سرویس و تعمیر کولر آبی باغ فیض

سرویس و تعمیر کولر آبی باغ فیض

تعمیر کولر آبی باغ فیض

خدمات نصب, سرویس و تعمیر کولر آبی باغ فیض

تلفن : 09129242783 شبانه روزی, بدون تعطیلی

نصب, لوله کشی, سیم کشی و راه اندازی کولر آبی و سلولزی, شستشو, روغن کاری و سرویس کولر آبی, عیب یابی و رفع عیب کولر آبی و قطعات, نصب , تعویض و تعمیر موتور کولر آبی, پمپ آب کولر, برزنت و شناور کولر, کلید برق کولر, تسمه و پولی کولر, تعویض یاتاقان کولر, رفع سر و صدای کولر, تعمیر و تعویض کفی کولر و کلیه خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی باغ فیض شبانه روزی.

سرویس و تعمیر کولر آبی باغ فیض

خدمات تعمیر کولر آبی باغ فیص

تعمیر کولر آبی وابسته به نوع خرابی است. برخی از خرابی های کولر مانند نشتی آب از کف کولر یا شلنگ کولر واضح بوده و نیازی به تشخیص خاصی ندارند, اما بعضی از ایرادات کولر مانند خنک نبودن باد کولر و یا حتی از کار افتادن کولر به عیب یابی نیاز دارند.

نشتی از شلنگ کولر با تعویض شلنگ, شیر یا مهره کولر رفع میشود. رگلاژ نبودن شناور نیز ممکن است باعث سرریز آب از کفی کولر شده و در صورت سوراخ بودن کفی کولر نیز بایستی کفی کولر تعویض یا ترمیم شود.

خنک نبودن باد کولر, از کار افتادن یا خاموش شدن کولر و یا وجود سر و صدا یا بوی بد از موارد نیاز به کارشناسی هستند.

خنک نبودن باد کولر ممکن است به دلیل خرابی پمپ آب کولر, گرفتگی لوله و اتصالات آبرسان پوشال و یا عدم وجود آب در کفی کولر باشند. در صورتیکه آب در تشتک کولر باشد و پوشال ها خیس نباشند , احتمالا پمپ یا کلید آن خراب شده و یا لوله های آبرسان دچار مشکل شده است. تهیه و نصب پمپ کولر آبی نو راه حل رفع چنین مشکلی است که بایستی با تمیز کردن مسیر لوله های آبرسان شود.

در صورتیکه آب در کفی کولر نباشد, یا شیر کولر خراب است و یا شناور دچار مشکل شده است. کلیه خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی شبانه روزی در محدوده باغ فیض پذیرفته میشود.

در صورتیکه کولر ناگهان از کار بیفتد, اگر با بوی سوختگی همراه باشد, حتما سیم پیچی موتور کولر سوخته یا به ندرت ممکن است سیم کشی ساختمان دچار مشکل شده باشد. البته در برخی موارد احتمال دارد که سوختگی سیم پیچی بدون بوی سوختگی همراه باشد و یا شما آنرا احساس نکنید. رفع عیب و تعمیر موتور کولر آبی راه حل این مشکل است.

در برخی موارد نیز پاره شدن تسمه یا از جای در آمدن پولی کولر موجب میشود که کار انتقال نیرو به انجام نشود.

سر و صدای کولر نیز معمولا به دلیل خراب بودن یاتاقان یا لق بودن پایه دینام کولر است. ما در سرویس و تعمیر کولر آبی شرق تهران توصیه میکنیم که همه موارد فوق به خصوص سر و صدای یاتاقان را جدی بگیرید و سریعا نسبت به تعویض یاتاقان عمل کنید, چرا که ممکن است موجب فشار به موتور کولر و  گیرپاژ کردن موتور کولر شود.

سرویس کولر آبی باغ فیض

سرویس کولر آبی از اوایل فصل بهار و در طول فصل تابستان بسته به منطقه و نیاز ساکنین انجام میشود. سرویس کولر آبی علاوه بر کمک به بهبود کیفیت باد کولر موجب افزایش ظول عمر کولر آبی و قطعات آن میشود. سرویس کولر آبی شامل تمیزکاری , روغن کاری و رفع عیوب احتمالی میشود.

در طول یک سال استفاده کردن از کولر و در فضای باز آنقدر گرد و خاک و آلودگی وارد اتاق کولر میشود که نمیتوان تصور کرد. در صورت تمیز نکردن کولر این گرد و خاکها در مجاورت آب به لجن تبدیل شده و بوی بدی از کولر متصاعد میشود.

روغن کاری کولر نیز نقش پر رنگی در افزایش طول عمر و روان کار کردن کولر و قطعات آن میشود. تعویض پوشال کولر آبی نیز هر ساله بایستی انجام شده تا علاوه بر بالارفتن کیفیت باد کولر ,  از آلودگی های پوشال کهنه مبرا شود.

در ضمن سرویس و تعمیر کولر آبی باغ فیض مانند هر وسیله دیگری نیاز به سرکشی و بررسی کارکرد آن دارد و این مساله از لحاظ اقتصادی نیز کاملا به ضرفه است.

در سال 1402 قیمت اتحادیه سرویس کولر آبی 250 تا 300 هزار تومان و اجرت تعمیرات جداگانه محاسبه میشود. در صورت نیاز به سرویس کار و تعمیر کولر آبی باغ فیض با ما تماس بگیرید.

 


Log out of this account

Leave a Reply

Call Now Button