمت داشته و مخارج تعویض آن با دستمزد آن تقریبا بین 450 تا 550 هزار تومان خرج برمیدارد. البته برخی از پمپ های کولر هنگامی که از کار میفتند ممکن است با کمی تبحر دوباره راه اندازی شوند اما با این احوال اغلب خرابی های پمپ آب کولر با تعویض آن رفع میشوند.

تسمه کولر وظیفه انتقال نیروی موتور به پروانه و  پرتاب باد کولر است. این تسمه های لاستیکی متحمل مقدار زیادی فشار شده و این نیروی زیاد در طول یک سال میتواند موجب صدمه و پاره شدن تسمه شود. برخی از مواقعی که کولر به صورت ناگهانی از کار میفتدو یا اینکه کولر کار نمیکند به دلیل پارگی تسمه و یا خارج شدن فولی و تسمه از جای خود میباشد.

رگلاژ نبودن شناور یا خرابی شیر شناور و شلنگ و شیر فلکه آب نیز یکی از مواردی است که باعث میشود آب به اندازه کافی به کفی کولر وارد نشده و یا بیش از حد وارد شده و سرریز کند. برخی مواقع نیز نشتی از محل شلنگ یا اتصال شلنگ به شیرفلکه و شناور رخ میدهد. مهره کولر یک قطعه رابط است که در سالهای اخیر از جنس پلاستیک بوده و در معرض آفتاب خراب میشوند. در صورت نیاز به سرویس کار و تعمیرکار کولر آبی به خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی جنت آباد تماس بگیرید.

ترک و منافذ کفی تشتک و نشتی کفی کولر نیز با دو روش قابل رفع است. راه اول تعویض کفی کولر است که بسیار گران قیمت بوده و دردسر زیادی دارد. روش دوم استفاده از ورقه های ایزوگام مانند است که با پهن کردن در روی محل نشتی موجب پوشش کفی کولر شده و برخی مواقع نیز استفاده از اسپری قیر و حتی پیچ و مهره میتواند موجب رفع نشتی کولر شود. برای تعمیر کولر جنت آباد با ما تماس بگیرید.

سر و صدای بیشتر کولر های آبی مربوط به خرابی یاتاقان است که میتواند منجر به فشار به موتور کولر و سوختن سیم پیچی موتور کولر شود. روغن کاری یاتاقان میتواند این صدای ناهنجار را کاهش دهد اما اگر صدا قطع نشد بایستی یاتاقان به سرعت عوض شود تا به موتور صدمه ای وارد نکند. در تعمیر و سرویس کولر آبی نارمک بعضا مردم به بوهایی اشاره میکنند که از کانال کولر خارج میشود. این بوها مربوط به اطراف کولر است که از لوله های سرویس بهداشتی یا دودکش بیرون آمده و یا ممکن است در اطراف ساختمان بوی غیرمعمولی وجود داشته باشد.

سرویس کولر آبی جنت آباد

تمیز بودن کولر و نظافت کفی کولر از اصول سرویس کولر آبی است. در طول یکسال گرد و خاک محیطی در کنار رطوبت تبدیل به لجن وگل و لای شده و این مساله میتواند موجب افت عملکرد کولر و کاهش کیفیت باد کولر شود. در ضمن کولر کثیف میتواند منشا بیماری های زیادی باشد. بعد از تمیز کاری تعویض پوشال اهمیت زیادی داشته و در کنار آن روغن کاری یاتاقان موجب روان شدن و افزایش طول عمر موتور کولر آبی خواهد شد.

در کنار همه این اموری که در هنگام سرویس و تعمیر کولر آبی جنت آباد انجام میدهیم, بررسی عملکرد کولر و در صورت بروز عیب و ایراد رفع خرابی های ریز و درشت از قطعات مختلف میتواند باعث کاهش خرابی و در نتیجه هزینه های استفاده از کولر آبی شود. در ضمن ممکن است خرابی هایی مانند نشتی آب از کولر و لوازم آن موجب آسیب به ساختمان نیز شود.

جهت دریافت خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی شبانه روزی جنت آباد با ما تماس بگیرید.


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button